1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    860
    30-08-2009

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    private investeringen creëren banen die revenu creëren voor de overheid.

    Wat heeft Tesla te maken met publieke voorzieningen?

    Zeg eerlijk, schaam je je niet als je dit soort teksten plaats. Het slaat nergens op
    Ja die investeringen en de banen die eruit voortvloeien kennen we nu onderhand wel.

    Het slaat inderdaad nergens op dat 3iyachaa hier nog blij van kunnen worden, oplaadpunten van Tesla is alles wat nog ontbrak.
    The People

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    860
    30-08-2009

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    Gewoon een gasmasker opzetten als zij hersenscheten laten.
    Tesla oplaadpunten, el khatem ya moulay
    The People

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    16
    02-10-2021

    Ze gaan die oplaadpunten toch plunderen voor een beetje koper of ze eindigen in iemands huiskamer.
    Zelfs stalen banken in parken worden meegenomen, laat staan dit.

  4. #19
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door 50_50 Bekijk reactie
    Tesla oplaadpunten, el khatem ya moulay
    je komt echt dom over als je het verschil niet weet tussen private en overheidsinvesteringen.

    Vooral jullie eind strategie laat te wensen over en toont aan dat je maar wat zit te balken op een forum.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    860
    30-08-2009

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    je komt echt dom over als je het verschil niet weet tussen private en overheidsinvesteringen.

    Vooral jullie eind strategie laat te wensen over en toont aan dat je maar wat zit te balken op een forum.
    Wie zijn "jullie"?

    Mijn reactie is duidelijk, "jullie" zijn blij met iets waar zoals ik zei de gewone man niks aan heeft.

    Dat Tesla privaat is en schoolbanken publiek weet ieder mens. Het gaat mij om waar je echt bij om zou moeten zijn als Marokkaan die goed wil voor zijn land/volk.

    Over welke strategie heb je het? Of moeten mensen maar raden wat je bedoeling is?
    The People

  6. #21
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door 50_50 Bekijk reactie
    Wie zijn "jullie"?

    Mijn reactie is duidelijk, "jullie" zijn blij met iets waar zoals ik zei de gewone man niks aan heeft.

    Dat Tesla privaat is en schoolbanken publiek weet ieder mens. Het gaat mij om waar je echt bij om zou moeten zijn als Marokkaan die goed wil voor zijn land/volk.

    Over welke strategie heb je het? Of moeten mensen maar raden wat je bedoeling is?
    Jij ziet laadpalen, ik zie infrastructuur mogelijkheden die voldoet aan de toekomstige standaard. Een basis om andere bedrijven te lokken, toeleveranciers, services etc. Ik zou dit benutten tot de max.

    Jij ziet een laadpaal. Je kijkt niet verder dan je neus.


    Laatst ook met de chinese corona fabriek. Ook daar kwamen types als jij over klagen ahahaha

    Niet wetend dat je medisch infrastructuur aanlegt en een covid vaccine kan vervangen met iets anders op termijn. Ze dragen tech over.

    Wat je hebt gewonnen naast werkgelegenheid? Ervaring en kennis. En dat is de sleutel naar succes.

    Je mag van mij kritiek uiten op de ziekenhuizen in Marokko. Maar volgens mij weet echt elke downie op de wereld dat die op dit moment ondermaats zijn. Dan moet je je afvragen waarom je het vermeld in 1ste instantie. Het is niet zo dat je een breaking story naar buiten hebt gebracht

    Daarom zeg ik dat jullie reacties best dom zijn

  7. #22
    Djengiz

    Reacties
    6.995
    05-01-2020

    die palen gaan uiteindelijk gebruikt worden voor waterkokers en om smartphones op te laden
    Citaat Geplaatst door Sfenj Bekijk reactie
    ik ben liever zionistische dier dan een turk. Dat mag best gezegd worden dayouth
    Erdogan powerhouse
    https://www.instagram.com/reel/CwpGR...I2YzEzYmMxYg==

  8. #23
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    die palen gaan uiteindelijk gebruikt worden voor waterkokers en om smartphones op te laden
    tranny, hjb ahahaha

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    860
    30-08-2009

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    Jij ziet laadpalen, ik zie infrastructuur mogelijkheden die voldoet aan de toekomstige standaard. Een basis om andere bedrijven te lokken, toeleveranciers, services etc. Ik zou dit benutten tot de max.

    Jij ziet een laadpaal. Je kijkt niet verder dan je neus.


    Laatst ook met de chinese corona fabriek. Ook daar kwamen types als jij over klagen ahahaha

    Niet wetend dat je medisch infrastructuur aanlegt en een covid vaccine kan vervangen met iets anders op termijn. Ze dragen tech over.

    Wat je hebt gewonnen naast werkgelegenheid? Ervaring en kennis. En dat is de sleutel naar succes.

    Je mag van mij kritiek uiten op de ziekenhuizen in Marokko. Maar volgens mij weet echt elke downie op de wereld dat die op dit moment ondermaats zijn. Dan moet je je afvragen waarom je het vermeld in 1ste instantie. Het is niet zo dat je een breaking story naar buiten hebt gebracht

    Daarom zeg ik dat jullie reacties best dom zijn
    Nogmaals wie zijn "jullie"?

    Als je het econoompje met de roze bril wil spelen moet je wel weten waar je het over hebt.

    Kennis en technologie is welkom maar we hebben het nu letterlijk over laadpunten van Tesla.

    Nu een belangrijkere vraag econoompje met de roze bril, hoeveel procent van de Marokkaanse bevolking is in het bezit van een auto? Dus een gewone diesel/benzine, we weten dat het percentage bestuurders van electrische auto's te verwaarlozen is.

    Dingen die nuttig zijn moeten nuttig zijn voor het volk en dat is in dit geval niet zo.
    The People

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    860
    30-08-2009

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    die palen gaan uiteindelijk gebruikt worden voor waterkokers en om smartphones op te laden
    Maak jij je maar druk om de lira, die smelt zowat in je handen zo zwak.
    The People

  11. #26
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door 50_50 Bekijk reactie
    Nogmaals wie zijn "jullie"?

    Als je het econoompje met de roze bril wil spelen moet je wel weten waar je het over hebt.

    Kennis en technologie is welkom maar we hebben het nu letterlijk over laadpunten van Tesla.

    Nu een belangrijkere vraag econoompje met de roze bril, hoeveel procent van de Marokkaanse bevolking is in het bezit van een auto? Dus een gewone diesel/benzine, we weten dat het percentage bestuurders van electrische auto's te verwaarlozen is.

    Dingen die nuttig zijn moeten nuttig zijn voor het volk en dat is in dit geval niet zo.
    Sir kol al khobz enta la 3ala9a bel mawdo3

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    860
    30-08-2009

    Citaat Geplaatst door DSG Bekijk reactie
    Sir kol al khobz enta la 3ala9a bel mawdo3
    Tesla laadpalen voor Marokko = smartphones voor amazonestammen, la 3ala9a inderdaad.
    The People

  13. #28
    سلطان الغابة

    Reacties
    7.250
    25-07-2020

    Citaat Geplaatst door 50_50 Bekijk reactie
    Tesla laadpalen voor Marokko = smartphones voor amazonestammen, la 3ala9a inderdaad.
    mooi weertje vandaag

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Nice, dan kunnen ze de paarden en muilezels opladen terwijl ze een bakje koffie doen bij de lokale kroeg

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    714
    31-05-2013

    In marokko rijden ze teslaS die deze rifijnse azulistisch uitkering trekker amper kunnen huren