1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Hij en een paar andere hier barsten bijkans van haat uit elkaar.
    Zij hebben echter niet de kwaliteiten om posts die ze niet bevallen te weerleggen.
    Dat maakt zij nog bozer, tja dan resten alleen rode puntjes en je continu uitmaken voor aidslijder enz.
    In feite heel triest.
    Zo zie ik dat ook.
    Op een ding na dan. Ik vind het niet triest.
    Zo zijn ze gewoon geschapen, ze komen wat capaciteiten te kort.
    En sommige weten dat ook van zichzelf, en dan worden gefrustreerd.

    Die frustratie uit zich dan in woede en op dit forum tot schelden en rode puntjes.
    Ik kan er eigen alleen maar mee lachen. Al hoe wel dat niet echt eerlijk of netjes
    is van mij. Maar het is gewoon zo voorspelbaar en daarom grappig.

    Stel je eens voor, zulke lui lopen altijd achter de feiten aan. Altijd is er iemand
    die de feiten beter kent en weet. Er is altijd iemand die vele malen meer weet,
    en veel verstandiger is. Dat is best wel pijnlijk en vervelend voor ze.
    Maar ze leren het maar niet. Iets met ezel en tegen dezelfde steen stoten.

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    631
    27-10-2020

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Ik lig altijd dubbel van het lachen als ik jou comments hier lees.
    Ik lig altijd dubbel als ik jou reacties lees want jij liegt altijd omdat je een geert wilders stemmer bent. Die politie honden mogen jou nog wel een keer bijten van mij misschien dat je verstand dan terug komt. Het valt me op dat vooral habibi88 nogal homo-erotische taal bezigen. Dansen met mannen, spreken over mooie mannen met baarden. Het is daar nogal plakkerig tussen de zogenaamde kerels. Dan wordt het ook duidelijk waarom ze, zo vermeend anti-homo doen. Die hebben allemaal wat te verbergen. De kastdeur staat op een kier. Jij hebt ervoor gekozen om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Bedenk wel dat de duivel bepaalt wanneer de dan stopt en niet jij!

  3. #33
    Verbannen

    Reacties
    631
    27-10-2020

    Citaat Geplaatst door Maquis Bekijk reactie
    Hij en een paar andere hier barsten bijkans van haat uit elkaar.
    Zij hebben echter niet de kwaliteiten om posts die ze niet bevallen te weerleggen.
    Dat maakt zij nog bozer, tja dan resten alleen rode puntjes en je continu uitmaken voor aidslijder enz.
    In feite heel triest.
    Alsof jij en habibi88 wel de kwaliteit hebben om mijn reacties te weerleggen en dat maakt jou en habibi88 alleen maar bozer. Jij hebt ervoor gekozen om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Bedenk wel dat de duivel bepaalt wanneer de dan stopt en niet jij!

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Marokkaanaltijd Bekijk reactie
    Alsof jij en habibi88 wel de kwaliteit hebben om mijn reacties te weerleggen en dat maakt jou en habibi88 alleen maar bozer. Jij hebt ervoor gekozen om te gaan dansen met de duivel in het bleke maanlicht. Bedenk wel dat de duivel bepaalt wanneer de dan stopt en niet jij!


    Weer over mannen die met andere mannen moeten dansen...

    Er zit echt gewoon een homo-erotische kant aan je!

    Gooi die kastdeur eens op! Bevrijd jezelf.
    Leef als een echte Ottomaan!

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    631
    27-10-2020

    Citaat Geplaatst door PiSVee Bekijk reactie
    Duivel in de maanlicht heeft AIDS.

    Door die schele achterhoeker gekregen
    Ja, de duivel heeft aids gekregen door jou.

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    631
    27-10-2020

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie


    Weer over mannen die met andere mannen moeten dansen...

    Er zit echt gewoon een homo-erotische kant aan je!

    Gooi die kastdeur eens op! Bevrijd jezelf.
    Leef als een echte Ottomaan!
    En jij dan? Jij danst elke dag met geert wilders. Er zit echt gewoon een homo-erotische kant aan je! Gooi die kastdeur eens op! Bevrijd jezelf.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Marokkaanaltijd Bekijk reactie
    En jij dan? Jij danst elke dag met geert wilders. Er zit echt gewoon een homo-erotische kant aan je! Gooi die kastdeur eens op! Bevrijd jezelf.
    "En jij dan? "
    Zo begint iedere reactie van een Erdogan Turk..
    Gewoon te dom om zelf wat te verzinnen...

    Imitation is the sincerest form of flattery that mediocrity can pay to greatness.



    Meer meer meer zeg ik.

    En nog steeds ben je bezig met het dansen met mannen...
    Daarom hebben Turkse "mannen" ook vaak een snor... Dat vinden
    ze lekker als ze elkaar kussen....

  8. #38
    Verbanden

    Reacties
    595
    02-02-2021

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Ik lig altijd dubbel van het lachen als ik jou comments hier lees.
    Inderdaad, terwijl je elke keer al van te voren weet dat het een kopie van de ander is, toch is er iets dat het grappig maakt.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Anti-Soortisme Bekijk reactie
    Inderdaad, terwijl je elke keer al van te voren weet dat het een kopie van de ander is, toch is er iets dat het grappig maakt.
    Voorheen las ik het altijd vol verbasing.
    Maar tegenwoordig, nu ik snap hoe Erdogan Turken reageren.
    Met altijd direct een persoonlijke off topic verzonnen aanval
    te lanceren. Nu snap ik precies wat zijn modus operandi is.

    Hij weet niets, hij snapt het amper tot niet. Dus kan hij alleen
    nog maar de woorden omdraaien, zonder deze ook maar te snappen.
    En dat is zijn reactie dan.

    En dat homo-erotische, dat kun je Turken niet kwalijk nemen.
    Dat zit daar gewoon in de cultuur. Ze zijn behoorlijk veel bezig
    met uiterlijk vertoon, en met de mannen onder elkaar.
    En hun grootouders kwamen direct uit de Ottomanen, en daar
    was heel veel zeer homo-erotisch.

    En nu moet ik wel lachen om zijn volhardend-heid en totale gebrek
    aan inspiratie en fantasie. Maar hij houdt wel vol. En dat mag ook
    geprezen worden!

    Hier deze man legt Turkse manier van discussiëren perfect uit.

    “Nederlanders zijn over het algemeen zachtaardig. In een discussie met andersdenkenden blijft men bij het onderwerp. Maar de Turk dwaalt af en speelt op de man.
    -“Een Turkse politicus die boos is op Nederland begint zijn woorden met “Heeeyyy Nederland” en vervolgt met “jij bent een nazi-overblijfsel, jij bent een fascist, jij bent een uitbuiter”. Daarentegen is de Nederlandse politicus een stuk rustiger en doet niet aan persoonlijke of algehele belediging richting een volk.”
    Als Aziz Nesin slim was geweest had hij gereageerd dat ‘veertig procent van de Turken intelligent zijn’. Zo zou men begrijpen dat hij het over de ‘overige zestig procent’ had en zou hij niet zo bekritiseerd worden.”
    https://turksemedia.nl/nederland-moe...en-voor-alles/

    Deze man kent beide werelden, in sommige punten heeft hij gewoon gelijk.
    Hij erkent zelfs dat Turken een achterstand hebben...

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    631
    27-10-2020

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    "En jij dan? "
    Zo begint iedere reactie van een Erdogan Turk..
    Gewoon te dom om zelf wat te verzinnen...

    Imitation is the sincerest form of flattery that mediocrity can pay to greatness.



    Meer meer meer zeg ik.

    En nog steeds ben je bezig met het dansen met mannen...
    Daarom hebben Turkse "mannen" ook vaak een snor... Dat vinden
    ze lekker als ze elkaar kussen....
    Jij bent veel te dom om zelf wat verzinnen dus kopieer en plak je maar van andere websites. En nog steeds ben je bezig met het dansen met geert wilders. Daarom heb jij ook een snorretje. Dat vind jij heel erg lekker wanneer je geert wilders kust. Jij weet niets snapt niets en bent veel te homo-erotisch. Dat zit in je bloed en kun je niks aan doen. Je bent weer zoals altijd aan het roepen als een kip zonder kop habibi88. Wat weet jij toch weinig, en wat denk jij toch weinig na voordat je hier je domme, slecht geïnformeerde onzin uitkraamt. Jij bent een geert wilders stemmer die liegen altijd en zijn leugenaars. Vervelend, boos, gefrustreerd en als ze dan niet willen luisteren dan komen de mechelse herders van de nederlandse politie in die geert wilders billetjes bijten van die domme slaafje habibi88. Jij bent zelfs bang voor een poedel laat staan een kangal. Logica en gezond verstand zit er echt niet meer in bij jou. En nu moet ik wel lachen om jouw totale gebrek aan inspiratie en fantasie. En als je niet kunt discussiëren begin je boos te roepen en te schreeuwen als jij bent een fascist. Iedereen weet dat jij een hele grote achterstand hebt en een fascist bent.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Marokkaanaltijd Bekijk reactie
    Jij bent veel te dom om zelf wat verzinnen dus kopieer en plak je maar van andere websites. En nog steeds ben je bezig met het dansen met geert wilders. Daarom heb jij ook een snorretje. Dat vind jij heel erg lekker wanneer je geert wilders kust. Jij weet niets snapt niets en bent veel te homo-erotisch. Dat zit in je bloed en kun je niks aan doen. Je bent weer zoals altijd aan het roepen als een kip zonder kop habibi88. Wat weet jij toch weinig, en wat denk jij toch weinig na voordat je hier je domme, slecht geïnformeerde onzin uitkraamt. Jij bent een geert wilders stemmer die liegen altijd en zijn leugenaars. Vervelend, boos, gefrustreerd en als ze dan niet willen luisteren dan komen de mechelse herders van de nederlandse politie in die geert wilders billetjes bijten van die domme slaafje habibi88. Jij bent zelfs bang voor een poedel laat staan een kangal. Logica en gezond verstand zit er echt niet meer in bij jou. En nu moet ik wel lachen om jouw totale gebrek aan inspiratie en fantasie. En als je niet kunt discussiëren begin je boos te roepen en te schreeuwen als jij bent een fascist. Iedereen weet dat jij een hele grote achterstand hebt en een fascist bent.


    Meer meer meer!

  12. #42
    Verbanden

    Reacties
    595
    02-02-2021

    Daarom noem ik ze ook altijd ergdomgan-turken.

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    190
    05-08-2018

    Daarom noem ik ze ook altijd ergdom anti-soortisme iraniers.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Akrapovic Bekijk reactie
    Waarom blijven jullie tetteren tegen 0verheidstrollen?

    Habibi is geen hbib
    Habibi is wel een habibi!

    Dat zei mijn oma vroeger altijd tegen mij.
    Ok, niet op zijn arabisch, maar het kwam toch op hetzelfde neer.

  15. #45
    Verbanden

    Reacties
    595
    02-02-2021

    Citaat Geplaatst door Akrapovic Bekijk reactie
    Je moet je bek houden tegen mij, mafkees!

    Wat heb je nou bereikt al die jaren hier je malle..? Scheer je gewoon weg kutkind dat je bent.
    Heet jij toevallig ook habibi?