1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    9
    17-09-2021

    Citaat Geplaatst door Norawestside Bekijk reactie
    Ohjawel hoor vieze duivelaanbidder. Daar zitten jullie dan met zijn tweetjes op een leeg forum met tig accountjes tegen jezelf praten. Echt zielig om te aanschouwen. Wat heeft Allah swt jullie toch vernedert zeg! Ik ga helemaal stuk om jullie. Echt vermaak is dit. Jullie hebben weinig gelachen en zullen nog veel huilen en dit is nog maar het begin. Succes met huilie huilie doen.

    Jij bent geschift!

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    131
    12-09-2021

    Citaat Geplaatst door baviaandraak Bekijk reactie
    Jij bent geschift!
    Ook tegen jou projectie werkt niet bij mij.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    9
    17-09-2021

    Citaat Geplaatst door Norawestside Bekijk reactie
    Ook tegen jou projectie werkt niet bij mij.

    Ik lieg niet maar jij liegt alles bijeen.

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    131
    12-09-2021

    Citaat Geplaatst door baviaandraak Bekijk reactie
    Ik lieg niet maar jij liegt alles bijeen.
    Hierin zullen jullie zitten en dit zul je horen.

    https://youtu.be/lfcTSXoGHD0

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    9
    17-09-2021

    Citaat Geplaatst door Norawestside Bekijk reactie
    Hierin zullen jullie zitten en dit zul je horen.

    https://youtu.be/lfcTSXoGHD0
    Ik heb hier geen tijd voor adios.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Spartacuss Bekijk reactie
    Wat is dit voor gekkenhuis?
    Ik zou zeggen lees de topic even door.

    Of vraag andere leden eens zij staan te popelen really.

    Soort trekt soort aan.
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Dames vinden jullie niet dat er te weinig gesproken word over mentale gezondheid.

    Het word gezien als iets slecht wat het totaal niet is,men is ontwetend hier omtrent.

    Voor sommigen taboe, de een denkt er niet aan maar eerder alleen aan zijn fysieke gezondheid.

    Terwijl het belangerijk is zowel fysiek, mentaal en spiritueel.

    Moge Allah SWT ons dat allemaal geven Ameen en begrip, openheid.

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Dua voor goede gezondheid. Mentaal, fysiek en spiritueel.

    Allahumma ‘afini fi badani, Allahumma afini fi sam’i, Allahumma ‘afini fi basari, Allahumma inni a’udhu bika min al-kufri wa-l-faqr, Allahumma inni a’udhu bika min ‘adhabi-l-qabr, la ‘ilahi illa Ant.

    “O Allah, give me health in my body, O Allah, give me health in my hearing, Allah, give me health in my sight. O Allah, I seek your protection in You from disbelief and poverty. O Allah, I seek protection in You from punishment in the grave. There is no god but You.”

    You repeat it thrice in the morning and thrice in the evening.” He said: “I heard the Messenger of Allah ( صَلَّى اللّٰهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ) making these supplications and I love to follow his Sunnah.”
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  9. #39
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Gaat het wel goed hier

    Betuls je kan de topic verwijderen en opnieuw plaatsen. Zondee reacties van norawestside

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Hopelijk verkeren jullie in goede staat van dien en gezondheid.

    We gaan gewoon lekker verder met de tips om onze mentale en fysieke en spiritueel gezondheid goed te doen bi idni Allah

    Wees productief, dus onderneem actie.
    Stel je doelen voor en focus je erop en werk ernaar toe.
    Stop niet als je een fout maakt ,maar vraag direct bij besef vergiffenis aan Allah Swt.
    Cheitan fluisterd ons in dat het te laat is maar dat is het nooit .
    Zolang jij leeft is die kans er.
    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Voor wie professioneel hulp nodig is.

    Ga naar een islamitisch psycholoog!.

    Waarom islamitisch, die begrijpt onze dien beter en kunnen ons beter verder helpen.

    Zoals jullie weten geen moslims dus niet gelovigen....geloven niet in de ziel van de mens zeg ik dat goed?
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Je omgeving zegt veel over je, omring je daarom met de juiste mensen.

    Je hebt 2 vrienden in het leven.

    Allah SWT is een, Laa ilaaha illa Allah.
    En de 2e vriend is degenen die je constant doen denken aan Allah SWT.

    Dus kies wijs bi idni Allah, want een goede omgeving doet goed en een slechte omgeving precies niet.

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  13. #43
    Verbannen

    Reacties
    131
    12-09-2021

    Prostitueeeee

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    131
    12-09-2021

    Citaat Geplaatst door Traangas Bekijk reactie
    10000 accounts en praat fe hele tijf tegen zichzelf focking tering zieligerd tbser
    Ts de prostituee en jij de vluchteling Marokkaan zijn de pshychopaten and you know it. Sleep tight oh nee jullie zijn uitgewoond sleep wijd. Jullie zijn alletwee misbruikt. Dit zijn geen aannames Dit mag op Wikipedia. Eigenlijk moeten ze een Wikipedia aanmaken voor de meest kwaadaardig maar tevens meest mislukten. Dan heet het wikialgra. Je krijgt ook een specifieke poepkleur oh nee maar die poepkleur hebben jullie al in real life. Aangezien het lucht niet meer te harden hier is ga ik ervandoor. Dag stinkerds.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    De Profeet Muhammed salla Allah u alayhi wassalam zijn benadering van mentale gezondheids probelemen.

    https://youtu.be/fbD-Cez4EQU

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾