1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Mentale gezondheid.

    Salaam alaykum warahmatuAllah wabarekatuhu

    Mensen zijn jullie het eens of niet?

    Mentale gezondheid is een staat of well being zoals ze zeggen maw. Voel je je goed in je vel zal je je ook ook mentaal goed voelen.

    Ik mezelf ben het ermee eens! iedereen kan zich metaal op een momenten in zijn leven zich slecht voelen mentaal.
    Iedereen! Niemand is perfect. In your dreams
    De key is hoe ga je ermee om.En hoe kijk je er tegen aan.

    Vaak in de Marokkaanse cultuur hoor je men roepen hada hmaq (hij is gek) terwijl de persoon meskin alleen aan het struggelen is met weet ik veel niet wat.
    Overigens struggelen de niet moslims natuurlijk met dezelfde health problemen.
    Tips
    Mensen geef jullie kinderen onderwijs betreft mentale gezondheidsproblemen en hoe ermee om te gaan.
    Dat kan helpen om mentale problemen te minimaliseren of anders niet in ieder geval hoe ermee om te gaan en genezen.
    Met de wil van Allah SWT

    Allereerst praat erover en schaam je niet.

    Eet gezond, slaap op tijd, wees productief, sporten of wandelen.
    Doe je adhkaar en vergeet nooit je verplichte gebeden op tijd te verrichten.
    Dua doen en quran reciteren
    Last but not least, wees dankbaar en geduldig.

    Verschillende mentale gezondheids problèmen.
    Depressies, stress, burn-out, bipolar, eetstoornis, dwangstoornis, angststoornis,sociaal stoornis, persoonlijkheidsstoornis noem het maar op.

    Werk aan je mentale gezondheid. Je bent het waard, oftewel iedereen is het waard.
    Elhamdoelillah.
    Mentaal, spiritueel en fysiek.

    Moge Allah SWT shifa geven aan de zieken ameen ya Rabb AlAlamien

    Baraka Allah u feekoem.
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    131
    12-09-2021

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Salaam alaykum warahmatuAllah wabarekatuhu

    Mensen zijn jullie het eens of niet?

    Mentale gezondheid is een staat of well being zoals ze zeggen maw. Voel je je goed in je vel zal je je ook ook mentaal goed voelen.

    Ik mezelf ben het ermee eens! iedereen kan zich metaal op een momenten in zijn leven zich slecht voelen mentaal.
    Iedereen! Niemand is perfect. In your dreams
    De key is hoe ga je ermee om.

    Vaak in de Marokkaanse cultuur hoor je men roepen hada hmaq (hij is gek) terwijl de persoon meskin alleen aan het struggelen is met weet ik veel niet wat.
    Tips
    Mensen geef jullie kinderen onderwijs betreft mentale gezondheidsproblemen en hoe ermee om te gaan.
    Dat kan helpen om mentale problemen te minimaliseren of anders niet in ieder geval hoe ermee om te gaan en genezen.
    Met de wil van Allah SWT

    Allereerst praat erover en schaam je niet.

    Eet gezond, slaap op tijd, wees productief, sporten of wandelen.
    Doe je adhkaar en vergeet nooit je verplichte gebeden op tijd te verrichten.
    Dua doen en quran reciteren
    Last but not least, wees dankbaar.

    Depressies, stress, burn-out, bipolar, eetstoornis, dwangstoornis, angststoornis noem het maar op.


    Werk aan je mentale gezondheid.

    Moge Allah SWT shifa geven aan de zieken ameen ya Rabb AlAlamien

    Baraka Allah u feekoem.
    Jij bent bezeten door hypocriete jinn. Je bent zelf ook een hypocriet. Dus dat past goed bij elkaar. Je lijkt net een flamingo iedere keer een andere kleur.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Beste, je hebt voor elke dag een nieuw profiel naam dus 30 in 1 maand.
    Norawestside,
    En dan heb je nog je corrupte hulptroepen van hier.
    Jullie staan op negeer precies waar jullie horen.
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Moge Allah SWT jullie allen geven wat jullie verdienen ameen
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    131
    12-09-2021

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Dat zegt iemand met tientallen profile namen.

    Je staat op negeer precies waar je hoort.

    Daag
    Niet liegen, want ik heb er maar 1. Niet iedereen is als jij 100 accounts 100 verschillende persoonlijkheden. Ga hulp zoeken. Het gaat niet goed met je.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    131
    12-09-2021

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Wees niet geschrokken mensen van deze crimineel hier die is verdwaald ergens in zijn reet
    Hypocriet. Voor jou is liegen alsof je een glaasje water drinkt. Sex je nog steeds voor een lijntje coke.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    131
    12-09-2021

    Grappig van sexafspraakjes voor een lijntje coke naar hadith plaatsen op een forum.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Je bent op een misie, sterke ermee en eens zien hoe ver je komt.

    Ga eerst leren praten vanuit je hart, zuiveren hup run!.

    Moge Allah SWT je geven wat je verdiend hebt Ameen!.
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    131
    12-09-2021

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Je staat op negeer snap je dat of niet???!!!

    Je bent niet welkom in mijn topic!.

    Ga eerst leren praten en je hart zuiveren.

    Moge Allah SWT je geven wat je verdiend hebt. Ameen!
    Dat is niet erg ik weet dat je het leest. Je bent echt tering gestoord. Waar is de GGZ als je ze nodig hebt. Sluit deze gestoorde gek op.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Jij en diegenen die mij bij naam kennen soort van weten niks van mij.
    Je hersenen werken niet goed!.

    Je hebt echt niks te doen he? Je bent een schande dat je mensen bezig houdt met onzin en valselijk beschuldigd en aanvalt om niks!.

    Moge Allah SWT elke mens hiertegen beschermen en moge Allah SWT de goede mensen beschermen niet zoals jij ook anderen gaan beschuldigen.
    Ameen ya Rabb AlAlamien
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Mensen wie wilt reageren shoot

    Alleen omtrent onderwerp natuurlijk.

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    127
    02-06-2021

    Citaat Geplaatst door betuls Bekijk reactie
    Mensen wie wilt reageren shout

    Alleen omtrent onderwerp natuurlijk.

    Fi amaani Allah
    Ben het natuurlijk wel met je eens. Wegblijven van haram zaken helpt ook om mentaal gezond te blijven. Zo iemand als norawestside is hier duivels aan het genieten maar zij(of hij) slaapt slecht in de nacht met een onzuiver geweten. Allah y hdina.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Wawei Bekijk reactie
    Ben het natuurlijk wel met je eens. Wegblijven van haram zaken helpt ook om mentaal gezond te blijven. Zo iemand als norawestside is hier duivels aan het genieten maar zij(of hij) slaapt slecht in de nacht met een onzuiver geweten. Allah y hdina.
    Salaam alaykum

    Elhamdoelillah we zijn mensen en mensen maken zondes en de beste is degenen die direct terug keren naar Allah SWT en vergeving vragen.
    Allah SWT zal je berouw accepteren als het oprecht is.
    Ameen ya Rabb AlAlamien.

    De probleem is dat mensheid de neiging heeft men valselijke beschuldigen en is uit om diegenen kapot te maken voor niks.
    Een grote mond en een kleine mind.

    Waarom?
    Jaloerzie, haat, slecht, evil. En weinig God vrees.
    Moge Allah SWT ons ervoor behoeden Ameen.
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    131
    12-09-2021

    Citaat Geplaatst door Wawei Bekijk reactie
    Ben het natuurlijk wel met je eens. Wegblijven van haram zaken helpt ook om mentaal gezond te blijven. Zo iemand als norawestside is hier duivels aan het genieten maar zij(of hij) slaapt slecht in de nacht met een onzuiver geweten. Allah y hdina.
    Deze spel is twintig jaar oude. Bedenk een nieuwe strategie want dit werkt allang al niet meer. Zo doorzichtig dit dat ik er van moet lachen.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    131
    12-09-2021

    Wat zijn jullie toch mislukt. Ik begrijp echt wel waarom jullie familie jullie zo erg haten en zich schamen voor jullie. Dat zou ik namelijk ook doen. Brrrr ughhhh