1. #1
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Het proces tot het huwelijk

    Hoe zien jullie graag het proces tot het huwelijk?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Hoge consciëntieusheid en dynamisch proces dat voortdurende positieve inspanning vereist.

  3. #3
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Hoge consciëntieusheid en dynamisch proces dat voortdurende positieve inspanning vereist.

    Soo hey heb medelijden met hem

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Soo hey heb medelijden met hem
    Hoezo? Hij kiest toch voor mij (all in)? En mijn persoonlijkheid vertegenwoordigt mijn voorkeursmethode.

  5. #5
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Hoezo? Hij kiest toch voor mij (all in)? En mijn persoonlijkheid vertegenwoordigt mijn voorkeursmethode.

    Allah islah Flower

  6. #6
    Almoravid Córdoba

    Reacties
    6.020
    28-07-2010

    Een thriller of horror film waarin ik de hoofdrol heb...

    '' I would throw myself in the ranks of the enemy until i would be certain that i would not come out alive''
    Khalid Ibn Waleed R.A


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Te veel hoofdpijn, begin normaal en leuk en daarna te veel spelletjes bij mensen

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    15.748
    10-03-2010

    Het proces tot het huwelijk

    Leren kennen in het bijzijn van haar mahram, een aantal gesprekken voeren, de belangrijkste vragen stellen over geloof, toekomstperspectief, ambities, hoe de persoon in hoofdlijnen is en wat er van mij wordt verwacht. Als er van beide kanten tevredenheid is dan de vervolgstappen nemen.

    Moge Allah het voor ons vergemakkelijken en ons allen een goede partner schenken.
    ☾ґε@☂ї√ї⊥ε☤т is ʞɾıןǝʇʇǝɯsǝq ⓖⓔⓔⓕ ⓗⓔⓣ ⓓⓞⓞⓡ

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Citaat Geplaatst door CreativeMind Bekijk reactie
    Leren kennen in het bijzijn van haar mahram, een aantal gesprekken voeren, de belangrijkste vragen stellen over geloof, toekomstperspectief, ambities, hoe de persoon in hoofdlijnen is en wat er van mij wordt verwacht. Als er van beide kanten tevredenheid is dan de vervolgstappen nemen.

    Moge Allah het voor ons vergemakkelijken en ons allen een goede partner schenken.
    Ameen

  10. #10
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Hoge consciëntieusheid en dynamisch proces dat voortdurende positieve inspanning vereist.
    Dat dikgedrukte woord moest ik even opzoeken. Klinkt goed, maar wat houdt het concreet in? De één kan denken consciëntieus/zorgvuldig/volgens het geweten te werk te gaan naar gelang zijn norm en de ander kan dat niet consciëntieus genoeg vinden. Als ik het woord zo goed begrijp. Het hangt er vanaf of je op een lijn zit denk ik. Daarom is het ook goed om te bespreken hoe beiden het graag zouden willen.
    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Allah islah Flower
    Ameen!
    Citaat Geplaatst door Spartacuss Bekijk reactie
    Een thriller of horror film waarin ik de hoofdrol heb...
    Hahaha, herkenbaar. Kon die hele kennismakingsfase maar geskipt worden tot het punt dat je, je al op je gemak voelt bij elkaar en voor elkaar wilt gaan.
    Citaat Geplaatst door Man010 Bekijk reactie
    Halal mogelijk zonder teveel kriskras
    Dit vind ik ook heel belangrijk.
    Citaat Geplaatst door in_my_head Bekijk reactie
    Te veel hoofdpijn, begin normaal en leuk en daarna te veel spelletjes bij mensen
    O, dat is wel vervelend als je het zo hebt ervaren. Misschien een ander proces uitproberen de volgende keer?
    Citaat Geplaatst door CreativeMind Bekijk reactie
    Leren kennen in het bijzijn van haar mahram, een aantal gesprekken voeren, de belangrijkste vragen stellen over geloof, toekomstperspectief, ambities, hoe de persoon in hoofdlijnen is en wat er van mij wordt verwacht. Als er van beide kanten tevredenheid is dan de vervolgstappen nemen.

    Moge Allah het voor ons vergemakkelijken en ons allen een goede partner schenken.
    Netjes, ma shae Allah. Ameen.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Citaat Geplaatst door Pupa Bekijk reactie
    Dat dikgedrukte woord moest ik even opzoeken. Klinkt goed, maar wat houdt het concreet in? De één kan denken consciëntieus/zorgvuldig/volgens het geweten te werk te gaan naar gelang zijn norm en de ander kan dat niet consciëntieus genoeg vinden. Als ik het woord zo goed begrijp. Het hangt er vanaf of je op een lijn zit denk ik. Daarom is het ook goed om te bespreken hoe beiden het graag zouden willen.
    Ameen!
    Hahaha, herkenbaar. Kon die hele kennismakingsfase maar geskipt worden tot het punt dat je, je al op je gemak voelt bij elkaar en voor elkaar wilt gaan.

    Dit vind ik ook heel belangrijk.
    O, dat is wel vervelend als je het zo hebt ervaren. Misschien een ander proces uitproberen de volgende keer?
    Netjes, ma shae Allah. Ameen.
    Zoals?

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Citaat Geplaatst door Pupa Bekijk reactie
    Dat dikgedrukte woord moest ik even opzoeken. Klinkt goed, maar wat houdt het concreet in? De één kan denken consciëntieus/zorgvuldig/volgens het geweten te werk te gaan naar gelang zijn norm en de ander kan dat niet consciëntieus genoeg vinden. Als ik het woord zo goed begrijp. Het hangt er vanaf of je op een lijn zit denk ik. Daarom is het ook goed om te bespreken hoe beiden het graag zouden willen.
    Consciëntieusheid: de waarde van het bepalen van bepaalde criteria die voor mij het belangrijkst zijn bij het aangaan van een huwelijk. Die criteria (concreetheid) zijn persoonlijk, voel op dit moment niet de behoefte om dat te delen hier op het forum.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    949
    23-02-2015

    salaam aleykoum ,

    flower jij wilt te interessant overkomen .

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Citaat Geplaatst door Hartevolleman Bekijk reactie
    salaam aleykoum ,

    flower jij wilt te interessant overkomen .

    Waleikom asalaam,

    Waarom?

  15. #15
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door CreativeMind Bekijk reactie
    Leren kennen in het bijzijn van haar mahram, een aantal gesprekken voeren, de belangrijkste vragen stellen over geloof, toekomstperspectief, ambities, hoe de persoon in hoofdlijnen is en wat er van mij wordt verwacht. Als er van beide kanten tevredenheid is dan de vervolgstappen nemen.

    Moge Allah het voor ons vergemakkelijken en ons allen een goede partner schenken.
    Ameen. Moet de ander jou vertellen wat er van jou wordt verwacht? Dan schep je verwachtingen en verwachtingen moet je niet hebben in deze tijd