1. #91
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Je bent echt ouwe koeien aan het aanhalen. Hij heeft zijn excuses in het interview met fajah lourens gedaan.
    Die "ja maar"-excuses van 'm, erg oprecht was dat ja.

  2. #92
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Die "ja maar"-excuses van 'm, erg oprecht was dat ja.
    Maar toch heeft hij dat gedaan. Je weet hoe politici tegenover excuses staan lol. Doen ze nooit.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  3. #93
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Maar toch heeft hij dat gedaan. Je weet hoe politici tegenover excuses staan lol. Doen ze nooit.
    Snel tevreden jij, laten we het daarop houden. FvD is één grote show.

  4. #94
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Snel tevreden jij, laten we het daarop houden. FvD is één grote show.
    Alles behalve, ik zie verbetering sindsdien.

    Niet mee eens gewoon weg omdat de zogenaamde theorieën toch uitgekomen zijn wat ze al een tijd benoemen. Kers op de taart; geniale betoog van Thierry in de kamer zie reactie 1.

    Het Kartel en de PVV is een grote show.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  5. #95
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Alles behalve, ik zie verbetering sindsdien.

    Niet mee eens gewoon weg omdat de zogenaamde theorieën toch uitgekomen zijn wat ze al een tijd benoemen. Kers op de taart; geniale betoog van Thierry in de kamer zie reactie 1.

    Het Kartel en de PVV is een grote show.
    Wolven in schaapskleren, niets meer en niets minder. Coronabeleid is een hot item, Thierry is altijd tegendraads en doet dit puur voor de aandacht. Ook hij behoort gewoon tot de elite.

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Wolven in schaapskleren, niets meer en niets minder. Coronabeleid is een hot item, Thierry is altijd tegendraads en doet dit puur voor de aandacht. Ook hij behoort gewoon tot de elite.
    Die tegendraadsheid behoort tot de er is altijd wel een addertje onder het gras cultuur.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  7. #97
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door khattabi_bilal Bekijk reactie
    Die tegendraadsheid behoort tot de er is altijd wel een addertje onder het gras cultuur.
    Niet te vertrouwen. ;o

  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Niet te vertrouwen. ;o
    Het zal ze berouwen.
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Wolven in schaapskleren, niets meer en niets minder. Coronabeleid is een hot item, Thierry is altijd tegendraads en doet dit puur voor de aandacht. Ook hij behoort gewoon tot de elite.
    Ik oordeel alleen over wat ik zie en sinds corona is het verfrissend. Het blijft politiek indd dus we zullen zien hoe het loopt. We kunnen niet alle elites over een kam scheren maar de tijd zal het leren.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Dont shoot the messenger...

    Grappig hoe zoiets werkt, bewust of onbewust..

    Baudet probeert serieuze zaken bespreekbaar te maken, zoals het toekomstige social krediet systeem, om maar een voorbeeld te geven

    Random acties: Hij is een wappie!, heeft 3 jaar geleden iets over Marokkanen getweet..

    Alles om het maar niet over de inhoudt te hoeven hebben


    Dat jij jezelf nog doet verantwoorden @Largo. Laat lekker gaan man


    Heb verder niks met politiek btw.

  11. #101
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Dont shoot the messenger...

    Grappig hoe zoiets werkt, bewust of onbewust..

    Baudet probeert serieuze zaken bespreekbaar te maken, zoals het toekomstige social krediet systeem, om maar een voorbeeld te geven

    Random acties: Hij is een wappie!, heeft 3 jaar geleden iets over Marokkanen getweet..

    Alles om het maar niet over de inhoudt te hoeven hebben


    Dat jij jezelf nog doet verantwoorden @Largo. Laat lekker gaan man


    Heb verder niks met politiek btw.
    Over de inhoud is hier vaak genoeg gediscussieerd hoor, integendeel ik ga dat totaal niet uit de weg. Waarom zou ik ook.

    Ik begrijp echter niet dat Thierry door Marokkanen opgehemeld wordt en als soort van verlosser wordt gezien. We weten allemaal hoe hij te werk gaat, die man doet dit niet omdat hij zich om jou en mij bekommert, bij Thierry draait het om Thierry, meer niet. Aandacht is zijn zuurstof, vanaf het eerste moment dat hij die Kamer binnen stapte en een toespraak gaf in het Latijns was dat duidelijk. Het is dus niet gek dat hij niet serieus genomen wordt.

  12. #102
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Dont shoot the messenger...

    Grappig hoe zoiets werkt, bewust of onbewust..

    Baudet probeert serieuze zaken bespreekbaar te maken, zoals het toekomstige social krediet systeem, om maar een voorbeeld te geven

    Random acties: Hij is een wappie!, heeft 3 jaar geleden iets over Marokkanen getweet..

    Alles om het maar niet over de inhoudt te hoeven hebben


    Dat jij jezelf nog doet verantwoorden @Largo. Laat lekker gaan man


    Heb verder niks met politiek btw.
    Precies. Constant op vorm. Blijkbaar moet er altijd een label op.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  13. #103
    MVC Lid

    Reacties
    6.065
    29-01-2011

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Over de inhoud is hier vaak genoeg gediscussieerd hoor, integendeel ik ga dat totaal niet uit de weg. Waarom zou ik ook.

    Ik begrijp echter niet dat Thierry door Marokkanen opgehemeld wordt en als soort van verlosser wordt gezien. We weten allemaal hoe hij te werk gaat, die man doet dit niet omdat hij zich om jou en mij bekommert, bij Thierry draait het om Thierry, meer niet. Aandacht is zijn zuurstof, vanaf het eerste moment dat hij die Kamer binnen stapte en een toespraak gaf in het Latijns was dat duidelijk. Het is dus niet gek dat hij niet serieus genomen wordt.
    Hij is de politiek ingegaan om dat hij noodzakelijke achtte voor Nederland als staat omdat hij als rechtsfilosoof EU al heel vroeg door had. Dat heeft hij echt tig keer gezegd. En hoe je het went of keert, we zijn Nederlandse Marokkanen. Dit is even goed ons als ieder andere Nederlander, zeker als je hier geboren bent.

    Als je hem persoonlijk kent, dan je kan zulke dingen zeggen als hij doet dit voor zichzelf dit dat. Weer vorm discussie. Die deugt wel, hij niet etc.
    Mensen met een leeg bord scheppen op.

  14. #104
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door Largo0 Bekijk reactie
    Hij is de politiek ingegaan om dat hij noodzakelijke achtte voor Nederland als staat omdat hij als rechtsfilosoof EU al heel vroeg door had. Dat heeft hij echt tig keer gezegd. En hoe je het went of keert, we zijn Nederlandse Marokkanen. Dit is even goed ons als ieder andere Nederlander, zeker als je hier geboren bent.

    Als je hem persoonlijk kent, dan je kan zulke dingen zeggen als hij doet dit voor zichzelf dit dat. Weer vorm discussie. Die deugt wel, hij niet etc.
    Is goed Largoo, geloof jij maar in sprookjes. Dan doe ik mijn ding wel.

    Ken jij de andere politici dan wel om ze af te vallen?

  15. #105
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Over de inhoud is hier vaak genoeg gediscussieerd hoor, integendeel ik ga dat totaal niet uit de weg. Waarom zou ik ook.

    Ik begrijp echter niet dat Thierry door Marokkanen opgehemeld wordt en als soort van verlosser wordt gezien. We weten allemaal hoe hij te werk gaat, die man doet dit niet omdat hij zich om jou en mij bekommert, bij Thierry draait het om Thierry, meer niet. Aandacht is zijn zuurstof, vanaf het eerste moment dat hij die Kamer binnen stapte en een toespraak gaf in het Latijns was dat duidelijk. Het is dus niet gek dat hij niet serieus genomen wordt.