MVC Lid

Reacties
    274
    16-11-2009

Niet geschoten is altijd mis

Hierbij stel ik mezelf voor als de dame die met alle liefde haar mekteb zou willen ontmoeten. Ik ben een dame van 27 jaar, ik heb een full-time baan en ik ben een echte familiemens. Door mijn werk en de rustige plaats waar ik vandaan kom heb ik niet het idee dat ik mijn mekteb zomaar tegen het lijf zou kunnen lopen, dus misschien kom ik jou wel via deze weg tegen.

Ik ben absoluut niet opzoek naar een relatie voor het huwelijk, of een jarenplan om elkaar te leren kennen. Het huwelijk wordt tenslotte het meest gezegend zonder relatie voor het huwelijk.

Wie ben ik?
    Qua karakter eigenschappen kan ik benoemen dat ik zorgzaam, zelfstandig, grappig en serieus in het leven sta. Ik ben een betrouwbaar persoon die graag voor mijn geliefden klaar staat. Ik ben een reislustig persoon, die nog niet veel van de wereld heeft gezien, omdat ik die herinneringen graag opbouw met mijn elmekteb. Qua ons geloof praktiseer ik mij, bid ik 5 keer op een dag, lees, leer en vast ik, maar ik kan er direct bij vertellen dat ik helaas de hijjaab (nog) niet draag en zou deze graag ook op mijn eigen tempo willen dragen.

Qua uiterlijk ben ik 163 cm, verzorgd en normaal (in mijn ogen) qua postuur.

Wie ben jij?
    Ik ga heel direct zijn, maar ik hoop op een man niet korter dan de 177 (ja, ik ben toch liever eerlijk), ben jij een verzorgde man met het hartje op de juiste plaats. Ik kan zowel lief als leed met je delen (andersom natuurlijk ook) en ben jij niet ouder dan 37 jaar en sta ook jij op het punt in het leven dat je klaar bent voor het huwelijk.

Voel jij je aangesproken, stuur mij dan gerust een pm met als inhoud wie je bent.

Ik hoop je hier tegen te komen.
    Al Hamdoulilah <3

MVC Lid

Reacties
    103
    23-08-2020

je gaat toch niet moeilijk doen om die paar centimers of jaren, 176 of iemand die 38 jaar is
    toch...

MVC Lid

Reacties
    35
    21-06-2018

Ze bid ze3ma een goed gelovige vrouw stelt geen eisen aan een man over lengte etc... aub man ga ergens een man zoeken er is niemand die op zo'n domme topic reageert beter verwijderen en ga een leven zoeken e raar wijf idd een paar centimeters

Hear my Roar, GRRR ⵣ

Reacties
    2.750
    20-01-2015

Kunnen er nog meer normale mensen reageren?
    vooruit kijken is regeren.

MVC Lid

Reacties
    274
    16-11-2009

Bedankt voor het uppen heren!
    Al Hamdoulilah <3

Yummie

Reacties
    317
    12-11-2020

Citaat Geplaatst door iHopetws__ Bekijk reactie
    Bedankt voor het uppen heren!
    Beter schieten en dan heb je er ook wat aan.

MVC Lid

Reacties
    7
    21-09-2021

Salem wa likom waar kom je vandaan

Verbannen

Reacties
    133
    12-09-2021

Hierbij stel ik mezelf voor als de dame die met alle liefde haar mekteb zou willen ontmoeten. Ik ben een dame van 27 jaar, ik heb een full-time baan en ik ben een echte familiemens. Door mijn werk en de rustige plaats waar ik vandaan kom heb ik niet het idee dat ik mijn mekteb zomaar tegen het lijf zou kunnen lopen, dus misschien kom ik jou wel via deze weg tegen.

Ik ben absoluut niet opzoek naar een relatie voor het huwelijk, of een jarenplan om elkaar te leren kennen. Het huwelijk wordt tenslotte het meest gezegend zonder relatie voor het huwelijk.

Wie ben ik?
    Qua karakter eigenschappen kan ik benoemen dat ik zorgzaam, zelfstandig, grappig en serieus in het leven sta. Ik ben een betrouwbaar persoon die graag voor mijn geliefden klaar staat. Ik ben een reislustig persoon, die nog niet veel van de wereld heeft gezien, omdat ik die herinneringen graag opbouw met mijn elmekteb. Qua ons geloof praktiseer ik mij, bid ik 5 keer op een dag, lees, leer en vast ik, maar ik kan er direct bij vertellen dat ik helaas de hijjaab (nog) niet draag en zou deze graag ook op mijn eigen tempo willen dragen.

Qua uiterlijk ben ik 163 cm, verzorgd en normaal (in mijn ogen) qua postuur.

Wie ben jij?
    Ik ga heel direct zijn, maar ik hoop op een man niet korter dan de 177 (ja, ik ben toch liever eerlijk), ben jij een verzorgde man met het hartje op de juiste plaats. Ik kan zowel lief als leed met je delen (andersom natuurlijk ook) en ben jij niet ouder dan 37 jaar en sta ook jij op het punt in het leven dat je klaar bent voor het huwelijk.

Voel jij je aangesproken, stuur mij dan gerust een pm met als inhoud wie je bent.

Ik hoop je hier tegen te komen.
    Je moet niet zoveel liegen. Hele lap tekst aan leugens.

MVC Lid

Reacties
    402
    19-03-2020

Free zefzafi

MVC Lid

Reacties
    274
    16-11-2009

Citaat Geplaatst door Norawestside Bekijk reactie
    Je moet niet zoveel liegen. Hele lap tekst aan leugens.
    Oh oke. Bedankt voor de up!
    Al Hamdoulilah <3

Verbannen

Reacties
    133
    12-09-2021

Oh oke. Bedankt voor de up!
    Hier nog een up ga maar verder met liegen.

MVC Lid

Reacties
    274
    16-11-2009

Citaat Geplaatst door Norawestside Bekijk reactie
    Hier nog een up ga maar verder met liegen.
    Bedankt Norawestside. Jouw zesde zintuig werkt niet zo goed, ik heb juist een hekel aan liegen. Misschien toch maar niet zomaar een onbekende beoordelen tot jouw zesde zintuig weer werkt?
    Al Hamdoulilah <3

MVC Lid

Reacties
    3
    03-03-2019

ik heb pik van 8 inch 21 cm ongeveer is dat ook goed ben direct

MVC Lid

Reacties
    274
    16-11-2009

Citaat Geplaatst door Lovelove Bekijk reactie
    Maar je hebt kennelijk geen normen en waarden vanuit huis uit meegekregen aan jouw woorden te zien. Het maakt verder niet uit dat je 160 cm bent, er is vast een vrouw die dat wel prima vindt.
    Al Hamdoulilah <3

MVC Lid

Reacties
    184
    09-10-2017

Upje