1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.313
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Voormalig Algerijnse president Bensalah (80) overleden

    De voormalige Algerijnse president Abdelkader Bensalah is woensdag op 80-jarige leeftijd overleden na een lang ziekbed



    Bensalah werd in april 2019 benoemd tot overgangspresident na het aftreden van voormalig president Abdelaziz Bouteflika onder druk van volksprotesten.

    De Nationale Assemblee, de Tweede Kamer van het parlement van Algerije, rouwde in een verklaring om haar voormalige spreker.

    Bensalah droeg het presidentschap op 19 december 2019 over aan de nieuwe president, Abdelmadjid Tebboune, nadat deze de presidentsverkiezingen van 12 december had gewonnen.

    Het was de bedoeling dat Bensalah, nadat hij de taak had overgedragen aan Tebboune, zou terugkeren naar zijn functie als voorzitter van de Nationale Vergadering, die hij sinds 2002 leidde.

    Het presidentschap kondigde echter aan dat Bensalah besloot zijn functie neer te leggen en zich terug te trekken uit het politieke leven, te midden van berichten dat zijn gezondheid was verslechterd.

    Bensalahs dood kwam slechts enkele dagen na de dood van Bouteflika op 84-jarige leeftijd op vrijdag.

    Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.291
    01-07-2021

    Nu deze bandieten dood zijn zijn er alleen nog een paar bejaarde generalen die Marokko haten. Als die generalen ook dood vallen dan zal er eindelijk vrede zijn.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    RiJahanam

    Smerige communisten

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    103
    31-07-2015

    Hoppa gaat hard. Nu Tebboune nog

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    14
    28-02-2020

    Schaamteloze dieren zijn jullie wat een reacties.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door Verdwaald14 Bekijk reactie
    Schaamteloze dieren zijn jullie wat een reacties.
    Dieren zijn degene die jouw land door 2 willen delen

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.394
    16-07-2019

    Verdwaald14@ waarom scheld je de reactie schrijvers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik denk eerder jij bent verdwaald.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door sensei Bekijk reactie
    Jij hebt een kompas nodig
    Snapie?
    jij wordt echt snel verbannen steeds, waarom? Je kan gewoon niet irritanter zijn dan mij, en ik krijg af en toe maar een ban.

    Jij krijgt om de reacties een ban aan je k+t

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.026
    02-05-2018

    Volgens mij hebben ze een algoritme met bepaalde woorden waarvoor je verbannen wordt als je ze typt. Onder andere snapie. Nu maar afwachten of het klopt.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.718
    24-07-2015

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    jij wordt echt snel verbannen steeds, waarom? Je kan gewoon niet irritanter zijn dan mij, en ik krijg af en toe maar een ban.

    Jij krijgt om de reacties een ban aan je k+t
    Jij bent de betaalde lange arm van Rabat.
    Kort ban is de rookgordijn naar de overige leden.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door Castigo Bekijk reactie
    Jij bent de betaalde lange arm van Rabat.
    Kort ban is de rookgordijn naar de overige leden.
    sterk verhaal

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    14
    28-02-2020

    Kleine internetgangsters die stoer willen doen. dat is wat jullie zijn. Die politiek niveau is veelste hoog voor die garnalen hersens van jullie. En la marzocco ga je zus beffen kutkind

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    52
    22-04-2018

    schijnt(naar horen zeggen) dat ie in een dadel is gestikt........................