Redactie

Reacties
    54.645
    03-12-2000

MVC Moderator MVC Moderator

Wilders trekt van leer tegen migratie en 'woke-dictatuur'

In een debat dat officieel gaat over de begrotingsplannen van het kabinet, trekt PVV-leider Geert Wilders fel van leer tegen de komst van vluchtelingen uit Afghanistan.

Ook haalde hij fel uit tegen wat hij de "vreselijke woke-dictatuur van politiek correct Nederland" noemt.

Zijn betoog kwam de oppositiepoliticus op felle kritiek van tegenstanders te staan. "Ons land zit bombvol, proppenvol", aldus Wilders in de Algemene Politieke Beschouwingen. "Ik heb geen zin in 50.000 Afghanen. We kunnen mensen in Nederland zelfs niet een fatsoenlijke sociale huurwoning geven."

Maar het gebrek aan sociale huurwoningen is het kabinet aan te rekenen, werpt Denk-voorman Farid Azarkan tegen. "Daar zitten toch de daders", zegt Azarkan, wijzend naar het ministersvak in de Kamer.

"Waarom gaat u naar de mensen die niets hebben, die alles opgeofferd hebben, die als slachtoffer hier naartoe willen?" Volgens D66'er Rob Jetten heeft Wilders een "droevig wereldbeeld".

Wilders laat ook zijn afkeer blijken van lessen over seksuele diversiteit die basisschoolleerlingen krijgen. Jetten wijst in reactie daarop op de hoge zelfmoordcijfers onder lhbti-jongeren.

MVC Lid

Reacties
    182
    24-09-2015

je moet je bek houden jij fucking wilders

MVC Lid

Reacties
    406
    16-07-2019

Blanke duivel het is jou regering die daar alles is gaan plat bombarderen met de bende . Dan heb je vluchtelingen en waar moeten die naar toe , juist naar landen die alles kapot hebben gemaakt . En straks zit er een in je huis met jou dochter of nog beter met je zoon .

MVC Lid

Reacties
    255
    01-07-2021

""Wilders laat ook zijn afkeer blijken van lessen over seksuele diversiteit die basisschoolleerlingen krijgen.""
    Liever een racist dan een moslim vriend die mijn kinderen homoseksueel wil maken. Viva Wilders.

Espresso with style

Reacties
    1.760
    19-07-2021

1 van de rijkste landen ter wereld is heel erg boos omdat ze kruimels moeten delen met asielzoekers.

Maar ja .. aan de andere kant. Hun land, hun beslissing.
    Citaat Geplaatst door BRABUS Bekijk reactie
    اقتلوا من لا غيرة له

✖❙

Reacties
    1.299
    29-06-2021

land van gordons, jollings en meilandjes

Espresso with style

Reacties
    1.760
    19-07-2021

Citaat Geplaatst door Gipsy Bekijk reactie
    land van gordons, jollings en meilandjes
    PiSVee
    Citaat Geplaatst door BRABUS Bekijk reactie
    اقتلوا من لا غيرة له

✖❙

Reacties
    1.299
    29-06-2021

Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    PiSVee
    clubje van FCE

MVC Lid

Reacties
    331
    24-02-2006

Die man wordt niet zomaar gesponsord door Israël dat zegt genoeg toch. Hij is gewoon een marionet van Israël. Wilders zelf heeft helemaal geen problemen met buitenlanders hij doet gewoon wat hem gevraagd wordt.

MVC Lid

Reacties
    331
    24-02-2006

Ik weet niet wat hij van hun krijgt maar ik geloof dat ik voor dat bedrag al jullie moeders zou uitschelden