MVC Lid

Reacties
    20.454
    18-12-2015

Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Stel wat jij zegt klopt
    Wat kun jij er tegen doen?

Wat heb jij gedaan toen Irak werd binnengevallen?

Wat heb jij gedaan toen Libie werd aangevallen?

Wat voor invloed heb jij?
    Wat een vergelijking.... had ik mn tank naar Irak moeten rijden?
    Tuurlijk raakt het mij ook wat daar gebeurt alleen niet persoonlijk en in het dagelijks leven wat nu wel het geval is.. ze hebben niet eens bloed hoeven laten vloeien om ons vrijheid (vooralsnog gedeeltelijk) te beperken/controleren

Dit keer zouden we weldegelijk invloed kunnen uitoefenen itt tot je scheve vergelijkingen, en dan heb ik het niet over rellen of demonstreren maar bijvoorbeeld door massaal te bedanken voor hun prikken en nieuwe wereld systeem.
    Of je kiest ervoor om braaf te volgen. Met alle gevolgen van dien.

Moet je niet janken achteraf

Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    FCE heb jij een bsn nummer?
    Heb jij een paspoort?
    Ja

MVC Lid

Reacties
    20.454
    18-12-2015

Een paspoort heb ik nooit moeten laten zien voordat ik bijvoorbeeld na de bios ging.. iedereen was gewoon welkom.
    Als ie verlengd moest worden ging dat ook zonder problemen, een extra Pfizer prik nemen ofzo was geen voorwaarde.

Je vergelijkingen lopen schever dan Lucille Werner

Ik ga wat nuttigs doen man .. laters

MVC Lid

Reacties
    26.527
    27-01-2012

Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Een paspoort heb ik nooit moeten laten zien voordat ik bijvoorbeeld na de bios ging.. iedereen was gewoon welkom.
    Als ie verlengd moest worden ging dat ook zonder problemen, een extra Pfizer prik nemen ofzo was geen voorwaarde.

Je vergelijkingen lopen schever dan Lucille Werner

Ik ga wat nuttigs doen man .. laters
    Yo
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

MVC Lid

Reacties
    789
    02-05-2018

Ik ben het eens over telefoons. Fce je bent hypocriet, alleen over deze restrictie van voorwaarde een punt maken.

MVC Lid

Reacties
    5.500
    26-03-2016

Leugenaars en bedriegers die vertellen niet alleen leugens anders gelooft niemand hun. Ze moeten stukjes waarheid mixen met leugens zodat het aantrekkelijker klinkt. Heel de Nederlandse overheid is niet te vertrouwen of dat nu een Wilders, Baudet of een mannetje van D66 is. Het zijn allemaal zionisten die voor een grotere macht werken en zo hun taken krijgen.

De tweede kamer is gewoon een poppenkast, dat ergens in Israƫl of Amerika aangedreven wordt. Als je denkt dat de overheid iets te zeggen heeft over immigratie, buitenlandse interventies, belastingen etc.. ben je echt een dombo.

Wie gelooft dat Europa "democratisch" is, is ook een ezel! Dat zogenaamde democratie in Europa is sowieso hypocriet, je hoeft alleen de meerderheid van je bevolking te overtuigen van iets en de minderheid moet maar volgen... Hoe eerlijk is dat.

MVC Lid

Reacties
    3.001
    14-10-2008

Citaat Geplaatst door Panthera_leo Bekijk reactie
    Stem geert wilders als je niet tot een slaaf van het systeem gemaakt wilt worden.
    Stem niet als je geen mushrik wilt worden.

/\

Reacties
    279
    01-09-2018

Geert wilders heeft gelijk Nederland is niet ver van bannen republiek
    Wilders heeft gelijk Nederland is niet ver van bannen republiek
    Wat een apen Gypo ben je toch? Neem hem mee naar je gypo land, daar kan ie het vast beter doen dan die aap die er nu rondloopt.