1. #421
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Je omgeving is ook belamgrijk;


    Zeg me wie uw vrienden zijn, dan zeg ik wie u bent


    Tell me your company and I’ll tell you your manners


    Sage mir , mit wem du umgehst, und ich sage dir wie du bist.


    Dis-moi qui tu hantes (frequentes), (et) je te dirai qui tu es.
    In 4 talen zelfs...zo moet de boodschap wel binnen komen

  2. #422
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    In 4 talen zelfs...zo moet de boodschap wel binnen komen
    Wat is voor jouw de boodschap?
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  3. #423
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Wat is voor jouw de boodschap?
    Wat die tekst bij mij oproept is een advies om goed te kijken met wie jij je omringt en welk impact ze op je eigen leven hebben.

  4. #424
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    Wat die tekst bij mij oproept is een advies om goed te kijken met wie jij je omringt en welk impact ze op je eigen leven hebben.
    Bij keuze van je partner kijk dus eerst met wie hij omgaat en wat voor impact ze hebben op diegene...
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  5. #425
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Bij keuze van je partner kijk dus eerst met wie hij omgaat en wat voor impact ze hebben op diegene...
    Zeer belangrijk.

  6. #426
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  7. #427
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Mooie video. Een concept dat goed blijkt te werken, gearangeerde huwelijken. Hoe je dat dan inricht om het binnen de kaders van de islam te houden is dan aan jou. Maar familie betrekken lijkt me goed. En een duidelijk doel: huwelijk

    Niets meer en niets minder

  8. #428
    MVC Lid

    Reacties
    13
    15-10-2021

    Ja hoor ik vind alles prima als zijn deen en aglaq op den top is mag hij me komen hand vragen. Ik ben al getrouwd geweest met een man die alles had wat ik wenste behalve deen en aglaq, uiteindelijk op een gegeven moment zag ik al het mooie van hem als iets oerlelijk. Dus ik geloof zelf een man met een kop kleiner zal ik bi idni llaah zien als de mooiste man op aarde.

    Je noemt dat hij saai is en gamet? Dat hoort niet bij de categorie mannen met deen. Dus deze man valt niet onder mijn wensen.

    Voor de rest...: kids of geen, chinees of afrikaan, klein of groot, dik of dun is allemaal niet relevant voor mij. Leeftijd niet te oud (moet namelijk geen alzeimer hebben want dan heeft hij voor mij geen deen meer, en wordt niet meer verantOordelijk gesteld door Allaah door ziekte.

    Dus laat me zien waar mannen met aglaq en deen zijn in NL ga ik gelijk zelf handvragen als vrouw zijnde.

  9. #429
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Citaat Geplaatst door Bismillaah88 Bekijk reactie
    Ja hoor ik vind alles prima als zijn deen en aglaq op den top is mag hij me komen hand vragen. Ik ben al getrouwd geweest met een man die alles had wat ik wenste behalve deen en aglaq, uiteindelijk op een gegeven moment zag ik al het mooie van hem als iets oerlelijk. Dus ik geloof zelf een man met een kop kleiner zal ik bi idni llaah zien als de mooiste man op aarde.

    Je noemt dat hij saai is en gamet? Dat hoort niet bij de categorie mannen met deen. Dus deze man valt niet onder mijn wensen.

    Voor de rest...: kids of geen, chinees of afrikaan, klein of groot, dik of dun is allemaal niet relevant voor mij. Leeftijd niet te oud (moet namelijk geen alzeimer hebben want dan heeft hij voor mij geen deen meer, en wordt niet meer verantOordelijk gesteld door Allaah door ziekte.

    Dus laat me zien waar mannen met aglaq en deen zijn in NL ga ik gelijk zelf handvragen als vrouw zijnde.
    Daarin verschilt toch iedere persoon

    Aglag en deen

    Ieder mens interpreteert het anders

    Dus hoe kun je zoiets zien?
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  10. #430
    MVC Lid

    Reacties
    13
    15-10-2021

    Aglaq en deen verschilt niemand in. Kijk naar Profeet saw en je begrijp heel snel wat aglaq en deen betekent.

    Aglaq: alle goede eigenschappen omwille van Allaah swt of hiernaar streven dag en nacht.

    Deen: van de ahlu sunnah wa djama3a (traditionele geleerden en NIET van de zogenaamde hedendaagse 'sallafia')

  11. #431
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door Bismillaah88 Bekijk reactie
    Ja hoor ik vind alles prima als zijn deen en aglaq op den top is mag hij me komen hand vragen. Ik ben al getrouwd geweest met een man die alles had wat ik wenste behalve deen en aglaq, uiteindelijk op een gegeven moment zag ik al het mooie van hem als iets oerlelijk. Dus ik geloof zelf een man met een kop kleiner zal ik bi idni llaah zien als de mooiste man op aarde.

    Je noemt dat hij saai is en gamet? Dat hoort niet bij de categorie mannen met deen. Dus deze man valt niet onder mijn wensen.

    Voor de rest...: kids of geen, chinees of afrikaan, klein of groot, dik of dun is allemaal niet relevant voor mij. Leeftijd niet te oud (moet namelijk geen alzeimer hebben want dan heeft hij voor mij geen deen meer, en wordt niet meer verantOordelijk gesteld door Allaah door ziekte.

    Dus laat me zien waar mannen met aglaq en deen zijn in NL ga ik gelijk zelf handvragen als vrouw zijnde.
    Hahaha respect. Maar betekent dus dat ze echt schaars zijn? Als jij zelfs bereid bent om met suiker langs te gaan als vrouw zijnde. Moge Allah het makkelijk voor je maken en een leuke vrome man op je pad brengen.

    Maar iemand die saai is en ahlaaq en Deen heeft kan toch van gamen houden. Nadat hij zijn verplichtingen heeft gedaan en misschien zelfs wat extra is dat voor hem ontspanning. Het bestaat...

  12. #432
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door Bismillaah88 Bekijk reactie
    Ja hoor ik vind alles prima als zijn deen en aglaq op den top is mag hij me komen hand vragen. Ik ben al getrouwd geweest met een man die alles had wat ik wenste behalve deen en aglaq, uiteindelijk op een gegeven moment zag ik al het mooie van hem als iets oerlelijk. Dus ik geloof zelf een man met een kop kleiner zal ik bi idni llaah zien als de mooiste man op aarde.

    Je noemt dat hij saai is en gamet? Dat hoort niet bij de categorie mannen met deen. Dus deze man valt niet onder mijn wensen.

    Voor de rest...: kids of geen, chinees of afrikaan, klein of groot, dik of dun is allemaal niet relevant voor mij. Leeftijd niet te oud (moet namelijk geen alzeimer hebben want dan heeft hij voor mij geen deen meer, en wordt niet meer verantOordelijk gesteld door Allaah door ziekte.

    Dus laat me zien waar mannen met aglaq en deen zijn in NL ga ik gelijk zelf handvragen als vrouw zijnde.
    Maar even eerlijk is er niets maar dan ook niets betreft uiterlijk dat je denk nee sorry. Sorry sorry maar hier kan ik betreft aantrekking echt niet mee leven.

  13. #433
    MVC Lid

    Reacties
    13
    15-10-2021

    Ja klopt helemaal sis, er zijn mannen met mooi aglaq en deen maar graag voor vrijetikd wat gamen. Daar is niks mis mee en is gewoon ontspanning, zolang het niet zijn leven is. Want dan is gamen zijn 'God'.

  14. #434
    MVC Lid

    Reacties
    13
    15-10-2021

    Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    Maar even eerlijk is er niets maar dan ook niets betreft uiterlijk dat je denk nee sorry. Sorry sorry maar hier kan ik betreft aantrekking echt niet mee leven.
    Ja, hygiene. En mss iets dat een doel van huwelijk belemmert.

    Een handicap is afhankelijk wat voor beperking hij heeft. Een blinde of dove sta ik niet open voor maar een arm minder of een been minder bv wzl. De reden is gewoon omdat je veel rekenkng moet houden met een blinde of dove persoon.

  15. #435
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door Bismillaah88 Bekijk reactie
    Ja, hygiene. En mss iets dat een doel van huwelijk belemmert.

    Een handicap is afhankelijk wat voor beperking hij heeft. Een blinde of dove sta ik niet open voor maar een arm minder of een been minder bv wzl. De reden is gewoon omdat je veel rekenkng moet houden met een blinde of dove persoon.
    Echt knap van je. En slecht gebit bijvoorbeeld?