1. #271
    Verbannen

    Reacties
    115
    12-09-2021

    Het is niet dat de mannen niet durven af te stappen op een vrouw. Mannen zijn jagers. Je bent gewoon niet interessant en de mannen zien je gewoon niet staan. Concurrentie onder vrouwen is moordend. Zoveel mooie jonge meiden die ook nog aghlaak hebben. Geen enkele man staat te wachten op een oude verroeste sproeikop.

  2. #272
    MVC Lid

    Reacties
    1.896
    03-04-2007

    Zoveel pizza’s hier, kies maar welke!! Zoveel wasmiddelen l/schoonmaak middelen welke kies ik?

    Vrouwen zijn er in overvloed als zandkorrels op aarde. Alsof je in de supermarkt bent en je moet tandpasta hebben, maar er is zoveel tandpasta dat je 10 minuten van je biologische klok kwijt raakt.
    Het is niet dat de vrouw niet bekwaam is voor de man, maar de keuze is nogal erg breed. En heel soms moet ik een paraplu pakken omdat het vrouwen regent. Ik kan er met mijn hoofd er niet bij dat als een man een vrouw zoekt dat hij niet 1 kan vinden, alsof je naar water zoekt terwijl je op het strand bent.

    Excuseer me voor mijn equations.

    Hoe dan ook, Moge Allah swt ons allen bij de juiste partner doen zegevieren.

  3. #273
    Verbannen

    Reacties
    115
    12-09-2021

    Plus de pil heeft veel vrouwen gek gemaakt. Tegenwoordig zul je behalve het feit of een vrouw wel maagd is ofniet ook de vraag krijgen of een vrouw is gevaccineerd ofniet. Het wordt nog moeilijker voor de vrouwen. Het schijnt dat als een vrouw gevaccineerd is en penetratie heeft dat ze ook stoffen van de vaccin ook aan de man kan overdragen. Geen sex met gevaccineerden.

  4. #274
    Verbannen

    Reacties
    115
    12-09-2021

    Ik begrijp niet waarom die satanist maar blijft pmen onder verschillende accounts. Wat een triest zielig geval zeg. En dat doet ie dus bij elke vrouw tering gehandicapte.

  5. #275
    MVC Lid

    Reacties
    183
    19-05-2021

    Anti concept making
    Concept- jij is al mislukt
    Daarom beter pil slikken
    Sgat

  6. #276
    MVC Lid

    Reacties
    3.474
    01-06-2018

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    Zoveel pizza’s hier, kies maar welke!! Zoveel wasmiddelen l/schoonmaak middelen welke kies ik?

    Vrouwen zijn er in overvloed als zandkorrels op aarde. Alsof je in de supermarkt bent en je moet tandpasta hebben, maar er is zoveel tandpasta dat je 10 minuten van je biologische klok kwijt raakt.
    Het is niet dat de vrouw niet bekwaam is voor de man, maar de keuze is nogal erg breed. En heel soms moet ik een paraplu pakken omdat het vrouwen regent. Ik kan er met mijn hoofd er niet bij dat als een man een vrouw zoekt dat hij niet 1 kan vinden, alsof je naar water zoekt terwijl je op het strand bent.

    Excuseer me voor mijn equations.

    Hoe dan ook, Moge Allah swt ons allen bij de juiste partner doen zegevieren.
    Ameen

  7. #277
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    Zoveel pizza’s hier, kies maar welke!! Zoveel wasmiddelen l/schoonmaak middelen welke kies ik?

    Vrouwen zijn er in overvloed als zandkorrels op aarde. Alsof je in de supermarkt bent en je moet tandpasta hebben, maar er is zoveel tandpasta dat je 10 minuten van je biologische klok kwijt raakt.
    Het is niet dat de vrouw niet bekwaam is voor de man, maar de keuze is nogal erg breed. En heel soms moet ik een paraplu pakken omdat het vrouwen regent. Ik kan er met mijn hoofd er niet bij dat als een man een vrouw zoekt dat hij niet 1 kan vinden, alsof je naar water zoekt terwijl je op het strand bent.

    Excuseer me voor mijn equations.

    Hoe dan ook, Moge Allah swt ons allen bij de juiste partner doen zegevieren.

    Luxe probleem.

    Amin op je doua

  8. #278
    MVC Lid

    Reacties
    183
    19-05-2021

    Welke ongeboren kind zou jou trots mama kunnen noemen???

  9. #279
    Verbannen

    Reacties
    115
    12-09-2021

    Btw als je goed bent krijg je goed van Allah swt en als je slecht bent krijg je slecht. Jij bepaalt hoe je toekomst eruit gaat zien. Allah swt is niet onrechtvaardig. Allah swt zal je geven wat je verdient.

  10. #280
    MVC Lid

    Reacties
    183
    19-05-2021

    Veel geboren kinderen van verschillende leeftijden hebben al spijt van mam

  11. #281
    Verbannen

    Reacties
    115
    12-09-2021

    Citaat Geplaatst door Mnrdeftig Bekijk reactie
    Welke ongeboren kind zou jou trots mama kunnen noemen???
    Hou jij gewoon je bek a stinkende satanist. Je reageert onder tig account. Onder elke account heb je weer een andere persoonlijkheid. Je bent ziek zowel lichamelijk als geestelijk. Jij hebt geen mening van spreken. Je bent een grote fitnazaaier in dienst van de duivel. Tering mislukkeling.

  12. #282
    MVC Lid

    Reacties
    444
    30-05-2020

    Citaat Geplaatst door Norawestside Bekijk reactie
    Het is niet dat de mannen niet durven af te stappen op een vrouw. Mannen zijn jagers. Je bent gewoon niet interessant en de mannen zien je gewoon niet staan. Concurrentie onder vrouwen is moordend. Zoveel mooie jonge meiden die ook nog aghlaak hebben. Geen enkele man staat te wachten op een oude verroeste sproeikop.
    Geloof me je hebt echt wel mannen die niet durven af te stappen op een dame. Zelf reallife ameegemaakt. Zelf verschillende casussen aangehoord etc.

    Mannen zijn ook gewoon schepselen met gevoel. De een durft eenmaal meer dan een ander.

    Niet generaliseren a.u.b. en zeker niet als je deel uitmaakt van de betreffende doelgroep waar je over spreekt. Oud staat niet per defenitie aan hetgeen je benoemde.. Er zijn zeker wel mannen die opzoek zijn naar vrouwen in een hogere leeftijdscategorie.

  13. #283
    MVC Lid

    Reacties
    444
    30-05-2020

    Citaat Geplaatst door Pricefighter Bekijk reactie
    Zoveel pizza’s hier, kies maar welke!! Zoveel wasmiddelen l/schoonmaak middelen welke kies ik?

    Vrouwen zijn er in overvloed als zandkorrels op aarde. Alsof je in de supermarkt bent en je moet tandpasta hebben, maar er is zoveel tandpasta dat je 10 minuten van je biologische klok kwijt raakt.
    Het is niet dat de vrouw niet bekwaam is voor de man, maar de keuze is nogal erg breed. En heel soms moet ik een paraplu pakken omdat het vrouwen regent. Ik kan er met mijn hoofd er niet bij dat als een man een vrouw zoekt dat hij niet 1 kan vinden, alsof je naar water zoekt terwijl je op het strand bent.

    Excuseer me voor mijn equations.

    Hoe dan ook, Moge Allah swt ons allen bij de juiste partner doen zegevieren.
    Je begrijpt toch wel dat je niet gaat trouwen om getrouwd te zijn he? Want dan was iedereen wel getrouwd geweest..

  14. #284
    Verbannen

    Reacties
    115
    12-09-2021

    Citaat Geplaatst door Tanjaouiia Bekijk reactie
    Geloof me je hebt echt wel mannen die niet durven af te stappen op een dame. Zelf reallife ameegemaakt. Zelf verschillende casussen aangehoord etc.

    Mannen zijn ook gewoon schepselen met gevoel. De een durft eenmaal meer dan een ander.

    Niet generaliseren a.u.b. en zeker niet als je deel uitmaakt van de betreffende doelgroep waar je over spreekt. Oud staat niet per defenitie aan hetgeen je benoemde.. Er zijn zeker wel mannen die opzoek zijn naar vrouwen in een hogere leeftijdscategorie.
    Blijf jij dat maar lekker geloven. Ik begrijp wel dat je op je teentjes bent getrapt als een oude taart die je bent. Ik word zovaak door vrouwen aangekeken en versierd, ze lachen naar me. Kijken op een lieve schaamtevolle manier. Proberen op alle mogelijke manieren aandacht te zoeken. Ze schreeuwen om aandacht letterlijk. Ik ga er niet op in. Niet omdat ik niet durf maar omdat ik ze niet interessant vind en zo is dat met tig duizenden andere mannen. Niemand staat te wachten op een gepensioneerde prostituee. De profeet saw heeft ook als advies gegeven om met een jonge maagd te trouwen. Dat heeft de profeet saw niet zomaar gedaan. Dat waren nog ook de kuise vrouwen van vroeger dus niet de gepensioneerde prostituees van tegenwoordig. Die in iedere stad tig lullen hebben gehad. Algemeen bekend als PUBLIC PROPERTY.

  15. #285
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Citaat Geplaatst door Norawestside Bekijk reactie
    Blijf jij dat maar lekker geloven. Ik begrijp wel dat je op je teentjes bent getrapt als een oude taart die je bent. Ik word zovaak door vrouwen aangekeken en versierd, ze lachen naar me. Kijken op een lieve schaamtevolle manier. Proberen op alle mogelijke manieren aandacht te zoeken. Ze schreeuwen om aandacht letterlijk. Ik ga er niet op in. Niet omdat ik niet durf maar omdat ik ze niet interessant vind en zo is dat met tig duizenden andere mannen. Niemand staat te wachten op een gepensioneerde prostituee. De profeet saw heeft ook als advies gegeven om met een jonge maagd te trouwen. Dat heeft de profeet saw niet zomaar gedaan. Dat waren nog ook de kuise vrouwen van vroeger dus niet de gepensioneerde prostituees van tegenwoordig. Die in iedere stad tig lullen hebben gehad. Algemeen bekend als PUBLIC PROPERTY.
    "Nora" even reageren op je andere account.


    Echt zielig sommige mannen die vrouwenaccounts aanmaken