MVC Lid

Reacties
    425
    20-10-2017

Citaat Geplaatst door Tanjaouiia Bekijk reactie
    Begin bij locatie.. waar wil je ‘t houden?
    .

Deze vraag moet je aan de organisator vragen. Ik kom gewoon met mijn PowerPoint.

MVC Lid

Reacties
    407
    30-05-2020

Citaat Geplaatst door in_my_head Bekijk reactie
    "Nora" even reageren op je andere account.

Echt zielig sommige mannen die vrouwenaccounts aanmaken
    Just let it go. Wollah dacht echt dat het een vrouw was. Vandaar dat ik reageerde.. anders was ik er nooit op ingegaan.

En trek je niets aan van alle reacties. We weten wel beter

Citaat Geplaatst door Maghrebia212 Bekijk reactie
    Het was een leerzame topic.

Helaas geëindigd zoals we dat gewend zijn op Marokko.nl

Mouhim er is winkel aan de winkel. Conclusie van het hele verhaal kijk naar je eigen aandeel in je single zijn en doe daar iets aan.
    Sowrry! Was echt in de veronderstelling dat het een vrouw was!

Vertel is.. wat wil jij daar aan doen? Ben je bereid om je acties openlijk te bespreken met ons?

MVC Lid

Reacties
    407
    30-05-2020

Haha ik las het maar wilde niet bijdehand doen. En ach ja we lijken hier net collega's veel klagen maar niets doen...
    Aahw! Jij mag gwn bijdehand doen hoor.. vind ik absoluut niet erg!!

Hahahha wollah ila

MVC Lid

Reacties
    407
    30-05-2020

.

Deze vraag moet je aan de organisator vragen. Ik kom gewoon met mijn PowerPoint.
    Miss_gezellig!! Meld u

MVC Lid

Reacties
    505
    22-06-2010

Just let it go. Wollah dacht echt dat het een vrouw was. Vandaar dat ik reageerde.. anders was ik er nooit op ingegaan.

Vertel is.. wat wil jij daar aan doen? Ben je bereidt om je acties openlijk te bespreken met ons?
    Klopt sis. Maar had toch die taghenent om m op zn plek te zetten...haha

We weten zeker beter x

Verbannen

Reacties
    137
    12-09-2021

Hahahahaha

MVC Lid

Reacties
    2
    06-05-2020

Klopt. Dat is vaak inderdaad zo helaas. Vaak denken de mannen als ze hoogopgeleid is dan denkt ze alleen aan carrière maken en zal een huwelijk/kinderen minder belangrijk zijn, wat totaal niet zo is. Heb dat vaak als commentaar gekregen haha, maja Ghair In Sha Allah. Iedereen zal uiteindelijk zijn potje op de deksel vinden die mektab is

SBE77

Reacties
    544
    08-12-2007

Hahaha snap sommige mannen niet. Er zijn zoveel vrouwen op straat die ze kunnen aanspreken. En als ze dat niet durven kunnen ze beter energy stoppen daarin stoppen zodat ze het uiteindelijk gewoon. In plaats daarvan stoppen ze hun energy in het afkraken van vrouwen die ze niet eens kennen. Alsof dat helpt bij het bereiken van hun doelen wat die ook mogen zijn.

SBE77

Reacties
    544
    08-12-2007

Citaat Geplaatst door Desert144 Bekijk reactie
    Klopt. Dat is vaak inderdaad zo helaas. Vaak denken de mannen als ze hoogopgeleid is dan denkt ze alleen aan carrière maken en zal een huwelijk/kinderen minder belangrijk zijn, wat totaal niet zo is. Heb dat vaak als commentaar gekregen haha, maja Ghair In Sha Allah. Iedereen zal uiteindelijk zijn potje op de deksel vinden die mektab is
    Uiteindelijk wel ja! Ik denk ook dat wanneer je er echt klaar voor bent en oprecht wilt trouwen je de juiste partner vanzelf aantrekt. Key is wel altijd optimistisch blijven en Qadr Allah accepteren hoe het ook uitpakt. Natuurlijk wel altijd dua blijven doen. Wie weet verandert een dua je Qadr.

MVC Lid

Reacties
    425
    20-10-2017

Vertel is.. wat wil jij daar aan doen? Ben je bereid om je acties openlijk te bespreken met ons?
    1 van jouw tips was mijn mondhoeken optrekken bij zichtbare interesse van de andere kant. Dat moet ik dan maar gaan oefenen.

MVC Lid

Reacties
    2.146
    01-06-2018

Hahahhaha kijk hoe ik jullie noem.. collega’s ik was op werk toen ik deze reactie plaatste.. m’n hoofd was er niet helemaal bij xD
    Hahahha ik zag het maar dacht laat maar lekker gaan

MVC Lid

Reacties
    2.146
    01-06-2018

Miss_gezellig!! Meld u
    Sorry! Ik was even afwezig Ik ben er

Wat heb ik gemist

MVC Lid

Reacties
    407
    30-05-2020

1 van jouw tips was mijn mondhoeken optrekken bij zichtbare interesse van de andere kant. Dat moet ik dan maar gaan oefenen.
    Dat mag je echt alleen doen als je 100% weet dat hij vrijgezel is en oprecht geïntresseerd in je is. Anders gewoon voor je kijken. Sommige mannen in deze tijd zijn echt de weg kwijt..

MVC Lid

Reacties
    407
    30-05-2020

Citaat Geplaatst door Miss_gezellig Bekijk reactie
    Sorry! Ik was even afwezig Ik ben er

Wat heb ik gemist
    Hahhah Maghrebia had je nodig. Ze wilde dat je als organisator aan de slag zou gaan..

MVC Lid

Reacties
    407
    30-05-2020

Citaat Geplaatst door Miss_gezellig Bekijk reactie
    Hahahha ik zag het maar dacht laat maar lekker gaan
    Hahahah toen ik ‘m nog een keer las dacht ik.. wat?? Hahaha wehyeee collega’s xD