1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    718
    23-08-2020

    Citaat Geplaatst door CreativeMind Bekijk reactie
    Intelligentie hoort ook thuis in het rijtje.
    Over het algemeen wil je een beschaafd iemand die een goed voorbeeld voor je kinderen zal zijn.
    Dan maakt opleidingsniveau niet uit, opleidingsniveau is alles behalve een garantie voor en goede match en een goed Islamitisch huwelijk.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    127
    02-06-2021

    Het is een geruststellende conclusie als het aan jezelf zou liggen. Velen kampen met het probleem maar we vinden allemaal wel een dichtstbijzijnde reden. Ik denk dat het meer is wat Creativemind zegt ook namelijk dat beschaafdheid niet mee is gegeven. Daarom zie je gezonde relaties vaker bij de nederlanders, alhoewel hun weer de islam missen in de andere aspecten.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    192
    31-05-2016

    Citaat Geplaatst door overthinkingg Bekijk reactie
    Ja helaas val ik 100% binnen deze categorie.
    Zou ik mogen vragen waarom?

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    718
    23-08-2020

    Citaat Geplaatst door marouane.c Bekijk reactie
    Zou ik mogen vragen waarom?
    Omdat ik een zuster ben en helaas? hoogopgeleid ben?

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    192
    31-05-2016

    Citaat Geplaatst door overthinkingg Bekijk reactie
    Omdat ik een zuster ben en helaas? hoogopgeleid ben?
    Dat snap ik, maar ik bedoel wat is dan de reden? Zijn er geen potentiele kandidaten die contact met je zoeken?

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    43
    15-08-2021

    Citaat Geplaatst door overthinkingg Bekijk reactie
    Ja helaas val ik 100% binnen deze categorie.
    Overthinkiiiing <333

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    43
    15-08-2021

    Citaat Geplaatst door marouane.c Bekijk reactie
    Dat snap ik, maar ik bedoel wat is dan de reden? Zijn er geen potentiele kandidaten die contact met je zoeken?
    Jij zoekt snap partners en dan ga je daarna zeiken dat t moeilijk is om een normale partner te vinden, kifesh dan?

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    192
    31-05-2016

    Citaat Geplaatst door AaaO Bekijk reactie
    Jij zoekt snap partners en dan ga je daarna zeiken dat t moeilijk is om een normale partner te vinden, kifesh dan?
    Waarom reageer je zo boos? Ik stelde een vraag waarom het moeilijk is. Hoe kan hoogopgeleid zijn en een zuster zijn een reden zijn daarvoor? Een opleiding is geen karateristiek en een zuster is een vrouw waar natuurlijk hetreo mannen naar opzoek zijn. Ik vraag het puur uit nieuwsgierigheid. Het kan bijvoorbeeld zijn dat er geen mannen op haar afstappen of dat ze in haar leven niemand tegenkomt, daarom stel ik zulke vragen.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    718
    23-08-2020

    Citaat Geplaatst door AaaO Bekijk reactie
    Overthinkiiiing <333
    Hbibaaaa

    Citaat Geplaatst door AaaO Bekijk reactie
    Jij zoekt snap partners en dan ga je daarna zeiken dat t moeilijk is om een normale partner te vinden, kifesh dan?
    Luister wat ze zegt, dat is het probleem, of het zijn gladde moderne openminded ijdele slappelingen, of ze zitten nog vast in pubertijd, of het zijn extreme salafisten en moet je al perfect in niqaab zitten, of ze zijn los van god en houden aan geen enkel principe meer vast.

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    454
    19-03-2020

    Alles went behalve een vent

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    50
    23-06-2021

    Opleiding zegt niks. Persoonlijkheid en karakter zegt alles.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    40
    26-04-2013

    Dat hoeft niet door de opleiding te komen maar kan ook door andere zaken. Dit verschilt per individu. Moge Allah 3adjawazal de juiste bij elkaar laten komen!
    Alhoceima ღ

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Ja heel moeilijk, maar kan ook met het ongeziene te maken hebben
    Je moet Allah vragen om tekenen en dan wordt het duidelijk

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    9.826
    28-07-2003

    Citaat Geplaatst door Spelerr Bekijk reactie
    Vriend van me verdient zeker 10k per maand in de bouw. Hij is 32 en heeft inmiddels een appartementencomplex in het buitenland laten bouwen met een verkoopwaarde van meer dan een miljoen. Over enkele maanden begint hij aan de bouw van zijn tweede project. Als hij 35 is kan hij al met pensioen. Dit kunnen niet veel hoogopgeleiden zeggen.
    Koppel mij eens!

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    502
    20-10-2017

    En wij maar denken dat de mannen het makkelijk hebben en het voor het uitkiezen hebben....

    Niet dus?