1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    je praat weer omheen ik heb je vanaf begin gevraagd wat is de leugen je ontwijkt het elke keer, en begon mij voor alles uit te maken als ik terug vuur ga je janken,

    vertel racist, wijs de leugen aan en we zijn klaar.

    denk niet dat ik een suri of ambonees ben die gelijk bang is van een bleekscheet , ik ben mokro we slaan altijd keihard terug , je bent gewoon zo iemand die vaker je kontje is nat gemaakt door je eigen pa in het bijzijn van je mamie, je komt op deze site en doen of je wat bent , je bent just shit

    vertel wat is de fucking leugen idioot
    Je bent echt boos aan het worden zie ik al.
    Geeft niet hoor. Ik moet alleen maar meer om je lachen. Je blijft steken met je leugen vraagjes. Als een klein kind die zijn zin niet krijgt

    Je bent nu aan het beledigen, je doet racistische uitspraken, je bent aan het dreigen. Duidelijk zit je aan het einde
    Van je kunnen. Geeft niet hoor. Ik had dat
    Al verwacht. Daarom ben je ook zo lachwekkend.

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    129
    23-08-2020

    ik zou ook liegen.....de belangen zijn namelijk GIGANTISCH....30 miljard dollar

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    2.748
    14-07-2019

    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    probeer je shit koloniale gedachten goed niet bij een mocro dickhead heeft nooit gewerkt ,jij begon met beledigen dickshit.

    did you get your hole wet, you had a job to do , hier zijn jullie heel erg goed in
    Nee jij begon met beledigen! Zoek de comments maar op!
    Ik daag je uit...

    Racisten zoals jou zijn altijd zeer gemakkelijk te laten struikelen,
    en als ze eenmaal liggen kunnen we ze allemaal nog meer uitlachen.
    Nog meer vernederen, nog meer te kakken zetten.

    Wel leuk dat jij jezelf nu een dickhead noemt....
    Jij uit zo veel beledigingen dat je nu ook maar over jezelf begint...

    En als je over kolonisten van noord Afrika begint, dan moet je eerst over de
    Arabieren en de Turken beginnen. Die waren daar veel eerdere en veel langer
    dan de Fransen!

    "did you get your hole wet, you had a job to do"
    Ach gossie, probeer je het nu ook al in het Engels? Poe hee...

    "hier zijn jullie heel erg goed in"
    Generaliseren kun je zo te zien alleen nog maar in het Nederlands!

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    maar contrakt is getekend australies moeten dokken , wat is dan gelogen a le7mar, ?
    De boete van contractbreuk bedraagt 250 miljoen euro en 2.5 miljaard voorschot die Australië aan fransen heeft betaald krijgen ze niet terug.
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    2.482
    19-05-2017

    Nieuw Zeeland heeft Australië gewaarschuwd en wil absoluut geen amerikkaanse onderzeeër in haar wateren hebben.
    ESpanyol-Egyptisch


    Invalide

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    127
    20-04-2019

    Zoals altijd kan lamarizocco (zelfde persoon als joker) enkel naar andere onderwerpen uitwijken of met persoonlijke aanvallen komen als hij geen inhoudelijke reactie heeft.

  7. #67
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door YaMahdi Bekijk reactie
    Zoals altijd kan lamarizocco (zelfde persoon als joker) enkel naar andere onderwerpen uitwijken of met persoonlijke aanvallen komen als hij geen inhoudelijke reactie heeft.
    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    you got me
    Dit is de enige echte LaMarzocco en geen LaMarizocco

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    1.291
    01-07-2021

    fuck EU, zij zijn vijanden van de islam. Marokko moet opzoek gaan naar betrouwbare afzet markt.
    Alle deel opzeggen met EU, grenzen openzetten zodat Afrikanen en invasie kunnen plegen.

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    1.291
    01-07-2021

    Rusland, China,New Zeeland, Mexico enz enz

  10. #70
    Verbannen

    Reacties
    318
    01-08-2012

    Citaat Geplaatst door Redactie Bekijk reactie
    Frankrijk heeft de Verenigde Staten en Australië er zaterdag van beschuldigd te hebben gelogen over een inmiddels gebroken contract tussen Frankrijk en Australië.





    Volgens dat contract zou laatstgenoemde Franse onderzeeërs ter waarde van meer dan 30 miljard euro kopen.

    Australië besloot in plaats daarvan een nieuwe deal te sluiten met de VS en het Verenigd Koninkrijk: het veiligheidspact AUKUS. Als onderdeel van deze deal ontvangt het land een vloot Amerikaanse onderzeeërs met nucleaire aandrijving.

    De Franse minister van Buitenlandse Zaken Jean-Yves Le Drian spreekt van een "ernstige crisis" tussen de bondgenoten. "Er is sprake van leugens, huichelarij, een grote inbreuk op het vertrouwen en minachting", aldus de minister. "Dit kan niet tussen bondgenoten". Le Drian noemde het Verenigd Koninkrijk bovendien "opportunistisch", vanwege diens betrokkenheid bij de deal.

    Ambassadeurs
    President Emmanuel Macron besloot vanwege de crisis vrijdag zijn ambassadeurs uit de VS en Australië terug te roepen. Volgens Le Drian is dit een "erg symbolische" actie met als doel de ernst van de crisis duidelijk te maken. Volgens Le Drian hebben Macron en de Amerikaanse president Joe Biden elkaar nog niet gesproken over de kwestie.

    De leiders van de AUKUS-landen lichtten eerder toe dat hun pact bedoeld is om de veiligheid en stabiliteit in de regio Azië-Pacific te garanderen.
    Doet pijn he.. wie de bal kets krijgt hem weer terug