1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Je zou maar een vrouw hebben ….. Dat …

    Je zou als MAN zijnde maar ene vrouw HEBBEN…

    Dat een FEL ROOD STRAK jurkje draagt dat aan haar lichaam PLAKT .. en waarbij die BORSTEN goed DUIDELIJK uitsteken !!!!!!! Dan zou ik me als MAN zijnde AFVRAGEN wat DEZE vrouw EIGENKIJK WILT !!!!!!

    Kijk al ZOU je een MAN hebben die dat NIET ERG vind !!! Maar dan zou je als je je EIGEN MAN .. RESOWCTEERT .. dat toch NIET DRAGEN ……. En ook nog ff een PUSH UP er onder aan doen !!!!

    Wat wilt deze vrouw ??? Waar is deze vrouw naar oo zoek ??????

    Dat ene man z’n vrouw er zo bij laat lopen is mij een VRAAG .. maar buiten dat .. als vrouw zijnde die weet hoe de wereld in elkaar zit !!! Die moet toch UIT DR ZELF dit soort dingen niet doen ???


    Deze vrouw ziet er gewoon UIT als een SLET die op AANDACHT UIT IS … ze is dat misschien NIET … maar zo LOOPT ze er WEL BIJ !!!! Ze straalt dat wel uit ….



    https://m.youtube.com/watch?v=aLLpoiCjreU

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Rood dragen levert aandacht op
    Wat ook meespeelt, is het feit dat roodkleurige objecten simpelweg meer aandacht opeisen. Wanneer we iemand zien, registreren we eerst de persoon en dan pas vormen we een mening – hoewel dat ook in enkele milliseconden gebeurt. Onze waardeoordelen dus kunnen sneller en beter worden gemaakt bij mensen die rood dragen.
    Daarnaast merkten de onderzoekers op dat vrouwen die rood dragen veel aantrekkelijker worden gevonden door mannen dan exact dezelfde vrouwen die een andere kleur dragen. Ook voelen mannen meer seksuele aantrekkingskracht bij rooddragende vrouwen. Deze vrouwen hebben bovendien een grotere kans op een uitnodiging voor een date én meer kans om meegenomen te worden op een duur uitje.
    Perceptie van mannen
    Het ‘rood-effect’ is wel alleen van toepassing op het beeld van mannen, en focust zich puur op de perceptie van aantrekkelijkheid. Het beeld dat vrouwen richting elkaar hebben, is dus niet beïnvloedbaar door het dragen van rood. Ook dingen als likeability, intelligentie en vriendelijkheid hebben hier niks mee te maken – maar het kan je dus zeker sexier laten voelen.
    Toch is dit trucje niet voor iedereen even fijn, bijvoorbeeld wanneer je niet zo houdt van het idee dat alle ogen op jou zijn gericht. Het dragen van opvallend rood kan je dan nogal ongemakkelijk maken. Vanzelfsprekend is het dus erg verschillend per karakter of je je al dan niet fijner voelt door het dragen van een rood shirtje of jurkje. Ook als je elke dag rood draagt, kan het effect mogelijk een beetje verdwijnen.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Dus het levert AANDACHT OP VOORAL voor de MANNEN … en dan ook nog je BORSTEN er zo UIT LATEN KOMEN …

    Dan RESOECTEER JE JE MAN NJET !!!!!!!

    Elke man die jou nu ziet LOPEN .. WILT JE IN BED VEESLINDEN EN KRIJGEN …. En vele mannen zullen je PROBEREN AAN TE SPREKEN !!! En dat is 100000000% gebeurt nadat je zo GOEDKOOP de straat op bent gegaan !!!!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Maar het zal wel aan MIJN gestoorde HOOFD liggen …

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Weet je … als een man een andere man ziet die hij KENT …. En hij loopt er RAAR bij .. dan zegt een man GEWOOON .. heee wat is dit voor BULL SHIT …


    Maar vrouwen ONDERLING NIET ???

    Mijn vraag ??? Vinden ALLE VROUWEN DIT NORMAAL ?????

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Of is dit een PUNT van LEEF EN LAAT LEVEN?????? Je mag NJET OORDLELEN ???

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    9
    29-08-2021

    Als persoon niet eens fatsoenlijk kunnen typen - sta daar maar eens bij stil.



  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Prerequisite Bekijk reactie
    Als persoon niet eens fatsoenlijk kunnen typen - sta daar maar eens bij stil.


    en ji inhoudelijk ?? Vind jiji het kunnen ????

    Ik ben me er a bewust dat de huidige generatie mannen hun vrouwen zelfs aansporen om er aks een slet bij te lopen … maar ik hou altijd de hoop dat er onder deze mannen toch wel een paar zijn die nog liever met een veouw zullen trouwen die VIL WRATTEN zitten .. en 1 HOUTEN POOT heeft …. En uit dr BEK STINKT .. dan dat ze vrouw zullen nemen met een STRAK ROOD JURJE WAAR DR BORSTEN doormiddel van een PUSH UP BH .. EXTRA GEACENTUEERD worden ……


    Begrip me NIET VERKEERD … zo een vrouw in een ROOD jurkje BRENG IK GRAAG EEN WILDE NACHT MEE DOOR .. maar als vrouw ???? NEEEEEEE ….. want DAT HIUDT IN …. Dat die vrouw SCHIJT AAN MIJ HEEFT !!!!! En graag ANDWRE DE BLIKKEN van een andere man OO ZICJ WILT HEBBEN …

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    En dit heeft TOTAAL NIKS MET ONZEKERHEID van een man te maken……..maar met DISRESPECT ……



    SUBHAN ALLAH !!!!!!!!! Een VROUW ZAL WOEDEND worden .. als HAAR man .. net ff te LANG naar een LEKKERE WIJF zal kijken !!!!!!!

    Maar een vrouw met zo een ROOD JURKJE … waar dr borsten UIT KNALLEN …. Kan wel ZONDER SCHAAMTE ALKE BLIKKEN VAN .. VREEMDE mannen MET OPZET naar HAAR toe TREKKEN ???????

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Wat is jouw vraag juist?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Wat is jouw vraag juist?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    ik stel eigenlijk nooit vragen hier …..

    Wanneer ik een vraagteken plaats bij mn reacties dan is dat njet zo zeer dat ik een antwoord wil .. maar meer in de zin van dat ik HARDOP DENK …… de MEESTE ANTWOORDEN OP JET KEVEN WEET IK AL



    Maar wat vind jiji HIER VAN ????

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    En dan gaat de bel … en dan staat er een vrouw in een rood jurkje waar dr borsten uit knallen

    Met zo een taart voor de deur !!!!!!

    https://imgbb.com/K7kF8yX


    Wist niet dat EASY TOYS ook taarten verkochten

    Zo een taart zou het goed doen bij de KAMASUTRA BEURS

  13. #13