1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    4.736
    06-09-2008

    ADMIN: hulp gevraagd

    Ik heb een mail naar info@marokko.nl verstuurd met het verzoek mijn naam te veranderen, maar wordt niet op gereageerd. Is het mailadres ongeldig, of lezen ze daar de inbox simpelweg niet?

  2. #2
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  3. #3
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    @ Admin

    Ik heb op 7 september een e-mail gestuurd om mijn account te verwijderen. Ik heb ook nog geen reactie gekregen. Gelieve het nodige te doen aub. Alvast bedankt.
    Sincerity is the face of the soul.

  4. #4
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Beste Admin,

    De laatste tijd krijg ik een ban vanwege so called provocatio’s

    Ik vuur terug wanneer ik word aangevallen. Ban me dus niet.

    Verder wil ik een tip geven. Kom met beter nieuws, meer nieuws. Er gebeurt enorm.

    Boycot turken nieuws. Wij zijn Marokkanen
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Ik heb ook een e-mail verstuurd om mijn account te verwijderen. Ik heb ook nog geen reactie gekregen.
    Wil mijn account ook verwijderen.


    Alvast bedankt.
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    4.736
    06-09-2008

    Geld van de overheid ontvangen is geen enkel probleem, maar vragen van forumleden beantwoorden lijkt ze niet te interesseren. Is marokko.nl vergeten dat wij de reden zijn dat het subsidie van de overheid ontvangt?

  7. #7
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door Apeldoorner Bekijk reactie
    Geld van de overheid ontvangen is geen enkel probleem, maar vragen van forumleden beantwoorden lijkt ze niet te interesseren. Is marokko.nl vergeten dat wij de reden zijn dat het subsidie van de overheid ontvangt?
    Plus ze krijgen geld uit de AIDS fonds.

    Er zijn leden die daar aan leden zoals LaMarizocco enzo.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    4.736
    06-09-2008

    Citaat Geplaatst door Zandkoningin Bekijk reactie
    @ Admin

    Ik heb op 7 september een e-mail gestuurd om mijn account te verwijderen. Ik heb ook nog geen reactie gekregen. Gelieve het nodige te doen aub. Alvast bedankt.
    Misschien dat een klacht richting de overheid wel gaat helpen. Zie dat serieus als laatste optie als er niet gereageerd wordt.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    174
    07-10-2020

    Ik wil ook mijn account verwijderen

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    174
    07-10-2020

    Citaat Geplaatst door Apeldoorner Bekijk reactie
    Misschien dat een klacht richting de overheid wel gaat helpen. Zie dat serieus als laatste optie als er niet gereageerd wordt.
    Nu hopen dat ze dit lezen! Of kunnen we een van de beheerders een bericht sturen?

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    174
    07-10-2020

    Voor de leden die het ook willen weten ik heb bericht ontvangen. Het juiste mailadres is privacy@marokkomedia.nl

    Makkelijkere optie om je account te verwijderen is e-mailadres wijzigen en niet activeren, paar weken wachten en hij is weg

  12. #12
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.789
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Dit forum wordt al een lange tijd niet meer beheerd. Er zijn nog een paar moderators actief die je op een hand kunt tellen die lang geleden zijn aangesteld.

    Verder is het een dooie boel hier. Zelfs de bekendste administrator (hoofd van alle mods) Jasmina is ermee gekapt, dus die mailbox wordt ook niet meer beheerd door iemand.

    Het forum wordt alleen nog overeind gehouden door dat kleine beetje leden die hier dagelijks kijken. Anders was de stekker er al lang uitgetrokken.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.026
    02-05-2018

    Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Ik heb ook een e-mail verstuurd om mijn account te verwijderen. Ik heb ook nog geen reactie gekregen.
    Wil mijn account ook verwijderen.


    Alvast bedankt.
    Waarom zou jij je account willen verwijderen? Je post nog steeds regelmatig. En het zou zonde zijn van die reputatie die je hebt opgebouwd.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    4.736
    06-09-2008

    Citaat Geplaatst door Cappuccino. Bekijk reactie
    Voor de leden die het ook willen weten ik heb bericht ontvangen. Het juiste mailadres is privacy@marokkomedia.nl

    Makkelijkere optie om je account te verwijderen is e-mailadres wijzigen en niet activeren, paar weken wachten en hij is weg
    Dank je wel, ik ga het proberen. Ook dank voor de verwijderingstip!

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    4.736
    06-09-2008

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Dit forum wordt al een lange tijd niet meer beheerd. Er zijn nog een paar moderators actief die je op een hand kunt tellen die lang geleden zijn aangesteld.

    Verder is het een dooie boel hier. Zelfs de bekendste administrator (hoofd van alle mods) Jasmina is ermee gekapt, dus die mailbox wordt ook niet meer beheerd door iemand.

    Het forum wordt alleen nog overeind gehouden door dat kleine beetje leden die hier dagelijks kijken. Anders was de stekker er al lang uitgetrokken.
    Viel mij ook op dat er weinig leven is na lange tijd weer teruggekeerd te zijn. Jammer eigenlijk, was vaak leuk discussieren. Technologie heeft waarschijnlijk het platform ingehaald.