high quality power

Reacties
    410
    23-06-2021

Citaat Geplaatst door MevrNerd Bekijk reactie
    Er zijn zat goede mannen en vrouwen. Als je zelf goed bent moet je gewoon je kans wagen om haar te benaderen. Zo simpel is het.

Als ik zeg zat bedoel ik niet in overvloed maar wel genoeg.

Klopt helemaal
    Ik kon geen verrassender onderschrift bedenken dan dit

MVC Lid

Reacties
    57
    15-08-2021

Het gaat momenteel niet goed met je kan iedereen wel zien. Jijzelf weet het stiekem vast ook.
    Wrm zo manipulatief sterrenkunde ? T gaat nu toch om jou, niet de rollen omdraaien

MVC Lid

Reacties
    54
    20-08-2021

Citaat Geplaatst door AaaO Bekijk reactie
    Wrm zo manipulatief sterrenkunde ? T gaat nu toch om jou, niet de rollen omdraaien
    Ik ben niet degene die haarzelf voor schut zet met een valse beschuldiging. Leer de kunst van zeker zijn van je zaak voor je zoiets zegt, of beter, gewoon je mond dicht houden. Jij kan beter offline gaan van het internet en jezelf laten nachecken.

MVC Lid

Reacties
    57
    15-08-2021

Ik ben niet degene die haarzelf voor schut zet met een valse beschuldiging. Leer de kunst van zeker zijn van je zaak voor je zo iets zegt, of beter, gewoon je mond dicht houden. Jij kan beter offline gaan van het internet en jezelf laten nachecken.
    Kan je jezelf voor schut zetten op een dooie site dan ? Zo voorschut dat je onder andere account moet schuilen toch? Hhhh je spreekt jezelf tegen

MVC Lid

Reacties
    54
    20-08-2021

Kan je jezelf voor schut zetten op een dooie site dan ? Zo voorschut dat je onder andere account moet schuilen toch? Hhhh je spreekt jezelf tegen
    Teveel zekerheid bij een valse beschuldiging. Niet goed mevrouwtje.

MVC Lid

Reacties
    57
    15-08-2021

Teveel zekerheid bij een valse beschuldiging. Niet goed mevrouwtje.
    Stiekem haten op een andere vrouw op een dooie forum terwijl je wel normale gesprekken kwam voeren in m'n topics is niet goed mevrouwtje

MVC Lid

Reacties
    54
    20-08-2021

Stiekem haten op een andere vrouw op een dooie forum terwijl je wel normale gesprekken kwam voeren in m'n topics is niet goed mevrouwtje
    Je komt niet zuiver over maar ik kan gewoon normaal praten over onderwerpen al vind ik dat je een slechte vibe afgeeft op het forum.

MVC Lid

Reacties
    57
    15-08-2021

Je komt niet zuiver over maar ik kan gewoon normaal praten over onderwerpen al vind ik dat je een slechte vibe afgeeft op het forum.
    Doe niet zo raar en hypocriet oma nerd, dat is toch geen reden om iemand te haten? Hhhh en kifesh, ben jij wel zo zuiver dan als je haat op iemand die je niet eens kent

MVC Lid

Reacties
    211
    29-08-2021

Te weinig goede Marokkaanse vrouwen zonder verleden
    Geestelijk zijn de meeste niet in orde.Gefustreerd verbitterd en wraakzuchtig.Daar wil je geen kinderen mee of je leven mee delen.Te labiel instabiel te makkelijk en te goedkoop.
    Ze vliegen laag maar doen hoogmoedig.

MVC Lid

Reacties
    2.521
    13-08-2005

Citaat Geplaatst door RIFFi000 Bekijk reactie
    Te weinig goede Marokkaanse vrouwen zonder verleden
    Geestelijk zijn de meeste niet in orde.Gefustreerd verbitterd en wraakzuchtig.Daar wil je geen kinderen mee of je leven mee delen.Te labiel instabiel te makkelijk en te goedkoop.
    Welke afkomsten zoek jij dan?
    Sterker door Strijd

MVC Lid

Reacties
    211
    29-08-2021

Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Welke afkomsten zoek jij dan?
    Heb nu Nederlandse vriendin.Focus me volledig op haar.Maar anders zou ik voor het midden oosten of Tunesie Turkije gaan.Alles is tegenwoordig beter dan een Marokkaanse.

MVC Lid

Reacties
    2.521
    13-08-2005

Heb nu Nederlandse vriendin.Focus me volledig op haar.Maar anders zou ik voor het midden oosten of Tunesie Turkije gaan.Alles is tegenwoordig dan een Marokkaanse.
    Nederlandse meiden zijn wel ok, maar is niets voor mij. Het voordeel van Nederlandse is, dat ze stabiel zijn in hun hoofd. Maar ze hebben wel een hele andere cultuur. Ze accepteren homofilie, eten ongezond en zijn geëmancipeerd. Een keukenprinces en maagdelijke huisvrouw kun je moeilijk treffen onder Nederlanders. Eigenlijk onder elk volk.
    Sterker door Strijd

MVC Lid

Reacties
    211
    29-08-2021

Nederlandse meiden zijn wel ok, maar is niets voor mij. Het voordeel van Nederlandse is, dat ze stabiel zijn in hun hoofd. Maar ze hebben wel een hele andere cultuur. Ze accepteren homofilie, eten ongezond en zijn geëmancipeerd. Een keukenprinces en maagdelijke huisvrouw kun je moeilijk treffen onder Nederlanders. Eigenlijk onder elk volk.
    Valt wel mee.Ze hebben juist veel respect begrip en manieren.Emphatisch en boven al inlevingsvermogen.Maar dat van keukenprinses en maagdelijkheid tref je vandaag de dag ook niet meer onder Marokkaanse in Nederland.Je hebt het over ongezond eten,maar onderzoeken wijzen echt uit dat obesitas en diabetes veel meer onder Marokkaanse vrouwen voorkomt. Ook onder Marokkaanse mannen overigens.
    Vind ze wel meer klasse en elegantie hebben,maar dat heb ik ook met Turkse.Die hebben ook nog eens meer normen en waarden en zelfrespect.

MVC Lid

Reacties
    2.521
    13-08-2005

Valt wel mee.Ze hebben juist veel respect begrip en manieren.Emphatisch en boven al inlevingsvermogen.Maar dat van keukenprinses en maagdelijkheid tref je vandaag de dag ook niet meer onder Marokkaanse in Nederland.Je hebt het over ongezond eten,maar onderzoeken wijzen echt uit dat obesitas en diabetes veel meer onder Marokkaanse vrouwen voorkomt. Ook onder Marokkaanse mannen overigens.
    Vind ze wel meer klasse en elegantie hebben,maar dat heb ik ook met Turkse.Die hebben ook nog eens meer normen en waarden en zelfrespect.
    Ik vind het echt erg, dat het zo achteruit gegaan is met de mensen. Waar is de normale en lieve vrouw gebleven die maagd is en schaamte heeft?

Ik weet niet of een Nederlandse een goed alternatief is. Ik heb geen één maagd Hollandse ontmoet, etc. Meeste geloven in niets.

Bestaan er geen strenge landen meer, waar vrouwen streng opgevoed worden en niet makkelijk in aanraking komen met seksualiteit?
    Sterker door Strijd

MVC Lid

Reacties
    211
    29-08-2021

Ik vind het echt erg, dat het zo achteruit gegaan is met de mensen. Waar is de normale en lieve vrouw gebleven die maagd is en schaamte heeft?

Ik weet niet of een Nederlandse een goed alternatief is. Ik heb geen één maagd Hollandse ontmoet, etc. Meeste geloven in niets.

Bestaan er geen strenge landen meer, waar vrouwen streng opgevoed worden en niet makkelijk in aanraking komen met seksualiteit?
    Denk dat je meer op het Midden-Oosten moet focussen.Er is trouwens de laatste tijd ook een grote groep syrische en Iraakse vrouwen in Nederland.Soms kom ik ze tegen in de winkel,zijn wel heel vriendelijke beschaafde vrouwen .
    Marokkaanse zijn allemaal het zelfde.Klein dikke reet en kroeskop en luidruchtig.Is niet veel vrouwelijks aan meer.En boven al zeer makkelijk te krijgen.Je kan ook gewoon muslimdating online doen.Tref je vrouwen van andere komaf.Het is maar net wat je wil.