1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Mensen zijn bereid om voor kaar te vechten in goede tijden … dat is niet zo moeilijk !!!!!


    In slechte tijden linker het er meestal op alsof ze ze je nog dieper willen laten zaken en hebben ze geen energie om voor je te vechten …

    En wanneer er een man of vrouw WEL wilt vechten .. dan verklaart iedeeen die persoon voor GEK !!! En zeggen ze waarom PIK je dat !!!!

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Spartacuss Bekijk reactie
    De vraag die jezelf.moet stellen is 'en dan'? Ga je blijven liggen of sta je op? Niks gaat volgens plan maar het zorg wel voor structuur en creativiteit die gerust levens lessen kunt noemen. Zolang je er maar niet bij neer gaat zitten na die punch en je nog steeds ambities hebt in deze dunya.
    ik zal je wat zeggen !!! En dit zal je leven MAKKELIJKER .. maken zzz zal veel stress in je leven VOORKOMEN!!!!

    Er is maar 1 PLAN !!! Dr is maar 1 boot … en die vaar maar 1 RICHTING OP!!!

    En dat is de plan van de VROUW … de boot van de VROUW … en de richting van de VROUW ….. het EINGE wat je MAG en MOET doen is …. JA rn OKÉ zeggen !!!! Meer njet !!!!!

    Je EIGEN plannen en DROMEN.. die moet je OVERBOORD gooien zodra je de huwelijkse akte ONDERTEKEND …..


    Wil je dit NIET ???? Dan BLIJVEN er 2 OPTIES over !!!!!!

    OPTIE 1 zorg dat je VEEEEEEEEL GELD hebt en FAKING RIJK bent … want dan zal een vrouw je reet dagekijks SCHOON LIKKEN al heb je 3 vriendinnen naast haar !!!!!

    OPTIE 2 bkijf VRIJGEZEL !!!!!!

    OPTIE 3 VOLG HAAR PLANNEN!!!!!



    https://m.youtube.com/watch?v=RIJavth0a9c

  3. #33
    Almoravid Córdoba

    Reacties
    6.020
    28-07-2010

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ik zal je wat zeggen !!! En dit zal je leven MAKKELIJKER .. maken zzz zal veel stress in je leven VOORKOMEN!!!!

    Er is maar 1 PLAN !!! Dr is maar 1 boot … en die vaar maar 1 RICHTING OP!!!

    En dat is de plan van de VROUW … de boot van de VROUW … en de richting van de VROUW ….. het EINGE wat je MAG en MOET doen is …. JA rn OKÉ zeggen !!!! Meer njet !!!!!

    Je EIGEN plannen en DROMEN.. die moet je OVERBOORD gooien zodra je de huwelijkse akte ONDERTEKEND …..


    Wil je dit NIET ???? Dan BLIJVEN er 2 OPTIES over !!!!!!

    OPTIE 1 zorg dat je VEEEEEEEEL GELD hebt en FAKING RIJK bent … want dan zal een vrouw je reet dagekijks SCHOON LIKKEN al heb je 3 vriendinnen naast haar !!!!!

    OPTIE 2 bkijf VRIJGEZEL !!!!!!

    OPTIE 3 VOLG HAAR PLANNEN!!!!!



    https://m.youtube.com/watch?v=RIJavth0a9c
    Eerlijk broertje als k zo lees wat je typt dan heb jij eerst nog je vaarbewijs nodig. Blijven oefenen broeder...

    '' I would throw myself in the ranks of the enemy until i would be certain that i would not come out alive''
    Khalid Ibn Waleed R.A


  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    12.486
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Mannen en vrouwen vertrouwen elkaar niet meer. Vrouwen zijn zuur, wantrouwend en verbitterd door alle verhalen die ze horen in hun omgeving en de mannen geloven alles wat ze zien en horen en scheren alle vrouwen over een kam. Wat blijft er dan over???
    Goede vrouwen blijven over voor de goede mannen.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Spartacuss Bekijk reactie
    Eerlijk broertje als k zo lees wat je typt dan heb jij eerst nog je vaarbewijs nodig. Blijven oefenen broeder...
    ik ben een PIRAAT. Die varen zonder vaar bewijs …..en varen hun eigen koers .. wie mee wilt gaan is welkom maar mijn regels mijn richting .. en if they don’t like it ????? Dan zet ik ze af bij de dichtstbijzijnde haven !!!!!!

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Morocco2020. Bekijk reactie
    Goede vrouwen blijven over voor de goede mannen.
    dat klopt wel !!! Na dat ze eerst een dozijn foute man heeft uitgeprobeerd….. wanneer ze tegen de 30 aankomt dan verlegt ze dr focus op die giede mannen …..

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    25
    18-08-2018

    Uiteindelijk trek je aan wat je zelf bent.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    151
    20-08-2021

    Citaat Geplaatst door Meesteres. Bekijk reactie
    Uiteindelijk trek je aan wat je zelf bent.
    En als dat niet zo is dan kan hij ook zoeken wat hij zelf is.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    12.486
    26-07-2020

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    dat klopt wel !!! Na dat ze eerst een dozijn foute man heeft uitgeprobeerd….. wanneer ze tegen de 30 aankomt dan verlegt ze dr focus op die giede mannen …..
    Dat zijn geen goede vrouwen e..
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Meesteres. Bekijk reactie
    Uiteindelijk trek je aan wat je zelf bent.
    ohhhh neee hoor !!! IK PAK alles wat LOS EN VAST ZIT … maar ik zoek altijd naar een NETTE VROUW……

  11. #41
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Spartacuss Bekijk reactie
    In principe is het niet belangrijk wat alle anderen doen en voelen. Zolang je aan jou plan houdt en je de uitdaging aan wilt gaan en je eigen nalatenschap wil creëren is het niet belangrijk wat anderen doen met hun leven!
    Dat is ook zeker zo broer

  12. #42
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ik zal je wat zeggen !!! En dit zal je leven MAKKELIJKER .. maken zzz zal veel stress in je leven VOORKOMEN!!!!

    Er is maar 1 PLAN !!! Dr is maar 1 boot … en die vaar maar 1 RICHTING OP!!!

    En dat is de plan van de VROUW … de boot van de VROUW … en de richting van de VROUW ….. het EINGE wat je MAG en MOET doen is …. JA rn OKÉ zeggen !!!! Meer njet !!!!!

    Je EIGEN plannen en DROMEN.. die moet je OVERBOORD gooien zodra je de huwelijkse akte ONDERTEKEND …..


    Wil je dit NIET ???? Dan BLIJVEN er 2 OPTIES over !!!!!!

    OPTIE 1 zorg dat je VEEEEEEEEL GELD hebt en FAKING RIJK bent … want dan zal een vrouw je reet dagekijks SCHOON LIKKEN al heb je 3 vriendinnen naast haar !!!!!

    OPTIE 2 bkijf VRIJGEZEL !!!!!!

    OPTIE 3 VOLG HAAR PLANNEN!!!!!



    https://m.youtube.com/watch?v=RIJavth0a9c

    Soms zijn je reacties zo ranzig doe normaal man

  13. #43
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Ik heb het filmpje niet gezien. Je kan ook zelf je verantwoordelijkheid nemen en de Koran lezen en bestuderen wat Allahswt zegt over de rol van de vrouw, rol van de man, het huwelijk etc. Dan bedoel ik echt lezen en bestuderen, niet met je ogen, maar met je ziel. Je zal een hoop antwoorden krijgen.

    Het huwelijk bestaat uit het fysieke vlak, het mentale vlak en het sprituele vlak. Man en vrouw zijn meestal voor het huwelijk niet op elkaar afgestemd, dat gebeurd meestal in het huwelijk. Daarom is het belangrijk om bewust te zijn van het niveau waarop je je bevindt. Het is van groot belang voor je groei, expansie en navigatie op je huwelijk. Niet alleen voor jezelf, maar voor de tig generaties die na jou komen

    Jouw primaire rol Swiss889 (als ma ) is om uit te breiden, zodat je nakomelingen een hogere kwaliteit van leven kunnen ervaren die aansluit bij hun spirituele doel. Tevens ook een weerspiegeling van je mannelijke kracht.

    Focus en intentie zijn de grootste spirituele troeven van een man. Laat lust, eenzaamheid en luiheid je niet van je pad afbrengen. Anders zullen jij (en de erfenis die je creëert) de gevolgen ondervinden totdat de cirkel is doorbroken. Dit is de reden waarom we zoveel niet-genezen trauma en onevenwichtige mannen en vrouwen hebben in onze gemeenschap, omdat de man zijn focus heeft verloren en een spiritueel bankroet vat is geworden voor afleiding.

    Hem veroordelen tot een volwassen jongensleven: excuses, gebrek aan verantwoordelijkheid, slachtoffermentaliteit, giftige/overcompenserende mannelijke energie, immorele onvolwassenheid, geweld, armoede, etc. Begrijp dat de moslim gemeenschap ook altijd ten eerste beïnvloed zal worden door de daden van de mannen. De vrouw kan van nature dynamischer overschakelen als ze zich in de juiste omgeving bevindt en wordt blootgesteld aan de juiste visie en leiderschap (mannelijke energie wat gaat over structuur, focus, discipline en intentie).

    Een man die uit lust of slechte bedoelingen jaagt, zal uiteindelijk verliezen. Een man met veel mannelijke energie zou een vrouw moeten zoeken die hem inspireert om haar op een intiem niveau uit te breiden, te voorzien en te beschermen. Diezelfde energie stelt haar in staat om ook het gezin te leiden.

    Liefde, huwelijk en gezin moeten niet lichtvaardig worden opgevat. Er is meer dan genoeg bewijs om ons heen om ons de gevolgen te laten zien als we deze zaken niet goed eren. Liefde zonder de versterking van macht is verval.

    Wanneer je een bepaald niveau bereikt, zijn er maar weinig mensen die de verantwoordelijkheid om naast je te staan ​​echt aankunnen zonder dat je je licht hoeft te dimmen. Zonder twijfel is het grootste geschenk dat een man ooit kan ontvangen een vrouw die verbonden is met Allahswt en hiermee kracht uitstraalt en haar omgeving versterkt.

    Ik ga overstag door je mooie bijdrage. Vooral je laatstz stukje. Als je overal om je heen hoort dat er zo veel problemen zijn in huwelijken dan ga je toch wel met een kritsche bril naar het huwelijk kijken. Dan ben ik blij dat er nog dames zijn zoals jij die ook bewust en kritisch zijn en het huwelijk nog als positief en waardevol zien.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    25
    18-08-2018

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    ohhhh neee hoor !!! IK PAK alles wat LOS EN VAST ZIT … maar ik zoek altijd naar een NETTE VROUW……
    En hoe succesvol is die zoektocht tot nu toe?

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Ik heb moeite met het vertrouwen van vrouwen.

    Bij mij heerst het beeld, dat hedendaagse vrouwen seksueel zijn en materialistisch.

    Ik denk snel slecht over vrouwen. Dit heb ik ook als ik een meisje leer kennen. Kleine dingen kunnen mij doen denken, dat zij te los is en niet goed is.

    Als een meisje niet rustig en niet verlegen genoeg is, dan trek ik bepaalde conclusies.

    Als een meisje zeg maar spontaan lacht en communicatief is, dan associeer ik dat snel met dronkenschap en zelfs losbandigheid.

    Ik zit soms hiermee.
    Sterker door Strijd