1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    714
    31-05-2013

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    verschrikkelijk gewoon

    eerloze hond..

    in Turkse gevangenis zou zijn miezerige ziel uit het leven getrapt worden

    maar in marokkaanse gevangenis wordt die vertroeteld met cola flesje
    turkse gevangenis is een grap vergeleken met marokkaanse. Turkse gevangenis zit vol met pedo’s die beschermd worden. In marokko krijg je pakslaag juist

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    714
    31-05-2013

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Alles is beter in Turcia
    grappenmaker hij. Turken en riafa zijn grote pedo’s. Turkse gevangenis worden pedo’s beschermd. In casa gevangenis gaat deze azulist pas lesje leren! deze nador rat word afgeslacht!

  3. #48
    Verbannen

    Reacties
    572
    09-09-2021

    Citaat Geplaatst door LaasteGeruchten Bekijk reactie
    Zulke gasten gewoon direct een kogel geven..geen kans geven om nog verder te leven maar wat ik niet begrijp is waarom heeft zijn moeder hem niet al bij de eerste aanranding uit het huis wegschoppen ....pas na meerdere keren ...dit begrijp ik niet
    ik wilde hierop niet reageren, ze zou regelmatig aangerand worden door haar zoon en deed geen aangifte , das wel heel vreemd, misschien is ze zwanger geraakt , deze zieke shit is te ziek

  4. #49
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    ik wilde hierop niet reageren, ze zou regelmatig aangerand worden door haar zoon en deed geen aangifte , das wel heel vreemd, misschien is ze zwanger geraakt , deze zieke shit is te ziek
    het is een dayouth. Ik denk dat je hem goed kan analyseren idd
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  5. #50
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    dayouth is the one who shoot it in the container ,and there you are as iblis

    een drugsverslaafde zou haar bedreigd hebben met een wapen om geld, haar aanranden en verkrachten moet je heel erg ziek zijn in je fucking loof
    jij hebt als VvD’er meer inzicht in dit soort situaties.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  6. #51
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Wat een sterke vrouw, dat ze haar eigen zoon kon aangeven. En wat zal ze geleden hebben onder deze omstandigheden, laat staan hoe ze dit allemaal nog een plek moet gaan geven. Haar omgeving weet dit nu ook.

    Soms denk ik dat het leven zwaar is en dan lees ik zoiets en dan krijgt zwaar opeens weer een heel nieuwe dimensie.

  7. #52
    Verbannen

    Reacties
    572
    09-09-2021

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Wat een sterke vrouw, dat ze haar eigen zoon kon aangeven. En wat zal ze geleden hebben onder deze omstandigheden, laat staan hoe ze dit allemaal nog een plek moet gaan geven. Haar omgeving weet dit nu ook.

    Soms denk ik dat het leven zwaar is en dan lees ik zoiets en dan krijgt zwaar opeens weer een heel nieuwe dimensie.
    vind je ? ze werd regelmatig aangerand , als ze eerder aangifte deed dan was dit waarschijnlijk niet gebeurd

  8. #53
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    dayouth is the one who shoot it in the container ,and there you are as iblis

    een drugsverslaafde zou haar bedreigd hebben met een wapen om geld, haar aanranden en verkrachten moet je heel erg ziek zijn in je fucking loof
    Citaat Geplaatst door -JokeR- Bekijk reactie
    jij hebt als VvD’er meer inzicht in dit soort situaties.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  9. #54
    Verbannen

    Reacties
    572
    09-09-2021

    zonder je lhbt groepje ben je een hondje , ze hebben je door

    welliti b7al m3iza li dja i containek ibi day

  10. #55
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    zonder je lhbt groepje ben je een hondje , ze hebben je door

    welliti b7al m3iza li dja i containek ibi day
    Voel je niet gepasseerd dayouth

    If he only bought her a belغa and jelleba
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...