1. #31
    Verbannen

    Reacties
    572
    09-09-2021

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Ik maak je met iedere comment ziek, je hebt het zelfs over mij als ik offline ben ya el 9erd.
    ben 5 weken weg geweest geen m.nl leest terug jij en je vriendje zijn mij blijven beledigen , terwijl ik lekker bisara en sardine aan het eten was in mdiq , jij komt marokko niet in azuli

  2. #32
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Hele topic verziekt door d
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...

  3. #33
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    ben 5 weken weg geweest geen m.nl leest terug jij en je vriendje zijn mij blijven beledigen , terwijl ik lekker bisara en sardine aan het eten was in mdiq , jij komt marokko niet in azuli
    Nee, marokko dyal babak...alleen jij mag binnen. Ya el kharray, de Belastingdienst had je even in gijzeling voor 5 weken en jij droomde van mdiq, ntina en paissar.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  4. #34
    Verbannen

    Reacties
    572
    09-09-2021

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Nee, marokko dyal babak...alleen jij mag binnen. Ya el kharray, de Belastingdienst had je even in gijzeling voor 5 weken en jij droomde van mdiq, ntina en paissar.
    zo jij weet ook over mijn belastingen , te3lem fi al gha2ib

    ik ga zeker minimaal 1 keer per jaar

    jij bent bang naar marokko te gaan

  5. #35
    Verbannen

    Reacties
    572
    09-09-2021

    gisteren en eer gisteren ging iblis offline en jij gelijk online . en jij neemt het gelijk over van hem how come ???

  6. #36
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    zo jij weet ook over mijn belastingen , te3lem fi al gha2ib

    ik ga zeker minimaal 1 keer per jaar

    jij bent bang naar marokko te gaan
    Ja ik zeg toch, marokko is van babak. Jullie bepalen wie er komt
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  7. #37
    Verbannen

    Reacties
    572
    09-09-2021

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Ja ik zeg toch, marokko is van babak. Jullie bepalen wie er komt
    gaan we ouders nu bij halen, hou het bij mij laat vader hier buiten.

    ik ken je hier sinds 2014/15 geen 1 keer naar marokko geweest , wel naar tsjetsjnie

  8. #38
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    gaan we ouders nu bij halen, hou het bij mij laat vader hier buiten
    Zeg niks verkeerd, jij zegt dat ik Marokko niet inkom of niet durf te gaan en dat kan alleen kloppen als Marokko van babak is.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  9. #39
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    gaan we ouders nu bij halen, hou het bij mij laat vader hier buiten.

    ik ken je hier sinds 2014/15 geen 1 keer naar marokko geweest , wel naar sheshenie
    Er zijn in die jaren geweest dat ik 2 keer ben gegaan zoals 2016...dus marokko is toch niet van babak. Alleen 2020 niet gegaan D.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  10. #40
    Verbannen

    Reacties
    572
    09-09-2021

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Zeg niks verkeerd, jij zegt dat ik Marokko niet inkom of niet durf te gaan en dat kan alleen kloppen als Marokko van babak is.
    anti marokko peeps als jij worden gelijk opgepakt, mijn vader heeft niets mee te maken

  11. #41
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    anti marokko peeps als jij worden gelijk opgepakt, mijn vader heeft niets mee te maken
    Ja dat zeggen kharraya zoals jij al vanaf 2007

    Oushen zou iedere zomer uit de rij geplukt worden vanaf 2007, ya jma3a de el khraa
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    572
    09-09-2021

    jij werd vanmorgen wakker ingelogd gelijk mij aanvallen

    je houdt van trosh yek , die krijg je

  13. #43
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    jij werd vanmorgen wakker ingelogd gelijk mij aanvallen

    je houdt van trosh yek , die krijg je
    Salem 3la jma3at el khraa.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    572
    09-09-2021

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Salem 3la jma3at el khraa.
    je blijft hangen in lekhra je moet erg stinken

  15. #45
    احب الجمال

    Reacties
    6.280
    02-01-2021

    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    FSA zijn voornamelijk Turkmeense strijders en een handje vol arabieren en koerden die zich verwant voelen met het Turks zijn

    Citaat Geplaatst door Stijnsansvarke Bekijk reactie
    Iedereen is vrouw
    die zich vrouw voelt ...