1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.835
    24-08-2012

    Terugkomen uit Marokko met Ryanair...

    Asalamou alijkoum dames,

    Klein vraagje.
    Schoonouders komen terug uit Marokko met vliegtuig met Ryanair.
    Nu heb ik gebeld naar algemeen nummer hier in België om te vragen of ze zich daar moeten laten testen en ze hebben gezegd dat ze zich niet moeten laten testen omdat zij zich al lang geleden hebben laten vaccineren.
    Alleen hebben ze mij gezegd dat het zou kunnen dat Ryanair verwacht van de passagiers om zich wel te laten testen om op het vliegtuig te mogen stappen.
    Dus ik bel zojuist naar Ryanair val ik op een Portugees die mij gewoon eerlijk heeft gezegd dat ie het niet weet en dat ik naar de ambassade van Marokko moet bellen.
    Ja, daar ga ik niet mee beginnen dames...

    Iemand juist teruggekomen uit Marokko? Of een familielid?

    Shokrane alvast!


    Ma3a salama
    Verander wat je niet accepteren kan, accepteer wat je niet veranderen kan.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    12.519
    26-07-2020

    Als ik het goed begrijp ben je in belgië. Ze moeten zich laten testen in belgië niet in Marokko. Maar wel de dag dat ze aankomen of dag erna.

    Als ze gevaccineerd zijn en test is negatief dan moeten ze niet in quarantine als ze positief tested dan moeten ze 10 dgaen in thuisisolatie.
    Najma 5adra dawya 3la Raya wataniya!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Ze hoeven zich niet te testen. Mijn zus en haar partner zijn gevaccineerd en zijn recentelijk uit Marokko terug gekeerd. En ook met Ryanair. Ze moeten alleen een internationale vaccinatiebewijs op zak hebben.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...