twee sokken

Reacties
    292
    23-06-2021

Citaat Geplaatst door Drow Bekijk reactie
    Je bedoelt eigenlijk dat je het allemaal wel spannend vindt.
    Elke man zou dat spannend vinden, dat is sjaytan. Net zoals getrouwde mannen online contact gaan zoeken met ongetrouwde vrouwen of vrouwen uit hun verleden of medestudenten van vroeger, puur voor de spanning vergetend dat sjaytan er achter zit en je dat gevoel van spanning influisterd en geeft. Wees sterker
    Ik kon geen verrassender onderschrift bedenken dan dit

MVC Lid

Reacties
    29
    16-07-2021

Citaat Geplaatst door Drow Bekijk reactie
    Je bedoelt eigenlijk dat je het allemaal wel spannend vindt.
    Je kan 2 dingen doen happen of negeren we weten allebei dat vrouwen gevaarlijk zijn toch.. verstand maar kiezen boven verleiding…

MVC Lid

Reacties
    29
    16-07-2021

Citaat Geplaatst door iliazovictje Bekijk reactie
    Je kan 2 dingen doen happen of negeren we weten allebei dat vrouwen gevaarlijk zijn toch.. verstand maar kiezen boven verleiding…
    Dit is de zoveelste keer eigelijk dat mensen uit het verleden ineens tevoorschijn komen dit kan geen toeval zijn dikke test waar je tegen aanloopt. Gevaarlijke shitttt

MVC Lid

Reacties
    25
    15-03-2021

achteraf komt spijt. verleden is verleden

MVC Lid

Reacties
    29
    16-07-2021

Citaat Geplaatst door ilham Bekijk reactie
    achteraf komt spijt. verleden is verleden
    Klopt maar dit is ook de duivel die je influistert win je of verlies je, het valt me gewoon erg op sinds ik gehuwd ben zijn er meerdere mensen uit het verleden terug gekomen.

MVC Lid

Reacties
    2.836
    06-07-2014

Citaat Geplaatst door iliazovictje Bekijk reactie
    Wees mij af & nu aantal jaren verder ben ik getrouwd en je raadt het niet het meisje van het diepe verleden stuurt mij een berichtje…

Sjeetjemieneetje
    Je mag trouwen zonder toestemming van je vrouw hoor. Alleen als je het aankan.

Sjeetjemineetje is een afkorting van Jezus en Maria. Pas dus op met wat je zegt bro.

Zelfreflectie

Reacties
    21.696
    12-04-2008

MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    99 duivels wat verwacht je. Grootste test op deze aarde zijn vrouwen. En Adam AS had die al op vroege moment gefaald
    Waarin had adam alayhi salam gefaald en geef eens een authentieke hadith of een Aya waarin staat dat vrouwen 99 duivels hebben.

Let op je eigen tekortkomingen en zonden en streef ernaar om een betere moslim(a) te worden en spoor je broeders en zusters tot hetzelfde aan op een goede en vriendelijke manier met wijsheid en kennis zodat onze generatie een betere generatie zal voortbrengen in sha Allaah!

Verbannen

Reacties
    74
    03-07-2021

Het enigste wat telt dat is je vrouw met wie je getrouwd bent. Er is een reden waarom je daarmee bent getrouwd. Dat is ook de vrouw van wie je houdt. De rest is rommel. Ik begrijp sowieso niet dat mensen nog met het verleden zitten. Ik heb rwina djel exen gehad ik weet niet eens meer hoe ze heten. Zo belangrijk en interessant waren ze niet anders was ik er wel mee getrouwd en had ik er kinderen mee. Dus tjah..

MVC Lid

Reacties
    2.836
    06-07-2014

Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Waarin had adam alayhi salam gefaald en geef eens een authentieke hadith of een Aya waarin staat dat vrouwen 99 duivels hebben.
    Sheikh Allal zi Rkempo heeft dat gezegd.

MVC Lid

Reacties
    29
    16-07-2021

Citaat Geplaatst door Sulaimann Bekijk reactie
    Je mag trouwen zonder toestemming van je vrouw hoor. Alleen als je het aankan.

Sjeetjemineetje is een afkorting van Jezus en Maria. Pas dus op met wat je zegt bro.
    Ooh dat wist ik niet dank voor de info

twee sokken

Reacties
    292
    23-06-2021

Je mag trouwen zonder toestemming van je vrouw hoor.
    Heb je daliel?

MVC Lid

Reacties
    2.836
    06-07-2014

Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Heb je daliel?
    Heb je bewijs dat je toestemming moet krijgen van je vrouw?

twee sokken

Reacties
    292
    23-06-2021

Heb je bewijs dat je toestemming moet krijgen van je vrouw?

Daar heb ik geen bewijs voor, ik beweer hier ook niks...... Voor jou zou het makkelijk zijn om bewijs aan te leveren gezien je hier dingen beweerd die bron waardig moeten zijn