1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    ECHT GRAPPIG.. hoe WERKNEMERS… denken DAT

    Ze Echt nodig zijn !!!!! En dat ze HUN WERK GOED DOEN !!!!!!

    We leven in een tijd dat er een TEKORT is aan werknemers !!!!! De vacatures zijn njet TE VULLEN …..

    De koopavond dreigt te VERVALLEN omdat er geen personeel IS …..

    Zelfs PERSONEEL dat hij werk NIET goed doet … worden met BEIDE handen vast GEHOUDEN!!!!!!!!!

    Personeel dat die hun werk NORMAAL doen .. krigen te HOREN dat het TOPPERS zijn …..

    Is allemaal LEUK en AARDIG !!!!!!!!


    Maar VERGEET NIET … dat ze EIGENLIJK SCHIJT AAN JE HEBBEN … het is dat ze JE NODIG hebben ….


    Al werk je 25 j jaar bij een BEDRIJF … en heb je de KONT HAAR TUSSEN je billen er AF GESCHUURD door de GOEDE INZET ….. dan DUMOEN ze je alsof je NIKS was ….


    Dus TRAP ER NIET IN !!!! Maak er gebruik VAN !!!!!!!

    Loop de kantjes ER CAN AF … en laat je NIET OPJAGEN!!!!!! MELD JE ZIEK !!!!! Op z’n TIJD .. en maak daar een korte RUST vakantie van !!!!!!!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Ben je zuur geworden, Tanger77?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Jammer dat jij zo een beeld hebt van werk. Je moet werk zien als iets wat je voor jezelf doet, niet om anderen te pleasen. Wil jij goede resultaten, doe het voor jezelf, niet voor je leidinggevende.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Jammer dat jij zo een beeld hebt van werk. Je moet werk zien als iets wat je voor jezelf doet, niet om anderen te pleasen. Wil jij goede resultaten, doe het voor jezelf, niet voor je leidinggevende.
    wil
    Je goede resultaten ?????

    Wasch zijn jullie een medicijn tegen Corona aan het ontwikkelen ?????

    Farida bij de Etos …… ze kan na 7 uur werk nog ff 2 volle karren in de schappen plaatsen !!!!! Wauwwww mooie resultaten !!!!! GOEDZO FARIDA !!!!!! De baas heeft gelijk extra winst gemaakt !!!!

    Klopt de baas heeft MOOIE WINSTGEVENDE resultaten geboekt !!! Door dat EXTRA STAPJE van FARDIA ……

    Maar geloof me die zelfde baas FLIKKERT FARIDA .. er zoooo uit wanneer het het jaar of hem uit komt … al vilt ze dagekijks extra schappen ……





    Of NAIMA die 5 EXTRA dossiers WEG WERKT OP KNTOOR !!!!! Netjes hoor !!!!!!!!!

    Wash denken jullie dat de salaris omhoog gaat ??? Als ze de zweer uit dr dikke naar werkt ?????

    Dus dat extra stapje doe je VOOR KE ZEKF ??? Wat bereik je met dat EXTRA stapje ???

    Of heb je een AANDEEL in het bedrijf ??? Dat je bij meer winst dat je aandelen stijgen en meer meer gekd verdient

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ben je zuur geworden, Tanger77?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    neeee totaal niet ??????

    Ik zet nooit een extra stapje voor een werk gever ????? Hij /. ZIJ mag stukken in zijn / haar extra stapje !!!!!!

    Mij njet gezien !!!!!!!!

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    wil
    Je goede resultaten ?????

    Wasch zijn jullie een medicijn tegen Corona aan het ontwikkelen ?????

    Farida bij de Etos …… ze kan na 7 uur werk nog ff 2 volle karren in de schappen plaatsen !!!!! Wauwwww mooie resultaten !!!!! GOEDZO FARIDA !!!!!! De baas heeft gelijk extra winst gemaakt !!!!

    Klopt de baas heeft MOOIE WINSTGEVENDE resultaten geboekt !!! Door dat EXTRA STAPJE van FARDIA ……

    Maar geloof me die zelfde baas FLIKKERT FARIDA .. er zoooo uit wanneer het het jaar of hem uit komt … al vilt ze dagekijks extra schappen ……





    Of NAIMA die 5 EXTRA dossiers WEG WERKT OP KNTOOR !!!!! Netjes hoor !!!!!!!!!

    Wash denken jullie dat de salaris omhoog gaat ??? Als ze de zweer uit dr dikke naar werkt ?????
    Ik hoop dat jij ook gewoon Marokkaanse vrouwen kent op hogere posities? Zelf heb ik wel de ervaring dat hard/goed werken loont eerlijk gezegd. Het geeft allereerst gewoon voldoening om je werk goed te doen, ik bedoel waarom ga je 8 uur van je tijd verdoen met opzettelijk langzaam of half werk te doen???? En ten 2e, als je goed bent, wordt dat vaak wel gezien. en als het niet gezien wordt, moet je je afvragen of je niet beter wat anders kan zoeken.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Soms zie ik mensen. WERKEN ./ als dar werk hun leven is ?????? Als er IETS niet goed gaat met een ORDER of zooo dan ZITTEN ZE ER EFHT MEE …..

    Nou lekker belangrijk voor die order !!!!!! Ik stress me niet en heb schijt aan die order .. ze zoeken het maar lekker uit !!!!!!

    En ik ga nog ergens een hoekje opzoeken om extra TE CHILLEN …..

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Sommige van jullie doen WERK dat eigenlijk voor 2 man is !!! Maar jullie hebben dat njet eens DOOR !!!!!!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    In tijden dat de vacatures vol zitten .. dan hebben ze schikt aan je …. En nu in deze tijd dat ze de vacuturee niet kunnen vullen MOET je schikt aan hun hebben ……

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Ben je zuur geworden, Tanger77?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    jiji moet een OMAN ONLY CAFE beginnen ….. daar is veel vraag naar in de grote steden …

    Vele meiden / vreouen willen ook een high ckass lunch hebben maar niet bij die te eten waar geflirt word en een verkapte dating plek is ….

    Jou man wilt dat je geen café opener omdat hij weet wat goor viezigheid in dat soort cafés zijn waar mannen en vrouwen bij elkaar komen …

    Een café met schermen met fashion tv er op ..
    Waar vrouwen lekker onderling samen kunnen zijn en dingen kunnen bezoeken ..

    Of zakelijke besprekingen …

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Sommige van jullie doen WERK dat eigenlijk voor 2 man is !!! Maar jullie hebben dat njet eens DOOR !!!!!!
    Eens

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie

    In tijden dat de vacatures vol zitten .. dan hebben ze schikt aan je …. En nu in deze tijd dat ze de vacuturee niet kunnen vullen MOET je schikt aan hun hebben ……
    Het is toch niet ons, tegen hun? Laat mensen er profijt uit halen, dat er werk is. Sommige mensen willen juist graag werken.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Eens



    Het is toch niet ons, tegen hun? Laat mensen er profijt uit halen, dat er werk is. Sommige mensen willen juist graag werken.
    het is zeker wel ONS tegen HUN ….. wij zijn njet meer dan VERKAPTE slaven .. die wat gekd krigen voor hun werk !!!!!

    Loon slaven … en ze proberen je uit te knijpen tot op het BOT ….. vele hebben het NIET door omdat iedereen om hun heen het doet op de werkvloer !!!! Dus dan krijg je de KUDDE mentaliteit .. omdat iedereen het doet zal het wel ZO HOREN !!!!

    En als je waneer word en het njet doet .. dan krig je zelfs je eigen slaven colegas tegen je…..

    Dat is hie het is … en om eerlijk te zijn vele EILLEN hier niet eens over nadenken!!! Hoe gaan zich zelf dan elke ochtend naar hun werk slepen als ze weten hoe het echt zit ….

    Loon slaven worden tot op het not uitgeknepen en ze weten het niet eens

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Eens



    Het is toch niet ons, tegen hun? Laat mensen er profijt uit halen, dat er werk is. Sommige mensen willen juist graag werken.
    ik wil NU GEWOON CHT WETEN .. welke PROFIJT HET DAN IS WAAR JIJI HET SREEDS OVET HEBT ?????


    Jullie gooien elkemkeer woorden in het SPEL .. zoals ontwikkeling en profijt en weet ik veel wat … en klinkt ook allemaal practicing !!! De werkgever is DOL op dit soort woorden …. Maar vertel me Aub welk PROFIJT ???

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik hoop dat jij ook gewoon Marokkaanse vrouwen kent op hogere posities? Zelf heb ik wel de ervaring dat hard/goed werken loont eerlijk gezegd. Het geeft allereerst gewoon voldoening om je werk goed te doen, ik bedoel waarom ga je 8 uur van je tijd verdoen met opzettelijk langzaam of half werk te doen???? En ten 2e, als je goed bent, wordt dat vaak wel gezien. en als het niet gezien wordt, moet je je afvragen of je niet beter wat anders kan zoeken.
    BELOONT MET WAT ?????

    En wat the fak kan mij het schelen dat HETMAN de manager ZIET hoe goed ik werk !!! Wat tha fak kan mij dat schelen ???

    EEN VEER IN MN REET ?????

    Ook zoiets ??? Een mooie WOORD … BELOOND.. vertel me AUB wat die beloning is ??? Misschien ga ik dan ook harder werken ????

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Ik ga jullie zeggen hoe bedrijven werken en dat de managers die moetrn regelen….

    Kijk een bedrijf is SUPER TEVREDEN als je 5 dossiers per dag weg werkt !!!!!!

    Geen 1 bedrijf zal jou dat vertellen !!!! Ze zullen zeggen dat ze ER 10 willen !!!!!! Met de tijd word dat de norm!!!!! En zul je keihard moeten werken als een slaaf !!!! Elk persoon die daar komt werken zal geen VRAGEN stellen omdat iedereen er 7/8/9/10 ….. doet ……

    En ze zijn zo dom dat ze het njet door hebben ….

    Ik doe er 5 !!!! En als ze komen klagen … dan heben ze PECH !!!! En die veer van BELONING mag hij/ zij ik zijn / haar eigen reet doen .. ik hier die schouder knopje niet van hun !!! … ik doe er 5 TAKE IT OR LEAVE IT ……. Bevalt het je niet ontsla me maar …. Ojaaaaaa voor dat je word ontlaten voel je natuurlijk de BUI al
    Hangen … dus ziekte wet in en paar maanden vakantie pakken ….



    I