1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.171
    15-01-2013

    Beste tandartsin ter wereld

    Dat al mijn voortanden dood zijn, oke. Dat is niet zo moeilijk. Je valt en stoot overal, door kauwen en klemmen en overbelasting. Oke.

    Dat tandartsin er niets tegen onderneemt, oke. Voor nu nog niets zwart, en na wortelkanaalbehandeling wordt het sowieso zwart.

    DAT ik zojuist warme soep drink en ineens aan de linker onderkant kiezen pijnscheuten voel, vind ik echter een SCHANDE. En met pijnscheuten bedoel ik dat ik ze helemaal in mijn onderkaak voel, tijdens het drinken.

    SCHANDE

    Ik lees namelijk dat dit een gaatje of erger wortelontsteking kan zijn of zenuwontsteking. SCHANDALIG.

    Waarom is dat schandalig? Omdat je toch mag verwachten dat als je om de 3 maanden naar de tandarts gaat en die altijd vrolijk 'ziet er goed uit' zegt en je wegstuurt, dat er geen gaatjes of ontstekingen kunnen onstaan?

    Beste tandartsin ter wereld. TOPPER!

    Dat incapabele mens moet bidden dat die pijnscheuten van mijn verstandskies die nog volledig onder het tandvlees zit vandaan komt (ik durf die kies niet te laten snijden...!) of van de kies ernaast waar een gaatje in de wortel is onstaan doordat die verstandskies er tegenaan zit...dan is het nog enigzins mijn eigen schuld. Alhoewel IK VROEG haar een aantal keren om een verwijsbrief. Volgens haar zit die verstandskies er rustig en is het ergste dat er kan gebeuren een gaatje in de kies ervoor. INCAPABEL.

    Nou gaan zware dagen worden dit. Morgen bellen, die incapabele luie kot assistent mag lachen en giechelen in de telefoon. Ik eis geholpen te worden!

  2. #2
    Almoravid Córdoba

    Reacties
    6.020
    28-07-2010

    Tandartsin?

    '' I would throw myself in the ranks of the enemy until i would be certain that i would not come out alive''
    Khalid Ibn Waleed R.A