1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Gratis aanbieden????

    Als ik een goedlopend hotel heb met 500 kamers …

    En taxichauffeurs willen reclame maken in mijn hotel zodat ze hun omzet kunnen verhogen en meer klanten kunnen trekken dan moeten ze daarvoor betalen en moet ik daar ook aan verdienen …..

    INFLUENCERS????? Met veel volgers .. en een fotograaf biedt in ruil voor reclame een doesn’t gratis aan ??? Dan is dat NIG WEING !!!!!!!

    STERKER NOG ??? Die fotograaf MOET JUIST EEN paar duizend op tafel gaan GOOIEN!!!

    Als die fotograaf een dienst van 2000 gratis aan bied en daar vloeien meerdere ORDERS uit Die 20 duizend gaat opleveren dan is dat ene GOEDE DEAL !!!

    Want er zijn genoeg ZOUBIDAS die het allemaal zo prachtig vinden zo een AANZOEK … en de kans is dan GROOT dat ze die ZELFDE fotograaf gaan inhuren !!!!!


    Maar dit HOEFT NIET HOOOOOOOOR … als je je diensten niet gratis aan wilt bieden .. dan moet je maar naar een reclame bureau gaan of zelf reclame gaan maken wat veeeeeel tijd en ENERGIE kost ……


    Er zijn vele TAARTENBAKSTERS hier die vast wel eens zijn benaderd via Marokko. NL……. Marokko. Nl moet jullie eigenlijk geld vragen voor die foto’s die jullie plaatsen hier !!!!!!

  2. #2
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Je hebt er niks van begrepen.

    Alles was gratis.
    Dus fotograaf stopt zn ziel en zaligheid en ook geld in de samenwerking. Oulfa krijgt gratis nog meer views en bekendheid, krijgt gratis hotel etc etc etc. Want ze maakt reclame bij haar volgers
    So far so good.
    Toen zei oulfa, ik wil het toch zus en zo...maw hield zich niet aan de afspraak.
    Nogmaals, ze hield zich niet aan de afspraak.
    Wat deed ze niet?
    Ze hield zich niet aan de afspraak.
    Dus toen had de fotograaf niks, maar wel veel kosten gemaakt.
    Wat had de fotograaf? Helemaal niks.
    Wat had oulfa?
    Alle ideeën gebruikt van de fotograaf en op haar insta gezet en reclame gemaakt voor alle anderen om alles gratis te krijgen, behalve de fotograaf.
    Dus toen oulfa haar houb a la turc op insta had geplaatst dacht de fotograaf...hmmm Mali ana?
    Dus oulfa had echt alles gratis door de boel te bedriegen.
    En ja ik zou dr ass ook op Instagram zetten als het me zoveel had gekost en ik ergens mn brood aan moet verdienen.
    Al is het aan de zoubida's.

    Dus daar gaat dit groot drama over.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Je hebt er niks van begrepen.

    Alles was gratis.
    Dus fotograaf stopt zn ziel en zaligheid en ook geld in de samenwerking. Oulfa krijgt gratis nog meer views en bekendheid, krijgt gratis hotel etc etc etc. Want ze maakt reclame bij haar volgers
    So far so good.
    Toen zei oulfa, ik wil het toch zus en zo...maw hield zich niet aan de afspraak.
    Nogmaals, ze hield zich niet aan de afspraak.
    Wat deed ze niet?
    Ze hield zich niet aan de afspraak.
    Dus toen had de fotograaf niks, maar wel veel kosten gemaakt.
    Wat had de fotograaf? Helemaal niks.
    Wat had oulfa?
    Alle ideeën gebruikt van de fotograaf en op haar insta gezet en reclame gemaakt voor alle anderen om alles gratis te krijgen, behalve de fotograaf.
    Dus toen oulfa haar houb a la turc op insta had geplaatst dacht de fotograaf...hmmm Mali ana?
    Dus oulfa had echt alles gratis door de boel te bedriegen.
    En ja ik zou dr ass ook op Instagram zetten als het me zoveel had gekost en ik ergens mn brood aan moet verdienen.
    Al is het aan de zoubida's.

    Dus daar gaat dit groot drama over.
    daar gaat dit drama over ….. vervolgens word er geroepen dat influencers gratis moeten krigen ….

    En dat is PURE ONZIN !!!!!!!…. De reclame die je kunt krigen via influencers kunt krijgen is ONBETAALBAAR !!!!!


    En daar gaat mijn verhaal over !!!

  4. #4
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    daar gaat dit drama over ….. vervolgens word er geroepen dat influencers gratis moeten krigen ….

    En dat is PURE ONZIN !!!!!!!…. De reclame die je kunt krigen via influencers kunt krijgen is ONBETAALBAAR !!!!!


    En daar gaat mijn verhaal over !!!
    Ben een beetje in de war nu...

    Wat ik zei en bedoelde.
    Imfluencers of anderen zoals bekende popsterren, acteurs, sporters etc, worden zelfs betaald om een product te promoten. Michael Jackson en pepsi, Michael Jordan en nike en nog steeds iconisch, Catherine Deneuve en cartier, allemaal iconisch. Dat is oulfa niet. Oulfa moet maar kijken hoe lang ze nog relevant is. Dus oulfa krijgt geen geld toe. Wel gratis. En zij levert reclame op voor anderen door hun producten en diensten aan te bevelen. Dus in geval van de fotograaf kunnen we spreken van een barterdeal. Kwam geen geld aan te pas van beide zijdes. Ieder leverde wat en ieder zou er bij winnen. Fotograaf moest eerst leveren. Want zonder eindproduct, dat romantische filmpje[emoji849], had oulfa niks te plaatsen op Instagram. Alles werd in detail doorgesproken. Alles was akkoord. Zoals ik begrijp he, was er niet bij. Op laatst veranderde ze van gedachten en kwam ze haar deel van de deal niet na. Dan kan je zeggen dan vergoed ik je gemaakte kosten en gaan we zo uit elkaar. Nee zij gebruikte de ideeën van de fotograaf en schoot zelf wat inelkaar en plaatste dat. Want hotel en alle anderen waarvan ze gratis dingen al had gehad moesten nog steeds wel genoemd worden.
    Dus nee. In principe leveren Influencers door je naam te noemen of produkt/dienst aan te prijzen en zij krijgen Alles gratis. Maar doen moet je dus wel jouw deel nakomen en niet een ander met gemaakte kosten laten zitten waar niks tegenover staat.

    Dus nu sowiso nog heel veel meer reclame voor de fotograaf...en heel veel negatieve drek voor oulfa die haar woord niet nakwam. Benieuwd of haar dit gaat kosten.

    Schijnt dus uitgezocht te zijn door die marwajuice.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Ben een beetje in de war nu...

    Wat ik zei en bedoelde.
    Imfluencers of anderen zoals bekende popsterren, acteurs, sporters etc, worden zelfs betaald om een product te promoten. Michael Jackson en pepsi, Michael Jordan en nike en nog steeds iconisch, Catherine Deneuve en cartier, allemaal iconisch. Dat is oulfa niet. Oulfa moet maar kijken hoe lang ze nog relevant is. Dus oulfa krijgt geen geld toe. Wel gratis. En zij levert reclame op voor anderen door hun producten en diensten aan te bevelen. Dus in geval van de fotograaf kunnen we spreken van een barterdeal. Kwam geen geld aan te pas van beide zijdes. Ieder leverde wat en ieder zou er bij winnen. Fotograaf moest eerst leveren. Want zonder eindproduct, dat romantische filmpje[emoji849], had oulfa niks te plaatsen op Instagram. Alles werd in detail doorgesproken. Alles was akkoord. Zoals ik begrijp he, was er niet bij. Op laatst veranderde ze van gedachten en kwam ze haar deel van de deal niet na. Dan kan je zeggen dan vergoed ik je gemaakte kosten en gaan we zo uit elkaar. Nee zij gebruikte de ideeën van de fotograaf en schoot zelf wat inelkaar en plaatste dat. Want hotel en alle anderen waarvan ze gratis dingen al had gehad moesten nog steeds wel genoemd worden.
    Dus nee. In principe leveren Influencers door je naam te noemen of produkt/dienst aan te prijzen en zij krijgen Alles gratis. Maar doen moet je dus wel jouw deel nakomen en niet een ander met gemaakte kosten laten zitten waar niks tegenover staat.

    Dus nu sowiso nog heel veel meer reclame voor de fotograaf...en heel veel negatieve drek voor oulfa die haar woord niet nakwam. Benieuwd of haar dit gaat kosten.

    Schijnt dus uitgezocht te zijn door die marwajuice.
    gaat haar niks kosten …. Deze generatie is zelf zo nep .. nep herkent nep ….