1. #16
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door RIFFi000 Bekijk reactie
    Als je het uitkomt zijn het Imazighen.Het zijn Arabieren zo zien zij zichzelf ook.Die poeptaal die zij spreken worden ze zelfs mee uitgelachen in het Midden-Oosten. Je moet beter lezen dan zou je zien dat ik zei de HELFT is Arab.Dan is de andere helft dus Amazigh.

    Leg mij eens uit Waarom jij in Europa bent?
    poeptaal ? in midden oosten spreken ze op straat ook darija, hoezo uitlachen ,

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    257
    29-08-2021

    Citaat Geplaatst door Gipsy Bekijk reactie
    poeptaal ? in midden oosten spreken ze op straat ook darija, hoezo uitlachen ,
    Ik werk met Syriers en Irakezen die geven zelf aan dat de Arabisch die ze in Marokko spreken geen Arabisch is en dat ze het Amper verstaan.

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door RIFFi000 Bekijk reactie
    Ik werk met Syriers en Irakezen die geven zelf aan dat de Arabisch die ze in Marokko spreken geen Arabisch is en dat ze het Amper verstaan.
    die ene syriers is doorslaggevend hahahaha, jij hebt totaal geen kennis daarover, darija van egypte behoort tot die van levant, die is heel anders dan bijv darja van ksa en de golfstaten een mokro die arabisch op school had, begrijpt een saoedier beter dan een egyptenaar of syrier.

    ik kom uit alhociema berbers van al hociema is anders dan berbers van nador laat staan berbers van soes of shloe7 .

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    257
    29-08-2021

    Citaat Geplaatst door Gipsy Bekijk reactie
    die ene syriers is doorslaggevend hahahaha, jij hebt totaal geen kennis daarover, darija van egypte behoort tot die van levant, die is heel anders dan bijv darja van ksa en de golfstaten een mokro die arabisch op school had, begrijpt een saoedier beter dan een egyptenaar of syrier.

    ik kom uit alhociema berbers van al hociema is anders dan berbers van nador laat staan berbers van soes of shloe7 .
    Je hebt denk ik een probleem met acceptatie van dingen.Geloof me nou maar Arabische Marokkanen zijn de clowns van de Arabische wereld.Hoevaak kwamen er de afgelopen tijd beledigingen vanuit het midden-oosten richting Marokko.
    Jij komt uit Al hoicema hahahaha
    Ik kom uit Riyad is net zo geloofwaardig.Blijkbaar schaam je nu ook al voor je Arabier zijn.En als er een volk een hekel heeft aan Arabieren dan zijn het nou net shab Al hoicema en Nador.
    Snap je het zelf nog een beetje

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door RIFFi000 Bekijk reactie
    Je hebt denk ik een probleem met acceptatie van dingen.Geloof me nou maar Arabische Marokkanen zijn de clowns van de Arabische wereld.Hoevaak kwamen er de afgelopen tijd beledigingen vanuit het midden-oosten richting Marokko.
    Jij komt uit Al hoicema hahahaha
    Ik kom uit Riyad is net zo geloofwaardig.Blijkbaar schaam je nu ook al voor je Arabier zijn.En als er een volk een hekel heeft aan Arabieren dan zijn het nou net shab Al hoicema en Nador.
    Snap je het zelf nog een beetje
    ben geboren en getogen in rif beqiwa hociema waarom zou dat niet kunnen, mijn ouders wonen er nog hahahahahaha, je schiet in je eigen voet vriend

    over hekel hebben aan arabs zijn al hociema .berbers van nador zijn heel anders dan die van al hociema bni waryaghel

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    257
    29-08-2021

    Citaat Geplaatst door Gipsy Bekijk reactie
    ben geboren en getogen in rif beqiwa hociema waarom zou dat niet kunnen, mijn ouders wonen er nog hahahahahaha, je schiet in je eigen voet vriend

    over hekel hebben aan arabs zijn al hociema berbers van nador zijn heel anders dan die van al hociema bni waryaghel
    Je bent echt aan het brabbelen.Je snapt het niet.Ik bespaar je Zefzafi nog maar.Dan raak je straks helemaal het spoor bijster.Het is niet geloofwaardig dat jij een Amzigh bent.Je snapt niet wat er vandaag de dag gebeurt in Marokko.Je zegt echt maar wat.Geboren in de Rif en toch naar Nederland.Leg mij dan maar de reden er van uit.Lijkt me geen vakantie toch?

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    5.436
    29-06-2021

    Citaat Geplaatst door RIFFi000 Bekijk reactie
    Je bent echt aan het brabbelen.Je snaot het niet.Ik bespaar je Zefzafi nog maar.Dan raak je straks helemaal het spoor bijster.Het is niet geloofwaardig dat jij een Amzigh bent.Je snapt niet wat er vandaag de dag gebeurt in Marokko.Je zegt echt maar wat.Geboren in de Rif en toch naar Nederland.Leg mij dan maar de reden er van uit.Lijkt me geen vakantie toch?
    heb nergens gezegd dat ik amazighi ben, aahh jij bent ook zo iemand met error in zijn hoofd die denkt alles wat ui rif komt is amazigh, iedereen die uit omgeving rondom rif berg ketens komt is riffi.

    rif heeft niets met ras afkomst te maken, trouwens berber is geen ras , de grieken die met naam berber kwamen beschouwden alles wat in noord afrika leefde als berber aan de kust van marokko algerije libie en tunesie leefden in die tijd over het algemeen fini9iyin

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    860
    30-08-2009

    Citaat Geplaatst door RIFFi000 Bekijk reactie
    Ik werk met Syriers en Irakezen die geven zelf aan dat de Arabisch die ze in Marokko spreken geen Arabisch is en dat ze het Amper verstaan.
    Hun dialecten zitten dichter tegen het Standaard Arabisch aan maar zelf hebben ze heel veel woorden die niet tot el fusha behoren.
    The People