MVC Lid

Reacties
    93
    26-07-2020

Er gaat niets boven een Marokkaanse man.

MVC Lid

Reacties
    231
    29-08-2021

Citaat Geplaatst door Turksee. Bekijk reactie
    Zijn de jouwe echt dan ? Xd
    Ik ben niet iemand met een tasje om mijn lichaam heen.Heb genoeg aan mijn broekzakken. Handtasjes zijn voor vrouwen net zoals dat skinnyjeans gezever.Sommigen zien er echt niet uit.Opgeschoren kopje klein 1.69 mager.Denk bij mezelf koop een spiegel.

MVC Lid

Reacties
    283
    27-08-2020

Citaat Geplaatst door RIFFi000 Bekijk reactie
    Ik ben niet iemand met een tasje om mijn lichaam heen.Heb genoeg aan mijn broekzakken. Handtasjes zijn voor vrouwen net zoals dat skinnyjeans gezever.Sommigen zien er echt niet uit.Opgeschoren kopje klein 1.69 mager.Denk bij mezelf koop een spiegel.
    Hahahha
    Zorgzaam ♡

MVC Lid

Reacties
    231
    29-08-2021

Hahahha
    Het is waar wat ik zeg.Dan nog kansloos over straat dwarrelen met 1 euro op zak.Had laats ruzie met zo een mannetje op een parkeerplaats.Zeg ik wil hier parkeren kan je dat oma-fietsje van je weg halen.Zegt ie Wat Wat Wat .ik zeg skoet eh agjoer roeh atwhed.Boos dat ie werd.Deed ie net of ie een wapen uit ze tasje ging pakken.Weet je wat die ezel eruit haalde hahaha deodorant om in mijn ogen te spuiten hahaha .miezerig mannetje kwam qua lengte net bij me navel met ze smerige magere opgeschoren rotkopje.

MVC Lid

Reacties
    74
    16-05-2021

Gek of niet ?
    Nee hoor totaal niet gek we zijn tenslotte de beste mannen

MVC Lid

Reacties
    231
    29-08-2021

Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    RIFFI, jij wenst niet geassocieerd te worden met een bepaald stereotype Marokkaanse jongen/man (verslaafd/crimineel/agressief/straattuig/vies sluw en schaamteloos).
    Over het algemeen redelijk gevoelsarme types. Het zijn ook vooral mannen die je dit ziet doen. Jij hebt daar geen raakvlak mee. Jij bent niet zo? Jij bent welgemanierd, voelt geen bedreiging of concurrentie met anderen, gewoon rauw, een echte man met mannelijke energie, naar school geweest niet te vergeten en gebruikt je krachten niet door mindere vrouwen te domineren, je bent eervol.

Als bovenstaande klopt, waarom haal jij wel alle Marokkaanse vrouwen over de slijk met je kritiek? Net zoals jij er niet van gediend bent om als 'derest' gezien te worden, wensen de meeste vrouwen ook als individu gezien te worden. Dat is uiteindelijk wie we zijn. Waarom zouden we ons moeten verantwoorden voor wat de gros van de vrouwen in de gemeenschap uitspoken? Iedereen is verantwoordelijk voor zijn daden en leven. Stop met denigreren en bagatelliseren.
    Je moet beter lezen.Dan was je misschien opgevallen dat ik het niet over alle manen had maar tot een bepaalde leeftijdscatogerie.

Wat ik over de Marokkaanse vrouw typ is gebaseerd op mijn eigen ervaringen en wat ik van anderen hoor.Jij kan toch niet ontkennen dat de repuratie van Marokkaanse vrouwen zo slecht is bij veel mannen ongeacht hun afkomst.Tuurlijk zul je er goede bij hebben,maar dan praat je over de generatie van onze moeders.De huidige generatie is het gewoon niet.
    Heb hier vele linkjes geplaatst van hoe men tegen de Marokkaanse vrouw aankijkt en hoe erover gedacht word.Ben niet de enige.

Heb eerlijk toegegeven dat ik er ook aan meedoe.Dit gewoon omdat ik bij een Marokkaanse sneller krijg wat ik wil dan bij een Hollandse of Turkse.Ik heb ook eerlijk gezegd dat ik zeker niet met een Marokkaanse zou trouwen.Dit omdat ik me voor ze schaam en dat vernederend vind om een Marokkaanse als de moeder van me kinderen te hebben of haar als mijn vrouw te noemen.Heb ook gezegd als je dan toch een Marokkaanse wil,trouw dan uit bepaalde gebieden in Marokko waar ze nog wel normen en waarden en zelfrespect hebben.
    Het is zoals het is.

Wat betreft Marokkaanse mannen nog,ga met heel weinig van ze om.Degene waar ik mee bevriend ben,die zitten met mij op 1 lijn.De meeste van hun zijn getrouwd.Er zit er maar 1 bij die is getrouwd met een Marokkaanse de rest met allemaal een andere afkomst.

MVC Lid

Reacties
    226
    04-01-2021

Je moet beter lezen.Dan was je misschien opgevallen dat ik het niet over alle manen had maar tot een bepaalde leeftijdscatogerie.

Wat ik over de Marokkaanse vrouw typ is gebaseerd op mijn eigen ervaringen en wat ik van anderen hoor.Jij kan toch niet ontkennen dat de repuratie van Marokkaanse vrouwen zo slecht is bij veel mannen ongeacht hun afkomst.Tuurlijk zul je er goede bij hebben,maar dan praat je over de generatie van onze moeders.De huidige generatie is het gewoon niet.
    Heb hier vele linkjes geplaatst van hoe men tegen de Marokkaanse vrouw aankijkt en hoe erover gedacht word.Ben niet de enige.

Heb eerlijk toegegeven dat ik er ook aan meedoe.Dit gewoon omdat ik bij een Marokkaanse sneller krijg wat ik wil dan bij een Hollandse of Turkse.Ik heb ook eerlijk gezegd dat ik zeker niet met een Marokkaanse zou trouwen.Dit omdat ik me voor ze schaam en dat vernederend vind om een Marokkaanse als de moeder van me kinderen te hebben of haar als mijn vrouw te noemen.Heb ook gezegd als je dan toch een Marokkaanse wil,trouw dan uit bepaalde gebieden in Marokko waar ze nog wel normen en waarden en zelfrespect hebben.
    Het is zoals het is.
    Ik heb alleen de reactie gelezen die ik heb geciteerd. Daar is mijn reactie op gestoeld. En hoe moet ik weten dat je niet tot die leeftijdscategorie behoort?

Mijn werkelijkheid en waarheid verschilt met die van jou. Iedereen heeft zijn eigen filters. Ik kan me dus echt niet vinden in wat je hierboven aanhaalt, en zal dat nooit doen ook, simpelweg omdat ik refereer naar bepaalde denkbeelden, waarin ik ben gaan geloven als een overtuiging, waarin ik mijn werkelijkheid en waarheid reflecteer. De keuze wat voor mij waarheid is, is gelukkig (!) een afweging van mezelf.

Jouw rotsvaste beeldvorming over de Marokkaanse vrouw is mij duidelijk, je hoeft niet in herhaling te treden. Jij redeneerd vanuit je eigen werkelijkheid en waarheid, dat geef je ook mooi toe. Je doet alsof je de kaf van het koran scheidt, maar in werkelijkheid klopt het dus niet met wat je allemaal zegt. Dus ga het probleem eerst bij jezelf en je denken neerleggen en als er geen probleem is dan is de kous af.

Als je mijn reactie goed had begrepen, dan had je geweten dat het mij niet gaat om wat de Marokkaanse vrouw wel of niet doet ... Wat mij voornamelijk stoort in je reacties is je beperkt denken en het continu neerhalen van een massa vrouwen tegenover het individu, vanwege je eigen persoonlijke rompslomp en dan te zeggen dat de vrouwen anno nu niet eervol zijn.

MVC Lid

Reacties
    18
    12-04-2020

Ik heb alleen de reactie gelezen die ik heb geciteerd. Daar is mijn reactie op gestoeld. En hoe moet ik weten dat je niet tot die leeftijdscategorie behoort?

Mijn werkelijkheid en waarheid verschilt met die van jou. Iedereen heeft zijn eigen filters. Ik kan me dus echt niet vinden in wat je hierboven aanhaalt en zal dat nooit doen ook, simpelweg omdat ik refereer naar bepaalde denkbeelden, waarin ik ben gaan geloven als een overtuiging, waarin ik mijn werkelijkheid en waarheid reflecteer. De keuze wat voor mij waarheid is, is gelukkig (!) een afweging van mezelf.

Jouw rotsvaste beeldvorming over de Marokkaanse vrouw is mij duidelijk, je hoeft niet in herhaling te treden. Jij redeneerd vanuit je eigen werkelijkheid en waarheid, dat geef je ook mooi toe. Dus ga het probleem eerst bij jezelf en je denken neerleggen en als er geen probleem is dan is de kous af.

Als je mijn reactie goed had begrepen, dan had je geweten dat het mij niet gaat om wat de Marokkaanse vrouw wel of niet doet ... Wat mij voornamelijk stoort in je reacties is je beperkt denken en het continu neerhalen van een massa vrouwen tegenover het individu, vanwege je eigen persoonlijke rompslomp en dan te zeggen dat de vrouwen anno nu niet eervol zijn.
    Precies dit! Die gast is meskien getraumatiseerd en zit vol verdriet, teleurstelling en boosheid.

MVC Lid

Reacties
    231
    29-08-2021

Mijn werkelijkheid en waarheid verschilt met die van jou. Iedereen heeft zijn eigen filters. Ik kan me dus echt niet vinden in wat je hierboven aanhaalt en zal dat nooit doen ook, simpelweg omdat ik refereer naar bepaalde denkbeelden, waarin ik ben gaan geloven als een overtuiging, waarin ik mijn werkelijkheid en waarheid reflecteer. De keuze wat voor mij waarheid is, is gelukkig (!) een afweging van mezelf.

Jouw rotsvaste beeldvorming over de Marokkaanse vrouw is mij duidelijk, je hoeft niet in herhaling te treden. Jij redeneerd vanuit je eigen werkelijkheid en waarheid, dat geef je ook mooi toe. Dus ga het probleem eerst bij jezelf en je denken neerleggen en als er geen probleem is dan is de kous af.

Meisje je moet beter lezen.Ben niet de enige met deze ervaringen.Gaf in andere reacties ook al aan ,dat het zo erg is dat Marokkaanse vrouwen bepaalde islamitische landen niet meer binnenkomen .Begrijp wat jij denkt maar dat is niet de realiteit.Lijkt me gewoon verstandiger dat je dingen accepteert zoals ze zijn.Acceptatie leid meestal tot een oplossing.Denk dat de volgende generatie Marokkaanse meisjes beter opgevoed moet gaan worden.Ze moeten meer zelfrespect meekrijgen en normen en waarden.
    Dit geldt ook voor veel Marokkaanse jochies die de hele dag kansloos op straat zwerven.doelloos zonder diploma werk of toekomstperspectief.

MVC Lid

Reacties
    231
    29-08-2021

Citaat Geplaatst door Feyzatje Bekijk reactie
    Precies dit! Die gast is meskien getraumatiseerd en zit vol verdriet, teleurstelling en boosheid.
    Dat is een reactie om dingen te camoufleren. Het zijn steeds het zelfde tegenargumenten die niet leiden tot het verbeteren van jullie reputatie.
    Begrijp ook wel dat dit het enige is wat je kan typen.Omdat je ergens weet dat het waar is en het je toch ergens pijn en verdriet doet de beeldvorming over Marokkaanse meisjes.

Waarom zou ik teleurgesteld zijn en verdriet hebben? Dus iedereen in jouw ogen die problemen aankaart is dat??
    Je moet het probleem en de oplossing daarvan bij jezelf en je zusters zoeken.Jouw reacties zijn er op gebaseerd om de aandacht af te leiden.Daarvoor ben je bij mij aan het verkeerde adres.

MVC Lid

Reacties
    231
    29-08-2021

Citaat Geplaatst door Man010 Bekijk reactie
    Pot verwijt de ketel. Jij bent precies 1 van die jochies al je reacties verwijzen daar naar. Relativeren is alleen weg gelegd voor mensen met hersenen. Accepteer de dingen zoals ze zijn klein vies crimineeltje.
    Hebben we haar ook weer.Met haar gefustreerde gescheld.Jij bent denk ik de enige op deze planeet die uit zijn mond schijt

Yummie

Reacties
    317
    12-11-2020

Citaat Geplaatst door jaouaaad Bekijk reactie
    Is goed. Weet je zeker dat het niet iets dromerigs is en dat realiteit heel wat anders zou zijn? Je hebt al wel echt je intentie laten blijken met veel topics en het een en ander gesproken. M.nl is natuurlijk niet alle marokkanen maar toch wel genoeg zou ik zeggen.
    Wilde net zeggen. Geen een die voldeed aan wat je in gedachte had turkse?

Yummie

Reacties
    317
    12-11-2020

Hebben we haar ook weer.Met haar gefustreerde gescheld.Jij bent denk ik de enige op deze planeet die uit zijn mond schijt
    Maar het is wel zo. Relativeren is een teken van iemand met hersenen en dat zien we niet zo bij jou. Niet vervelend bedoeld het is wel zo.

MVC Lid

Reacties
    231
    29-08-2021

Citaat Geplaatst door Morri Bekijk reactie
    Maar het is wel zo. Relativeren is een teken van iemand met hersenen en dat zien we niet zo bij jou. Niet vervelend bedoeld het is wel zo.
    De waarheid is hard.Ik spaar niemand.Aan marokkaanse valt niks te relativeren.Het is zoals het is.Je accepteert het en zoekt en oplossing of je kijkt weg.Als ik geen hersens had,dan had ik niet de opleiding die ik nu heb en de baan die erbij hoort.

MVC Lid

Reacties
    18
    12-04-2020

Dat is een reactie om dingen te camoufleren. Het zijn steeds het zelfde tegenargumenten die niet leiden tot het verbeteren van jullie reputatie.
    Begrijp ook wel dat dit het enige is wat je kan typen.Omdat je ergens weet dat het waar is en het je toch ergens pijn en verdriet doet de beeldvorming over Marokkaanse meisjes.

Waarom zou ik teleurgesteld zijn en verdriet hebben? Dus iedereen in jouw ogen die problemen aankaart is dat??
    Je moet het probleem en de oplossing daarvan bij jezelf en je zusters zoeken.Jouw reacties zijn er op gebaseerd om de aandacht af te leiden.Daarvoor ben je bij mij aan het verkeerde adres.
    Volgens mij heb jij echt een kronkel in je hoofd! Ten eerste heb ik hmdl geen probleem en daarom hoef ik niet op zoek te gaan naar een oplossing. Ook heb jij het over andere zusters. Wie zegt dat zij een probleem hebben? Jij generaliseert en scheert alle marokkaanse dames over 1 kam. Je gaat niet ver komen met zulke kromme gedachtes. Je bent te kortzichtig en denkt in hokjes. Dit zn tekenenen van geen intelligentie! Je zet jezelf hier echt verschut! En je hebt het niet eens door.