1. #16
    Verbannen

    Reacties
    257
    29-08-2021

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Waarom verander je mijn opmerking ? Over ziek zijn gesproken !
    Ik verander je mening niet.Heb ik ergens je mening onderuit gehaald? Je moet beter lezen.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door RIFFi000 Bekijk reactie
    Ik verander je mening niet.Heb ik ergens je mening onderuit gehaald? Je moet beter lezen.
    Gast , je verandert mijn mening niet. Je citeert en voeg je iets toe in mijn commentaar.
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Voor dit forum is het nodig dat je bepaalde dingen aanneemt van mensen die 'alle Marokkaanse mannen en alle Marokkaanse vrouwen' jarenlang hebben bestudeerd en hun gedrag hebben gekwalificeerd. Ze hebben alle gegevens verzameld over hen en zijn tot conclusies gekomen o.a. over hun sociale populariteit en wat relaties doet werken en waardoor ze falen.

    Wat een hoop felle wrok en emotionele instabiliteit van mensen die het vooral om te doen is hun negatieve ervaringen hier in de 'etalage' te zetten. Dit is een veel voorkomende cognitieve vervorming van mensen die worstelen met persoonlijke trauma's.

    Gebruik je gezond verstand. Richt je op het bouwen van sterke en gezonde relaties met mensen die aan je normen voldoen en heb gewoon respect voor derest van de mensheid met een andere normatieve kader. Kan je dat niet? Dan moet je werken aan je sociaal emotionele veerkracht.

    Het is de veiligheid en betrouwbaarheid van een betrouwbare (Marokkaanse)moslimman wat een ticket is tot het creëren van een authentieke, afgestemde, duurzame relatie. En het is de krachtige (Marokkaanse) moslim vrouw, die de man oproept tot zijn grootheid, van het zien van diens potentieel.

    Fysieke kracht is belangrijk, maar kracht van karakter voorop. Mannen die hun kracht met integriteit, eerbied en respect gebruiken, beschermen diegene die zwakker zijn (de vrouw) dan zij, of dat nu fysiek, emotioneel, intellectueel of anderszins is.

    Mannen die geen cirkel van deugdzame, sterke mannen om zich heen hebben, lopen het risico om door hun schaduw te worden genuttigd en geraken nooit aan hun ware roeping.
    Sokran voor uitspreken van jouw gedachten. Ik kan me zelden vinden in zoveel topics, eigenlijk in de meerderheid van de topics die ik tot nu toe heb gelezen. Maar ik moet zeggen dat de topic schrijfster hier de spijker op de kop slaat, en jij het nog eens perfectioneert, analyseert en categoriseert in woorden. De waarheid is dat verderf hier op m.nl de voortouw neemt, en niet zo’n beetje ook. Schandelijk voor moslims. De verleiding huist dan ook in “anonieme accounts” denkend “ik ben toch anoniem “ dus alle remmen los al dat schandelijke gedachten kunnen nu geventileerd worden. Overigens heb ik het gevoel dat mensen hier wel 5 accounts hebben, en dat elke keer dezelfde mensen reageren. Nogmaals ik kan me in het bijzonder vinden in jouw woorden.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    257
    29-08-2021

    Citaat Geplaatst door mohand_serieus Bekijk reactie
    Gast , je verandert mijn mening niet. Je citeert en voeg je iets toe in mijn commentaar.
    Iets toevoegen is wat anders dan een mening veranderen zoals jij aangeeft.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door RIFFi000 Bekijk reactie
    Iets toevoegen is wat anders dan een mening veranderen zoals jij aangeeft.
    Blijven ontkennen ,verbergen,camoufleren.

    Dit heb jij toegevoegd in mijn citaat. ziek ben je !
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    Citaat Geplaatst door Nador23 Bekijk reactie
    Zijn dit de mannen van tegenwoordig? Ik lees hier veel reacties van gefrustreerde, boze en respectloze mannen. De ene man klaagt over de Marokkaanse vrouw en al haar tekortkomingen, de andere gaat zelfs zo ver en betrekt leeftijd en allerlei vooroordelen erbij,en een andere kerel hier zoekt weer een dame die hij ergens gezien heeft maar geen ballen had om haar aan te spreken. Oja en niet te vergeten de viespeuken die letterlijk dames uitnodigen voor intimiteit. Waar is jullie schaamte en fatsoen? Gadverdamme!!! Serieus schaam jullie diep! Leer normaal en fatsoenlijk te communiceren! En laat jullie waanideeën en hoogmoed los! Stap uit jullie tunnelvisie, ga aan jezelf werken ipv jullie tekortkomingen en onzekerheden projecteren op anderen door uiting van meningen, vooroordelen van zeer laag niveau!!! En voor de Marokkaanse dames die hier ook gasten zoeken omdat je oogcontact had en of iemand naar je zwaaide! Jij hebt een pak slaag nodig!! Mannen zn jagers en als hij jou had gewild dan had hij er meteen werk van gemaakt. Dus die ene gast WILT JOU NIET! Ook voor jou geldt, ga aan jezelf werken!! En dan de dames die serieus op zoek zijn naar een goede echtgenoot. Jij gaat hem hier niet vinden!! Je verlaagt jezelf en geeft zieligerds hier de kans om iets over jou te zeggen zoals je bent te oud en je bent wanhopig. Ga aub kijken in jouw omgeving! Die kennen jouw waarde en houd aub je trots en eer!! Liever dat dan eindigen met een waardeloze sukkel van hier!!
    Zelfs in jouw woede en emoties druk jezelf redelijk netjes uit. En de boodschap is duidelijk, normaal ben ik daar niet van dat mensen in emoties typen of praten, maar blijf het toch zeggen goed gedaan, bravo.

    Als ik van gokken hield dan gokte ik dat je getriggerd werd door een topic van een vrouw hier en dat er een “psychopaat” daarop keihard en beledigend op in ging. (Ben haar topic vergeten) in ieder geval van gisteren.

    Meen je dat nou echt? Hebben ze echt een pakslaag nodig ? Haha…door jezelf zo uit te drukken sla je de spijker keihard op de kop, en tegelijkertijd toon jij onbewust jouw intelligentie aan. Bedankt voor je leuke topic, helaas is zelfreflectie bij veel Marokkanen geen realiteit.

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    257
    29-08-2021

    Citaat Geplaatst door Nador23 Bekijk reactie
    Mn frustratie en woede is gebaseerd op de manier van communiceren hier en de vele vooroordelen vanuit 1 grote tunnelvisie. Daarnaast generaliseer jij. Je hebt het over "jullie" maar ik voel me helemaal niet aangesproken. Veel mannen vergeten hier dat hun eigen moeder een Marokkaanse vrouw is. Kortom, niet alle Marokkaanse vrouwen zn slecht of een slet. En er zn genoeg goede dames jong en 30 plus die mannen wel willen maar niet kunnen krijgen. Zij ondergaan net als ieder ander hun mekhtab. Zelfs een scheiding kan een mekhtab zijn. Of zijn alle gescheiden mannen en vrouwen heel slecht en kennen die allemaal geen islamitische mormen en waarden? Dus jouw mening en standpunten zn gebaseerd op jouw eigen ervaringen en op visie die voortkomt uit jouw omgeving.
    Zoals ik al zei: Ik begrijp jouw woede en Fustraties.Ik kan me inleven in Jouw pijn en verdriet hierover.Ik zou het ook niet leuk vinden als mensen met een bepaalde gedachten naar mij zouden kijken.Maar je kan niet ontkennen dat veel Marokkaanse meisjes het verpest hebben.Er is enemaal veel mis binnen de Marokkaanse gemeenschap.
    Veel jongetjes die in de criminaliteit belanden en geen opleiding hebben en dagelijks het nieuws halen in negatieve zin.
    Dit is ook zo voor Marokkaanse vrouwen.Die met hun losbandigheid en te weinig zelfrespect een reputatie hebben opgebouwd.
    Een meisje mailde mij dat dit voorkomt uit armoede.
    Dacht is dat de excuses om de aandacht af te leiden.
    Armoede in Nederland ??
    Armoede in Marokko kan ik nog enigzins begrijpen,maar in Nederland is dit wel een heel zwak excuus.Men wil de waarheid niet horen of kan het gewoon niet aan.
    Wat gaan ze dan doen,schelden de islam erbij halen,je proberebn zehma te dissen.Dit zegt alleen maar hoe hard dit aankomt bij velen.Woede komt voort uit onmacht pijn en Fustraties.Ik begrijp hun wel.Als je niet veel hebt in je leven dan probeer je anders voor te doen op deze siteLijkt alsof voor sommigen deze site de enige houvast is in het leven.

  8. #23
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door RIFFi000 Bekijk reactie
    Zoals ik al zei: Ik begrijp jouw woede en Fustraties.Ik kan me inleven in Jouw pijn en verdriet hierover.Ik zou het ook niet leuk vinden als mensen met een bepaalde gedachten naar mij zouden kijken.Maar je kan niet ontkennen dat veel Marokkaanse meisjes het verpest hebben.Er is enemaal veel mis binnen de Marokkaanse gemeenschap.
    Veel jongetjes die in de criminaliteit belanden en geen opleiding hebben en dagelijks het nieuws halen in negatieve zin.
    Dit is ook zo voor Marokkaanse vrouwen.Die met hun losbandigheid en te weinig zelfrespect een reputatie hebben opgebouwd.
    Een meisje mailde mij dat dit voorkomt uit armoede.
    Dacht is dat de excuses om de aandacht af te leiden.
    Armoede in Nederland ??
    Armoede in Marokko kan ik nog enigzins begrijpen,maar in Nederland is dit wel een heel zwak excuus.Men wil de waarheid niet horen of kan het gewoon niet aan.
    Wat gaan ze dan doen,schelden de islam erbij halen,je proberebn zehma te dissen.Dit zegt alleen maar hoe hard dit aankomt bij velen.Woede komt voort uit onmacht pijn en Fustraties.Ik begrijp hun wel.Als je niet veel hebt in je leven dan probeer je anders voor te doen op deze siteLijkt alsof voor sommigen deze site de enige houvast is in het leven.
    Gast wat ouwehoer je nou allemaal!! Je bent zo aan het provoceren met je armoede ....... ik heb nog nooit zoveel negatieve shit gehoord over de Marokkaande vrouw dan al jouw reacties de afgelopen dagen. Zelfs een Hollanders zou niet zo negatief zijn. Je bent gewoon niet opgevoed en komt hier telkens huilen als een klein kind. Je wordt gewoon door die meiden uitgekost en komt je heil hier zoeken door je negatieve aandacht. NEE m.nl is zeker geen weerspiegeling van de maatschappij dus die shit van je hou je maar lekker bij je. Genoeg goeie Marokkaanse vrouwen en mannen. Je verdient geen aandacht

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    257
    29-08-2021

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Gast wat ouwehoer je nou allemaal!! Je bent zo aan het provoceren met je armoede ....... ik heb nog nooit zoveel negatieve shit gehoord over de Marokkaande vrouw dan al jouw reacties de afgelopen dagen. Zelfs een Hollanders zou niet zo negatief zijn. Je bent gewoon niet opgevoed en komt hier telkens huilen als een klein kind. Je wordt gewoon door die meiden uitgekost en komt je heil hier zoeken door je negatieve aandacht. NEE m.nl is zeker geen weerspiegeling van de maatschappij dus die shit van je hou je maar lekker bij je. Genoeg goeie Marokkaanse vrouwen en mannen. Je verdient geen aandacht
    Het raakt je gewoon.Het is zoals het is.Welk reactie je ook typt het is en blijft zoals het is.Jij bent typisch het geen waar ik het over had.Je kan dissen je kan proberen argumentjes als afgewezen of uitkotsen erbij halen ,maar het verandert niks.Behalve dat het je een kleine euforie bezorgt.Maar het blijft zoals het is.Ik ben niet gevoelig voor zulke dingen.
    Trouwens beter lezen,in mijn reactie staat ook dat Marokkaanse jochies zoals jij niet een al te beste reputatie hebben.Over opgevoed gesproken.Het is gewoon een falen.Al die Marokkaanse vrouwen die ik gedate had,die hadden altijd 1 ding gemeen ook,ze klaagden altijd over hun ex die psychise problemen had en woede-aanvallen.Laat jij nou net zo zijn gezien je reacties.Met al die onzin en aanvallen van je.Eerlijk ergens begrijp ik ze ook wel waarom ze scheiden.Wie wil er nou met een psychopaat de rest van ze leven delen.Neemt natuurlijk niet weg dat ze een beroerde reputatie hebben.

    Ik date ze,geef ze wat ze willen.Maar heb altijd respect tijdens de tijd dat ik ze ken.
    Ze vinden het meestal jammer dat ik op een gegeven moment het contact verbreek.Maar dat weten ze zelf ook.Het is puur voor hun plezier en ze genieten er zelf ook van.

  10. #25
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door RIFFi000 Bekijk reactie
    Het raakt je gewoon.Het is zoals het is.Welk reactie je ook typt het is en blijft zoals het is.Jij bent typisch het geen waar ik het over had.Je kan dissen je kan proberen argumentjes als afgewezen of uitkotsen erbij halen ,maar het verandert niks.Behalve dat het je een kleine euforie bezorgt.Maar het blijft zoals het is.Ik ben niet gevoelig voor zulke dingen.
    Kijk naar jezelf man. Denk je dat ik gevoelig bent voor jou comments. Er veranderd zeker niks, want wat jij hier tikt gaat allemaal over je eigen frustratie en shit, best zielig eigenlijk. Jij bent diegene die er mee zit, niet ik. Je zou ook gewoon je leven kunnen leven zonder al die shit te moeten droppen hier, maar blijkbaar zit er zoveel frustratie in je



  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    10.003
    28-10-2003

    Citaat Geplaatst door Nador23 Bekijk reactie
    Zijn dit de mannen van tegenwoordig? Ik lees hier veel reacties van gefrustreerde, boze en respectloze mannen. De ene man klaagt over de Marokkaanse vrouw en al haar tekortkomingen, de andere gaat zelfs zo ver en betrekt leeftijd en allerlei vooroordelen erbij,en een andere kerel hier zoekt weer een dame die hij ergens gezien heeft maar geen ballen had om haar aan te spreken. Oja en niet te vergeten de viespeuken die letterlijk dames uitnodigen voor intimiteit. Waar is jullie schaamte en fatsoen? Gadverdamme!!! Serieus schaam jullie diep! Leer normaal en fatsoenlijk te communiceren! En laat jullie waanideeën en hoogmoed los! Stap uit jullie tunnelvisie, ga aan jezelf werken ipv jullie tekortkomingen en onzekerheden projecteren op anderen door uiting van meningen, vooroordelen van zeer laag niveau!!! En voor de Marokkaanse dames die hier ook gasten zoeken omdat je oogcontact had en of iemand naar je zwaaide! Jij hebt een pak slaag nodig!! Mannen zn jagers en als hij jou had gewild dan had hij er meteen werk van gemaakt. Dus die ene gast WILT JOU NIET! Ook voor jou geldt, ga aan jezelf werken!! En dan de dames die serieus op zoek zijn naar een goede echtgenoot. Jij gaat hem hier niet vinden!! Je verlaagt jezelf en geeft zieligerds hier de kans om iets over jou te zeggen zoals je bent te oud en je bent wanhopig. Ga aub kijken in jouw omgeving! Die kennen jouw waarde en houd aub je trots en eer!! Liever dat dan eindigen met een waardeloze sukkel van hier!!





    spoel je mond en neem izjen wahed Ibuprofen alsjeblieft

    chill hem


  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    257
    29-08-2021

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Kijk naar jezelf man. Denk je dat ik gevoelig bent voor jou comments. Er veranderd zeker niks, want wat jij hier tikt gaat allemaal over je eigen frustratie en shit, best zielig eigenlijk. Jij bent diegene die er mee zit, niet ik. Je zou ook gewoon je leven kunnen leven zonder al die shit te moeten droppen hier, maar blijkbaar zit er zoveel frustratie in je


    Gaan we weer fustraties opvoeding afwijzingen afwijzingen.Je hebt niks anders .Je houd jezelf voor de gek.Je hebt niks anders man.Grow up accepteer dingen zoals ze zijn mannetje.Jij hebt geen ervaringen met ze.Behalve dat je denkt ze naar de mond te praten en je dan kans maakt.Ik heb er vele gehad en raad eens,ze zijn het nog met me eens ook nog.Wie ben jij?? Je bent een nobody achter je computerschermpje.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    8
    01-06-2021

    Ik sprak een Bulgaars meisje
    En die zei letterlijk tegen mij;
    “Sorry hoor, maar Marokkaanse meisjes zijn echt grote hooeren”


    En dat uit de mond van een BULGAAR!

    Sorry maar dan zijn marokkaanse wijven echt verrrr heen!!


    Alhamdu li Allah val ik er niet op!!!!

  14. #29
    Allah je7fedkoem

    Reacties
    3.236
    04-04-2009

    [QUOTE=Werk123;135064992]Teveel tekst... niet gelezen sorry... iets over mannen en vrouwen doe normaal. Toch? Dat is de

    Mchina fiha is de samenvatting.

    Zitten wel waarheden in de tekst maar het wijzen stopt niet. Marokkaanse vrouw dit, Marokkaanse man dit en ondertussen heeft ieder een vurig verlangen naar toch een Marokkaan.

    Al die emoties brengen veel frustraties met zich mee. En ja van frustraties zeg je soms dingen die je niet meent.
    "Voorwaar, Allaah is met de geduldigen" [2:153]

    A woman's heart should be so close to God that a man has to seek Him just to find her


  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    151
    20-08-2021

    Citaat Geplaatst door Salamaa Bekijk reactie

    Mchina fiha is de samenvatting.

    Zitten wel waarheden in de tekst maar het wijzen stopt niet. Marokkaanse vrouw dit, Marokkaanse man dit en ondertussen heeft ieder een vurig verlangen naar toch een Marokkaan.

    Al die emoties brengen veel frustraties met zich mee. En ja van frustraties zeg je soms dingen die je niet meent.
    Is wel logisch want je wilt trots zijn op je eigen mensen aan de ene kant en aan andere kant veel teleurstelling dus ja dan frustratie. Willen iemand vinden een soulmate maar komen dan veel slechte dingen tegen. Kans op slechte ervaringen groot.