1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Bescheiden of uitgepakt?

    Citaat Geplaatst door marocqouise
    Hoi beste Leden,

    Ik zie het steeds vaker om mij heen.
    De uitgepakte bruiloften zoals wij die kennen zie ik steeds minder dit heeft te maken met corona, daarvoor in plaats gezellig uit eten met je eigen familie en je schoonfamilie.

    Nu vind ik onze bruiloften wel groot en gezellig maar gaan me vaak te ver te uitbundig te massaal en vooral veel verspilling wat ook haram is met muziek etc etc.

    Ik ben zelf voorstander geworden van klein compact fijn en gezellig gezien vanuit islamitische oogpunt geen verspillingen en uitbundig muziek etc.

    Ben benieuwd naar jullie menig hierover.
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.896
    03-04-2007

    Citaat Geplaatst door marocqouise Bekijk reactie
    Hoi beste Leden,

    Ik zie het steeds vaker om mij heen.
    De uitgepakte bruiloften zoals wij die kennen zie ik steeds minder dit heeft te maken met corona, daarvoor in plaats gezellig uit eten met je eigen familie en je schoonfamilie.

    Nu vind ik onze bruiloften wel groot en gezellig maar gaan me vaak te ver te uitbundig te massaal en vooral veel verspilling wat ook haram is met muziek etc etc.

    Ik ben zelf voorstander geworden van klein compact fijn en gezellig gezien vanuit islamitische oogpunt geen verspillingen en uitbundig muziek etc.

    Ben benieuwd naar jullie menig hierover.
    Als er maar couscous en malse lamsvlees aanwezig is. Grote bruiloften zijn ook leuk, persoonlijk hoeft het allemaal niet voor me, maar ja veel vrouwen dromen altijd over trouwen met alle toeters en bellen.

  3. #3
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Het is allemaal too much geworden en de prijzen swingen de pan uit. Alles is duurder geworden. Ik zou zelf iets kleins en gezellig willen dan heb je ook meer de controle over jouw dagindeling enz. Ik ben ook nooit iemand geweest die als kind van een sprookjeshuwelijk droomde. Ik wou alleen maar eten en met rust worden gelaten.
    Sincerity is the face of the soul.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    174
    07-10-2020

    Zeker niet groot, is verspilling. Klein en gezellig