1. #1
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Topman Pfizer: ’Er gaat een variant opduiken waar vaccin geen grip op heeft’

    NEW YORK - De kans is groot dat er op een dag een coronavariant ontstaat waartegen het vaccin niet bestand is. Die boodschap brengt Pfizer-topman Albert Bourla in een interview met de Amerikaanse zender Fox News.

    TDM: Je bent welkom Jerrely

    „Elke keer dat er een variant opduikt in de wereld, gaan onze wetenschappers ermee aan de slag”, zegt Bourla. „Ze onderzoeken het om te kijken of de variant de bescherming van het vaccin kan ontlopen. We hebben er zo nog geen gevonden, maar we denken dat het waarschijnlijk is dat er op een dag één komt. Zodra het zover is, zullen we 95 dagen nodig hebben om een vaccin te ontwikkelen dat specifiek op die variant is gericht.”

    Ook de Belgische Steven Van Gucht, viroloog van Sciensano, voorspelt dat de deltavariant binnenkort plaats zal maken voor een nieuwe. „Dat is een zekerheid, het is de normale gang van zaken.” Die variant zal mogelijk beter ontsnappen aan de opgebouwde immuniteit, maar een horrorscenario is onwaarschijnlijk. „Zo’n virus bereikt een plafond”, zegt Van Gucht. „Vergelijk het met topsport: een olympische hoogspringer heeft de optimale vorm en kan niet veel verbeteren. Het gaat om centimeters. Met de deltavariant zit het coronavirus aan de top van zijn kunnen.”

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/1723...-grip-op-heeft

  2. #2
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Spontane lockdown en mondkapjes gaan bij het leven horen, zo te zien.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Spontane lockdown en mondkapjes gaan bij het leven horen, zo te zien.
    Pfizer is gebaat aan zulke uitspraken.

    Just follow the money trail.

  4. #4

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.105
    01-05-2018

    Kabalah regime had toch deal met zionpfizer?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.726
    24-07-2015

    En Moroccan variant.

    Is dodelijk........

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door al-filastini Bekijk reactie
    Kabalah regime had toch deal met zionpfizer?
    Jij bent zeker inge ent ahahahaha

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    1.105
    01-05-2018

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    Jij bent zeker inge ent ahahahaha
    Jij hebt je al laten inenten omdat Kabalah dynastie Zion Pfizer heeft besteld

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Rot toch op

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    860
    30-08-2009

    CEO pakte wel bijna 22 miljoen in 2020, viva Corona
    The People

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door 50_50 Bekijk reactie
    CEO pakte wel bijna 22 miljoen in 2020, viva Corona
    De afgelopen tijd was het aandeel pfizer naar beneden gegaan. Dus een aantal paniek uitspraken duwen het aandeel wel omhoog

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door 50_50 Bekijk reactie
    CEO pakte wel bijna 22 miljoen in 2020, viva Corona
    bron

    Zal een mooie topic worden

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Soms vraag ik me af of het publiek (waaronder ik) worden genaaid door deze corona affaire.

    Maar als je het aantal doden ziet en mensen in de omgeving die stikten door zuurstof tekort?

    Waarom heb ik mijn twijfels? Omdat ze nu stap voor stap erkennen (zo werken ze, stapsgewijs zodat het publiek eraan went) dat het virus uit een lab komt en de westerse politiek China onder druk probeert te zetten voor andere dingen.

    Ik probeer dit soms los van elkaar te houden maar soms zijn zo met elkaar verbonden dat dat onmogelijk is.

    Paf

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    2.712
    31-03-2020

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    Soms vraag ik me af of het publiek (waaronder ik) worden genaaid door deze corona affaire.

    Maar als je het aantal doden ziet en mensen in de omgeving die stikten door zuurstof tekort?

    Waarom heb ik mijn twijfels? Omdat ze nu stap voor stap erkennen (zo werken ze, stapsgewijs zodat het publiek eraan went) dat het virus uit een lab komt en de westerse politiek China onder druk probeert te zetten voor andere dingen.

    Ik probeer dit soms los van elkaar te houden maar soms zijn zo met elkaar verbonden dat dat onmogelijk is.

    Paf
    Waren het niet de Chinezen die massaal filmpjes deelden van dood meevallende mensen op straat, winkels treinstations etc..
    Het zou ook heel goed andersom kunnen want China was al open up and working in juni 2020..
    Nee ik ben geen pollewop!!

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door Pollewop. Bekijk reactie
    Waren het niet de Chinezen die massaal filmpjes deelden van dood meevallende mensen op straat, winkels treinstations etc..
    Het zou ook heel goed andersom kunnen want China was al open up and working in juni 2020..
    jij weet niks