1. #1
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium

    Al Hoceima: seriemoordenaar maakt 4 slachtoffers binnen een week!

    Afgelopen zes dagen zijn drie mannen vermoord en een meisje zwaar gewond geraakt in de commune Ait Qamra in de provincie Al Hoceima.

    Het eerste lichaam werd afgelopen vrijdag ontdekt in het dorpje Bouham. Het lichaam van een veertiger lag bij een boom en was meerdere malen neergestoken.

    Het tweede lichaam werd gisteren ontdekt in het dorpje Izefzafen. Het lichaam is van een dagloner uit Assamer. Ook dit lichaam was meerdere malen neergestoken.

    Niet ver van het lichaam van de dagloner werd ook een meisje gevonden dat nog amper in leven was. Het slachtoffer is overgebracht naar het ‘ziekenhuis’ in de stad Al Hoceima waar ze in kritieke toestand ligt.

    Vanochtend werd het lichaam van een zestiger gevonden in de buurt van de moskee van Ait Daoud. De man werd bij dageraad vermoord, hij was waarschijnlijk onderweg naar de moskee voor het Fajr-gebed. Anderen melden dat het slachtoffer binnen in de moskee werd vermoord.

    Op sociale media wordt gemeld dat de seriemoordenaar inmiddels opgepakt is door de burgers die de gendarme en politie hebben ingeschakeld. Altpresse meldt dat inwoners van Ait Qamra het gebied hebben uitgekamd en de moordenaar hebben omsingeld. De dader probeerde zich te verzetten en bedreigde de burgers met stenen en een mes. De burgers wisten hem echter te overmeesteren nadat hij een pak slaag kreeg. De burgers namen contact met de gendarme die hem kwamen ophalen.

    Het regimegezinde Dalil Rif meldt dat de moordenaar 34 jaar oud is en dat hij uit de Marokkaanse stad Safi komt.

    https://arifnews.com/news/al-hoceima...nnen-een-week/
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    is meegekomen met dat tuig uit het Zuiden. Teisteren sinds kort Rif met hun gezwerf en gejunk.. Tuig zuiderlijke lijmsnuivers

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    is meegekomen met dat tuig uit het Zuiden. Teisteren sinds kort Rif met hun gezwerf en gejunk.. Tuig zuiderlijke lijmsnuivers
    moge Allah swt jullie racistische tuig kapot maken.

    Jullie agenda is bekend

  4. #4
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    is meegekomen met dat tuig uit het Zuiden. Teisteren sinds kort Rif met hun gezwerf en gejunk.. Tuig zuiderlijke lijmsnuivers
    Safi is geen "zuiden"...

    Soms is het goed als het volk even snel zelfrecht toepast voordat el makhzen in het spel komt.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Safi is geen "zuiden"...

    Soms is het goed als het volk even snel zelfrecht toepast voordat el makhzen in het spel komt.
    Zo zuiden als maar kan

  6. #6
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Zo zuiden als maar kan
    Ten zuiden van arif, ja.
    Maar voor het zuiden zoals je dat op een kaart zou aanwijzen totaal niet.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Ten zuiden van arif, ja.
    Maar voor het zuiden zoals je dat op een kaart zou aanwijzen totaal niet.
    Je praat toch ten op zichte van de regio in discussie of niet? Ik ga toch ook niet praten in termen van landkaart

  8. #8
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Je praat toch ten op zichte van de regio in discussie of niet? Ik ga toch ook niet praten in termen van landkaart
    Dit is een bekend gegeven, men noemt alles "zuiden" als het niet in arif ligt ongeacht welke discussie het is. Dat getuigt van onwetendheid.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  9. #9
    المغاربة

    Reacties
    4.748
    16-03-2013

    Nu er steeds meer vissers wegtrekken naar Catalonie gaan ernog veel meer zuiderlingen richting Aarif om de gaatjes te vullen…. Iets natuurlijks en volgens het boekje
    " remember 3yasha will always rule you, for ever and till the day of judgement"

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Dit is een bekend gegeven, men noemt alles "zuiden" als het niet in arif ligt ongeacht welke discussie het is. Dat getuigt van onwetendheid.
    Ze gaan je zo doodwensen

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Dit is een bekend gegeven, men noemt alles "zuiden" als het niet in arif ligt ongeacht welke discussie het is. Dat getuigt van onwetendheid.
    Onwetend omdat ik zeg dat Safi in het zuiden ligt..? Iets wat jij kort daarna ook zelf bevestigd... Zeg gewoon dat ik gelijk had. Is niet zo moeilijk. Maar arrogantie staat jou in de weg. Probeer deze discussie geen andere wending te geven O onwetende

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Onwetend omdat ik zeg dat Safi in het zuiden ligt..? Iets wat jij kort daarna ook zelf bevestigd... Zeg gewoon dat ik gelijk had. Is niet zo moeilijk. Maar arrogantie staat jou in de weg. Probeer deze discussie geen andere wending te geven O onwetende

  13. #13
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door Krimmos Bekijk reactie
    Onwetend omdat ik zeg dat Safi in het zuiden ligt..? Iets wat jij kort daarna ook zelf bevestigd... Zeg gewoon dat ik gelijk had. Is niet zo moeilijk. Maar arrogantie staat jou in de weg. Probeer deze discussie geen andere wending te geven O onwetende
    Zeg ik dat Safi niet ten zuiden van arif ligt? Nee dat zei ik niet, je weet heel goed wat ik bedoel met die opmerking maar je doet alsof je neus bloedf.
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  14. #14
    Altijd paraat

    Reacties
    10.150
    21-06-2010

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    Ze gaan je zo doodwensen
    Het is gewoon fout. Men spreekt ook van "aghaabi" wat "westerling" betekent komende van "el gharb". Dit wordt te pas en onpas gebruikt voor Marokkanen uit een andere regio al is het geen "westerling".
    Citaat Geplaatst door MIT361 Bekijk reactie
    putin wordt in leven gehouden door Erdogan.. iedere schele tok snapt dit wel

    russische economie blijft draaien dankzij Turkije waar die keurig en netjes op tijd zijn gas en olie aflevert met flinke roebel korting

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Citaat Geplaatst door -oushen- Bekijk reactie
    Zeg ik dat Safi niet ten zuiden van arif ligt? Nee dat zei ik niet, je weet heel goed wat ik bedoel met die opmerking maar je doet alsof je neus bloedf.
    Ik snap geen reet van wat jij bedoelt.. Kijk naar wat ik zeg dus mijn stelling en kom mij vertellen wat daar fout aan is dat jij zo perse een discussie moest uitlokken... Wollah echt discussie voor het discussie. voor niks