1. #1
    Haar op de tanden

    Reacties
    4.332
    19-09-2019

    Urenlang staren naar zee bij overtocht tussen Marokko en Europa

    Door een diplomatieke ruzie tussen Spanje en Marokko varen er geen veerboten tussen de twee landen. De omweg via Franse havens is afzien.

    Hoeveel Nederlandse Marokkanen deze zomer met de boot naar Marokko zijn gegaan, is onbekend. Een Nederlands boekingskantoor meldt wel een flinke stijging van reserveringen. Er zijn twee rederijen die van en naar Tenger Med varen vanuit Frankrijk en Italië. GNV en het Marokkaanse Intershipping. Die laatste heeft deze zomer twee veerboten gecharterd en kende een valse start: duizenden reizigers stranden in juli in de haven van Sète vanwege opstartproblemen. Ook waren er boekingsproblemen: mensen die tickets hadden gekocht, kregen ze niet.

    ‘Afzien’ is het woord dat reizigers gebruiken als je ze vraagt naar hun ervaring: de lange vertraging gevolgd door een nog langere boottocht. Ondertussen krijgen ze geen enkele informatie. Het enige dat de omroeper om de zoveel uur meldt zijn de openingstijden van de eetgelegenheden. Na lang zeuren en verhitte discussies bij de receptie krijgen mensen een papiertje mee waarop staat waar ze naar toe kunnen mailen voor een vergoeding vanwege de vertraging.

    „Wat een ramp”, zegt Ouadie tijdens het ontbijt, als het schip nog steeds stilligt. Ze is het gewend deze route te nemen, dat is vanuit Frankrijk makkelijker. Dit is de eerste keer in twintig jaar tijd dat het zo lang gaat duren. Waarom ze altijd met de boot gaat? „Marokkanen hè”, lacht ze. „We willen spullen meenemen voor onze families. In een vliegtuig kun je bijna niks kwijt. En een auto geeft ons ook bewegingsvrijheid.”

    https://www.nrc.nl/nieuws/2021/08/23...e-zee-a4055774
    Toezichthouder openbaard kunstgebit

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Diplomatieke ruzie is al opgelost in de voordeel van Marokko.

    Hou maar op met je aangestuurde propaganda ezel dat je bent

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    Diplomatieke ruzie is al opgelost in de voordeel van Marokko.

    Hou maar op met je aangestuurde propaganda ezel dat je bent
    msaken..

    dat zij ze3ma een zoon hebben.
    nogmaals een homo met aids was voor hun beter geweest,hoefden ze tenminste niet lang te lijden door jouw schizofrenie acties.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Ik heb hem laten schuimbekken

  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    Ik heb hem laten schuimbekken
    msaken..

    dat zij ze3ma een zoon hebben.
    nogmaals een homo met aids was voor hun beter geweest,hoefden ze tenminste niet lang te lijden door jouw schizofrenie acties
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Topicstarter is wel heel geil op 'Marokkaans gerelateerd nieuws'. Wat een armoedzalig leven heb je dan als 'Marokkanen' je leven domineren.

    Wellicht dat hulp bij een psycholoog hulp kan bieden voor zijn obsessie...
    ''Fascisme is rechtspopulisme dat is uitgezaaid''. (Neiwert)

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door Akrapovic Bekijk reactie
    Jij leeft in een bubbel als je denkt dat je iemand kan raken hier. Je bent een homofiel die hanukkah viert joh, niemand neemt jouw schizofrene hondenkop serieus.
    hahahah

    Je wilde zo vaak met me afspreken enzo. Dat was vast niet om mijn mooie gezicht

    Ik heb jouw laten ijlen

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    12.107
    09-06-2009

    Citaat Geplaatst door Akrapovic Bekijk reactie
    Hij heeft zichzelf bekroond tot toezichthouder.

    Hij stuurt reacties door naar derden zoals bv CIDI.
    Verwacht niet anders van een Marokkanen- en islamhater.
    ''Fascisme is rechtspopulisme dat is uitgezaaid''. (Neiwert)

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door Akrapovic Bekijk reactie
    Je laat niemand ijlen gozer geloof me.
    Pak je rust gewoon.
    Ik kan printscreenen wat je doet dus daag me niet uit.
    lets dance