1. #16
    Magniloquent.

    Reacties
    602
    25-03-2010

    Mijn linkeroog is tijdelijk blind, mogelijk na het lezen van dat stukje typekunstwerk. Iemand hier oplossingen voor?
    Life isn't about waiting for the storm to pass, it's learning to dance in the rain.


    Suit up.


  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    11.691
    06-05-2008

    Citaat Geplaatst door Dignified Bekijk reactie
    Mijn linkeroog is tijdelijk blind, mogelijk na het lezen van dat stukje typekunstwerk. Iemand hier oplossingen voor?
    Uitloggen. Je krijgt je gezichtvermogen weer terug en je raakt ook niet depri !
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    waneer je ouder word ga je veel te make hebbe met vrouwe die vroeger kechs ware maar dan serieus probere te zijn is mij egt opgevalle. in begin zijn ze eve goed en dan valle ze door de man ik vind dit wel zielig want deze vrouwe worde zo omdat ze merke dat niemand ze wil maar soms snap ik nie dan lijke ze op mode popje en dan hebbe ze karakter van beste vrouw van de wereld maar dat klopt toch nie wallah ik vind dit egt ziek

    mij advies aan deze vrouwe eige schuld moest je maar geen kech pad volge en ten tweede ga niet nep doen tege serieuze manne als ik want manne als mij zijn te goed voor julie! Egt ziek dit wallah
    Ik denk dat jij een gebrek hebt aan eigenwaarde. Als je iemand 'date' denk ik dat je ook het volwassen werk moet doen om na te gaan hoe je hebt bijgedragen aan die negatieve ervaringen die je hier aan het vertellen bent.

    Maar waarschijnlijk kan je niet diep naar jezelf kijken en daarom is het gemakkelijk om het gewoon te vermijden met verwijten, schaamte, oordeel en projectie op anderen vrouwen.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    13
    29-07-2018

    Ik werd duizelig tijdens het lezen van de oproep. Een zin eindigt op een leesteken zoals een punt! En dan nog praten en oordelen over vrouwen. Sommige gasten zn echt bedorven en beschadigd!

  5. #20
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Citaat Geplaatst door Dignified Bekijk reactie
    Mijn linkeroog is tijdelijk blind, mogelijk na het lezen van dat stukje typekunstwerk. Iemand hier oplossingen voor?
    Sincerity is the face of the soul.

  6. #21
    From the South

    Reacties
    2.486
    06-09-2020

    Vandaag is het bewolkt met af en toe zon. Maar het goede nieuws is dat het droog blijft vandaag. Morgen ben ik er weer met meer weer.
    Sincerity is the face of the soul.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    183
    19-05-2021

    Niet deftig

  8. #23
    Different

    Reacties
    105
    26-08-2020

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Ik denk dat jij een gebrek hebt aan eigenwaarde. Als je iemand 'date' denk ik dat je ook het volwassen werk moet doen om na te gaan hoe je hebt bijgedragen aan die negatieve ervaringen die je hier aan het vertellen bent.

    Maar waarschijnlijk kan je niet diep naar jezelf kijken en daarom is het gemakkelijk om het gewoon te vermijden met verwijten, schaamte, oordeel en projectie op anderen vrouwen.
    M.a.w. wat je treft is je eigen schuld

    en als we je theorie dan moeten toepassen bij een vrouw dan is het volgens jouw theorie de schuld van de vrouw als zij een man treft die haar kapot slaat, psychisch mishandelt, verkracht etc. Etc.

    Hmmmmm...
    I know what they dont wanna tell you.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Citaat Geplaatst door Chipsboy Bekijk reactie
    M.a.w. wat je treft is je eigen schuld

    en als we je theorie dan moeten toepassen bij een vrouw dan is het volgens jouw theorie de schuld van de vrouw als zij een man treft die haar kapot slaat, psychisch mishandelt, verkracht etc. Etc.

    Hmmmmm...
    Wat een rot reactie. Natuurlijk heeft mijn reactie niets te maken met iemand die lichamelijk of geestelijk mishandeld wordt.

    Mijn reactie was puur gericht op wat de topicstarter in zijn bericht heeft vermeld. En ja, als je 'rebelse' en 'dramavolle' vrouwen aantrekt, komt het meestal omdat je frequentie zegt dat je een container bent van drama en rebellie.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    6
    12-09-2021

    Citaat Geplaatst door AnouarMe Bekijk reactie
    Mnl is de riolering van de Marokkaanse samenleving. Subhana Allah ik ken dit echt niet in real life. Marokkanen die ik ken zijn allemaal. Er is absoluut geen haat of wantrouwen naar elkaar toe. Gelukkige huwelijken, mooie gezinnen. Alleen deze rommel hier mnl doen alsof zijn de Marokkaanse gemeenschap vertegenwoordigen. Schaamteloos. Kechies, satanisten en homofielen heb je alleen hier op mnl. Ze zijn zo uitgekotst door de samenleving dat ze mnl als hun huis hebben gemaakt. Ze hebben geen vrienden, geen goede familiebanden, geen geld, geen diploma, geen werk, geen toekomst. Walloe mislukkelingen eerste klas. Iedereen heeft een hekel aan ze en niemand wilt ermee omgaan of mee geassocieerd worden. Wat moet je nou met rommel.

    Ik begrijp er ook oprecht niks van. Ik ga echt stuk had het niet beter kunnen verwoorden. Allahi stir als deze site een weerspiegeling is van de onze gemeenschap dan lever ik mijn Marokkaanse nationaliteit in :s

  11. #26
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Chelhigirl Bekijk reactie
    Ik begrijp er ook oprecht niks van. Ik ga echt stuk had het niet beter kunnen verwoorden. Allahi stir als deze site een weerspiegeling is van de onze gemeenschap dan lever ik mijn Marokkaanse nationaliteit in :s
    gelukkig is het niet zo

  12. #27
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Laten we het met zijn alle loslaten, wetend met de kennis dat hij een dame naar zn hart krijgt... net zo welbespraakt en vergevingsgezind als hij... pffff zij worden vast super gelukkig.... joe joe joe joe....

    Gefeliciteerd broeder... bedoel je topic is al van een paar dagen plus.... jij bent zekers te weten vd markt! Dreamguy topicstarter.

  13. #28
    Different

    Reacties
    105
    26-08-2020

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Wat een rot reactie. Natuurlijk heeft mijn reactie niets te maken met iemand die lichamelijk of geestelijk mishandeld wordt.

    Mijn reactie was puur gericht op wat de topicstarter in zijn bericht heeft vermeld. En ja, als je 'rebelse' en 'dramavolle' vrouwen aantrekt, komt het meestal omdat je frequentie zegt dat je een container bent van drama en rebellie.
    Ja natuurlijk
    I know what they dont wanna tell you.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Mensen die woorden van rappers gebruiken kan je noet serieus nemen.
    Over welke rapliedje hebben we het?

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    2.837
    06-07-2014

    Citaat Geplaatst door Dignified Bekijk reactie
    Mijn linkeroog is tijdelijk blind, mogelijk na het lezen van dat stukje typekunstwerk. Iemand hier oplossingen voor?
    Je oog bleken.