1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1
    22-08-2021

    Ik dacht dat ik jou vergeten was…

    Ik dacht dat ik jou vergeten was,


    Maar helaas niets is minder waar.

    Na jaren heeft 1 dag met jou alle tegendelen bewezen.
    Oh lieve jij, waarom kan mijn hart jou niet vergeten?
    Jij bent de man van mijn dromen, de liefde van mijn leven met heel mijn hart.

    Waarom zegt iets in mijn hart dat jij net zoveel verdriet als mij ervaart. Waarom laat je nooit iets blijken? Waarom ben je zo sterk en ik zo zwak?

    Ik zag alles vanaf het begin met de juiste intentie, waarom heb jij misbruik van mijn gevoelens gemaakt? waarom heb je op de verkeerde manier gehandeld?
    Waarom heb je zoveel liefde met zoveel minder behandeld?

    Ik had graag antwoorden op mijn vragen willen krijgen, want dat zou hoogstwaarschijnlijk veel pijn en leed hebben bespaard.

    Oh lieve,
    Krijg ik nog ooit antwoorden op alle vragen die in mijn hoofd en hart niet beantwoord zijn?

    Ik geloof nog altijd dat er veel goedheid in je zit, dus stel me voor deze laatste keer niet teleur.

    Ik bid tot God dat wij het goede moge ontvangen en iets wat ons nader tot Hem brengt.

    Ze zeggen dat loslaten ook houden van is? Zou het...?

    Ik hou van je.
    Broken soul.

  2. #2
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Je antwoorden op alle vragen zitten m in het feit dat diegene niet naar je omkijkt.

    Wij vrouwen willen onszelf nog weleens dingen wijsmaken maat dat zijn slechts illusies. Het is echt zo simpel als het lijkt, geen reactie is geen reactie. Alles daartussenin is Fanta.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Thinkforward Bekijk reactie
    Ik dacht dat ik jou vergeten was,


    Maar helaas niets is minder waar.

    Na jaren heeft 1 dag met jou alle tegendelen bewezen.
    Oh lieve jij, waarom kan mijn hart jou niet vergeten?
    Jij bent de man van mijn dromen, de liefde van mijn leven met heel mijn hart.

    Waarom zegt iets in mijn hart dat jij net zoveel verdriet als mij ervaart. Waarom laat je nooit iets blijken? Waarom ben je zo sterk en ik zo zwak?

    Ik zag alles vanaf het begin met de juiste intentie, waarom heb jij misbruik van mijn gevoelens gemaakt? waarom heb je op de verkeerde manier gehandeld?
    Waarom heb je zoveel liefde met zoveel minder behandeld?

    Ik had graag antwoorden op mijn vragen willen krijgen, want dat zou hoogstwaarschijnlijk veel pijn en leed hebben bespaard.

    Oh lieve,
    Krijg ik nog ooit antwoorden op alle vragen die in mijn hoofd en hart niet beantwoord zijn?

    Ik geloof nog altijd dat er veel goedheid in je zit, dus stel me voor deze laatste keer niet teleur.

    Ik bid tot God dat wij het goede moge ontvangen en iets wat ons nader tot Hem brengt.

    Ze zeggen dat loslaten ook houden van is? Zou het...?

    Ik hou van je.
    Als hij zoveel verdriet zou ervaren, had hij ook een kreet gedaan.

    Mannen en vrouwen zijn daarin best simpel. Is er wat? Dan worden we wanhopig. Is er niks? Dan case closed en next.

    Wie jou kwetst, vergeet, moet je loslaten. Geen antwoorden zoeken want die komen niet.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
    Wees genadevol

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Die loser heeft na jou vast nog heel veel meisjes misleid. Wees blij dat je van hem af bent en kies een partner die jou wil, zoals jij hem wil.

    Ik vind dit eerlijk gezegd het laagste soort man dat er is. Jou verlaten, maar jou niet loslaten, zodat jij ook niet helemaal kan loslaten. Je verdient echt beter dan deze bassora.

  5. #5
    山羊

    Reacties
    20.263
    07-05-2014

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Die loser heeft na jou vast nog heel veel meisjes misleid. Wees blij dat je van hem af bent en kies een partner die jou wil, zoals jij hem wil.

    Ik vind dit eerlijk gezegd het laagste soort man dat er is. Jou verlaten, maar jou niet loslaten, zodat jij ook niet helemaal kan loslaten. Je verdient echt beter dan deze bassora.
    Hoeft niet zo te zijn dat ze misleid is. Vaak hebben vrouwen een bepaald beeld in hun hoofd en manoeuvreren ze hun gedachtegoed zo dat het beeld in hun hoofd klopt.

    Misschien heeft deze man haar nooit iets beloofd of toegezegd. En it always takes two to tango. Je bent er als vrouw zelf ook nog bij, sorry het is niet altijd de loser die uit is op misbruik. Soms kan een vrouw ook tegen beter weten in blijven plakken.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Vind dit altijd zooooooo mooooooi … elke keer ben ik weer zoooo verbaasd ….

    Op face book komen ook altijd verhalen uit die vrouwen bladen voorbij …

    Vaak ook verhalen dat een vrouw is vreemd gegaan… en dan zegt ze bv jaaaa mn man gaf me geen aandacht hij zat alleen op de bank .. en toen kwam die nieuwe Colega … bla bka bka ……


    En ik kom gewoon tot de conclusie .. dat alles en dan bedoel ik ook alles dat njet goed is in het leven van een vrouw .. of iets dat fout gaat in een leven van een vrouw …. Dat daar gewoon een man schuldig aan is .. maakt niet uit wat ze doet ….. het word helemaal terug gerekend en terug geanalyseerd tot dat er een punt verschijnt dat je dr man daar de schuld van kan geven .. en dan zijn alle vrouwen weer blij ….


    Dus nu ook .. deze vrrouw heeft liefdes verdriet en dat komt NATUURKIKK door de man .. want zij is .zoooooo goed !!!!!! Zij verhefde dr stem nooit Zzz zij ging nooit tegen hem in … zij werkte hem njet tegen ….. ze gaf hem NATUURKIJK altijd die resoect ……. En toch is hij weg gegaan …..


    Zou het misschien toch niet aan haar kunnnen liggen ???? Zou het kunnen zijn dat ze een grote bek had ??? Zou het kunnen zijn dat ze hem niet de resoect gaf waar ELKE man naar hunkert ??? Ja want een man hunkert njet naar liefde !!! Een man hunkert naar respect !!!!



    Maar neeeeeeee zelfs als een vrouw 10000000 kilometer verderop struikeld .. dan komt dat door de man !!!! Want 1 minuut voordat ze viel DACHT ze aan hem ……..

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    De meeste mannen die ik ken .. die zullen ook gewoon eerlijk zeggen …. Jaaa ik heb het verkloot !!! Dat het huwkijk is gestopt …. Een vrouw NOOIT .. als gaat ze vreemd .. dan weet ze op een een of ander manier de schild bij de man te leggen …. Zoals hij verwaarloosde mij !!!!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    718
    23-08-2020

    Alles is eindig bby behalve liefde van rabbi

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Die loser heeft na jou vast nog heel veel meisjes misleid. Wees blij dat je van hem af bent en kies een partner die jou wil, zoals jij hem wil.

    Ik vind dit eerlijk gezegd het laagste soort man dat er is. Jou verlaten, maar jou niet loslaten, zodat jij ook niet helemaal kan loslaten. Je verdient echt beter dan deze bassora.
    waarom loser ?? Wat weet jiji van die man ?????

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    waarom loser ?? Wat weet jiji van die man ?????
    Ik denk dat een vrouw niet zomaar met zo een gevoel blijft zitten. Dat moet aangewakkerd zijn.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door Asfoureh Bekijk reactie
    Hoeft niet zo te zijn dat ze misleid is. Vaak hebben vrouwen een bepaald beeld in hun hoofd en manoeuvreren ze hun gedachtegoed zo dat het beeld in hun hoofd klopt.

    Misschien heeft deze man haar nooit iets beloofd of toegezegd. En it always takes two to tango. Je bent er als vrouw zelf ook nog bij, sorry het is niet altijd de loser die uit is op misbruik. Soms kan een vrouw ook tegen beter weten in blijven plakken.
    Zij schrijft zelf over misbruik, dus daar ga ik dan vanuit.

    Of je moet ervan uitgaan dat ts een soort stalker is, die alles bij elkaar gefantaseerd heeft en deze persoon totaal geen aanleiding heeft gegeven?

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik denk dat een vrouw niet zomaar met zo een gevoel blijft zitten. Dat moet aangewakkerd zijn.
    zelfs de meest verschrikkelijke vrouwen zitten met zo een gevoel na een scherding .. en vaak is het zo dat ze enkel ook geven voor hun eigen gevoel !!!!! Wat die man doormaakt kan ze een worst wezen ….

    Ojaa zelfs vrouwen die vreemd zijn gegaan hebben deze gevoellens !!!!! Het is een.natuurlijke reactie van een vrouw om meteen de man aan te wijzen als schuldige …..

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Zij schrijft zelf over misbruik, dus daar ga ik dan vanuit.

    Of je moet ervan uitgaan dat ts een soort stalker is, die alles bij elkaar gefantaseerd heeft en deze persoon totaal geen aanleiding heeft gegeven?
    misbruik ???? Dat is Joubert ik bedoel .. alrijd maar de schild bij fe man leggen … ik heb een paar HYSTERISCHE vrouwen in de famillie … op een gegeven moment bleef de man gewoon lang buiten om maar uit de buurt te zijn van dat mens …… haar kant van de verhaal is …. Hij is nooit thuis en geeft ons geen aandacht …. En dan kijk ik haar aan en denk ik …. Ik ben niet eens met jou getrouwd en ik hou het niet 5 minuten met je uit …..

    Ojaaaaa iedereen nam het goor haar op .. omdat veowien na een scheiding heet en meester zijn in het nemen van de slachtoffer rol …… word tijd dat er eens sterke objectieve vrouwen OOSTAAN en de andwre vrwouen TEN ORDE ROEPEN …

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    9.440
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    zelfs de meest verschrikkelijke vrouwen zitten met zo een gevoel na een scherding .. en vaak is het zo dat ze enkel ook geven voor hun eigen gevoel !!!!! Wat die man doormaakt kan ze een worst wezen ….

    Ojaa zelfs vrouwen die vreemd zijn gegaan hebben deze gevoellens !!!!! Het is een.natuurlijke reactie van een vrouw om meteen de man aan te wijzen als schuldige …..
    Omdat een vrouw zich meestal richt op connectie. Ik denk dat de vrouw er per definitie met meer kleerscheuren uitkomt dan een man. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk, maar ik praat dan over de meerderheid van wat er gebeurt in relaties en huwelijken.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Omdat een vrouw zich meestal richt op connectie. Ik denk dat de vrouw er per definitie met meer kleerscheuren uitkomt dan een man. Uitzonderingen daar gelaten natuurlijk, maar ik praat dan over de meerderheid van wat er gebeurt in relaties en huwelijken.
    dus ???? Is dat een rechtvaardiging om alles op de man af te schuiven ???

    Wat ik vaak van vrouwen hor is dit !!!! Maar julie hebben toch ook zussen jullie hebben toch ook dochters ??? Zouden jullie het leuk vinden als dit bij je dochters gebeurt ????

    Ja maar dan zeg ik … jullie hebben toch ook ZOONS???

    Ik zal je zeggen he … ik durf niet te zweren maar ik geef jullie 99% zwart op wit .. als jullie zoons ooit in een scheidng terecht komen .. dan zul je zien dat hin ex vrouen over zulke stappen op KARAKTER moord van jullie ZOONS …. Ze zullen hem zwart maken ….. en al die vrowien zuklen net zoals jiji meteen dr kant can fe VROUW kiezen …. Ik begrijp dat het makkeijk voor kennis om haar kant te kiezen omdat het een vrouw is … maar stel Jiji bent de moeder van die man??? Zou je het leuk vinden als vrowuen meteen haar kant kiezen ??