1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    46
    05-02-2017

    ik stop niet.

    Hoor je dat? nee..ik ook niet, zolang je het geluid van succes niet hoort mag je niet opgeven.
    zolang je niet daar bent waar je wilt zijn mag je niet rusten en moet je doorgaan. elke dag weer pak het op en ga door.
    het kost even moeite, tijd, tranen en zweet, tegenslagen maar vecht jezelf erdoorheen door jezelf altijd te herinneren waarom je het doet.
    ik doe het voor mama..ik ben er bijna, ik kan succes horen en ruiken maar nog niet proeven. ik hou mezelf rustig met sabr die ik heb gekregen van Allah swt.
    al vanaf mijn geboorte vecht ik tegen de tegenslagen..vanaf jongs af aan krijg ik shit over mij heen van familie en mijn omgeving.
    opgevoed door de beste vrouw en gezien worden als een zwarte schaap maar mezelf uiteindelijk niet laten kennen door niemand niet.
    16 jaar...17 jaar...en nu 24 jaar maar doorgaan.
    Ben ik trots op mezelf? nee ik kan beter dan dit. ik neem niet genoeg met weinig en met minder.
    de doelen die ik heb moeten hoe dan ook behaald worden.
    ik wil mezelf iets bewijzen, ik ga mezelf kapot maken als ik daar maar kom zolang mijn lichaam dit aankan zal ik doorgaan. hoe uitgeput ik ben ik geef geen kik.
    ik stop niet

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    Hoop ontvlamt

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    46
    05-02-2017

    pardon?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    Citaat Geplaatst door xmiess Bekijk reactie
    pardon?
    Toch mooi geschreven, keer wat anders dan “opgeven”. Je zou vaker zo moeten schrijven, mijn complimenten.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    46
    05-02-2017

    ohh..dat is lief dankuwel!! klopt mindset is compleet verandert na lang van ziek te zijn geweest.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    Citaat Geplaatst door xmiess Bekijk reactie
    ohh..dat is lief dankuwel!! klopt mindset is compleet verandert na lang van ziek te zijn geweest.
    Salaam,

    Soms zit er in een ziekte een genezing.

    Het goede van pijn is dat er juist spirituele groei in zit.

    Respect, dat je tot inzicht bent gekomen.streef nu verder inchallah.



    Moge Allah swt jouw hart standvastigheid geven.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Waar een wil is is een weg, goed gedaan meid. Allah I 3awan ameen.
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾