1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    46
    05-02-2017

    dromen en gedreven zijn

    ik ken het woordje stoppen niet, ik weet niet wat rusten of slapen is.
    lange dagen, korte nachten en doorgaan. een van mijn grootste problemen is het niet willen rusten.
    ik wil niet een dagje vrij zijn en mijn lichaam even de tijd geven om bij te komen.
    vakantie? ik ken dat niet!! het is alleen maar werken en werken is het niet werken dan zitten we 5 dagen op school. Dit gaat jaar in en jaar uit door.
    dit gaat door totdat ik daar ben waar ik ben en je kan mij schoppen,kwellen, pijn doen, uitlachen maar ik zal doorgaan totdat het mij weer gelukt is.
    ik weet hoe het is om niks te hebben, geen geld, moeten strijden in de supermarkt voor 5 euro per uur maar blijven geloven dat het goed komt.
    het blijven herhalen elke dag..door mezelf te motiveren, mezelf een schop onder mij kont gegeven en 50 kilo afgevallen, nog beter zijn voor andere, altijd glimlachen en altijd op het rechte pad blijven.
    niet alleen voor mezelf, maar ook voor mama..die ook mijn papa is en degene die mij zo gemaakt heeft.
    elke dag knallen en niet stoppen..ziek? ik ken dat woordje ook niet..
    ik zit tegen een burnout aan maar daar ga ik doorheen want ook een burnout krijgt mij niet out!!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Allah SWT zegt is surah at-taalaq

    Stukje van Aya 2 en 3.

    Audhu billahi mina cheitani rajiem

    Bismillahi Rahmani Rahiem

    And whosoever fears Allah... He will make a way for him to get out (from every difficulty). And He will provide for him from sources he never could imagine.

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾