1. #1
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    makeup

    Topic is gesloten

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    127
    02-06-2021

    Elke man moet jammer genoeg in deze tijden een proces doorgaan waarin hij wakker geschud wordt en niet meer ervoor valt want ik heb bij mezelf gemerkt een tijd geleden dat ik meiden niet mooi vond terwijl ze achteraf mooier waren dan de meiden die ik wel mooi vond, als de make up eraf ging.

    Dus dan zit je daar met je knappe vrouwtje.

  3. #3
    Almoravid Córdoba

    Reacties
    6.020
    28-07-2010

    Zware illusie tijden!

    '' I would throw myself in the ranks of the enemy until i would be certain that i would not come out alive''
    Khalid Ibn Waleed R.A


  4. #4
    Almoravid Córdoba

    Reacties
    6.020
    28-07-2010

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Maskers die af vallen. Wat vind je trouwens van dat plaatje op je avatar?
    Mooie harnas en neusbescherming. Wat vindt jij er van?

    '' I would throw myself in the ranks of the enemy until i would be certain that i would not come out alive''
    Khalid Ibn Waleed R.A


  5. #5
    Almoravid Córdoba

    Reacties
    6.020
    28-07-2010

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Ik dacht dat het je om die man ging en diens gelaatuitdrukking. Dat het een of andere strijder was ofso.
    Uiteraard zit er meer in. De man is een acteur die Salahudine Al-Ayubi speelt in een film genaamd 'kingdom of heaven'.

    '' I would throw myself in the ranks of the enemy until i would be certain that i would not come out alive''
    Khalid Ibn Waleed R.A


  6. #6
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Spartacuss Bekijk reactie
    Uiteraard zit er meer in. De man is een acteur die Salahudine Al-Ayubi speelt in een film genaamd 'kingdom of heaven'.
    Wist ik niet, mooi verhaal. Kende de film ook niet, ben er wel benieuwd naar.

  7. #7
    Almoravid Córdoba

    Reacties
    6.020
    28-07-2010

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Wist ik niet, mooi verhaal. Kende de film ook niet, ben er wel benieuwd naar.
    Goeie film, niet dat alles waar is in die film maar de indruk die Salahudine heeft achtergelaten in zijn tijd was zo groot dat zelfs de vijanden van islam er niet om heen kunnen.

    '' I would throw myself in the ranks of the enemy until i would be certain that i would not come out alive''
    Khalid Ibn Waleed R.A


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    151
    20-08-2021

    Veels te overdreven tegenwoordig

  9. #9
    Almoravid Córdoba

    Reacties
    6.020
    28-07-2010

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    De echte strijders! Ga hem zeker bekijken
    Is goed, laat maar weten wat je ervan vind. Veel kijkplezier.

    '' I would throw myself in the ranks of the enemy until i would be certain that i would not come out alive''
    Khalid Ibn Waleed R.A


  10. #10
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Spartacuss Bekijk reactie
    Is goed, laat maar weten wat je ervan vind. Veel kijkplezier.
    Shokran

  11. #11
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Morri Bekijk reactie
    Make up is niet erg maar wat wel erg is dat als je bewust zoekt naar een vrouw die het niet op heeft dan is dat een speld in een hooiberg. Zo hoort dat niet te zijn.

    Verhouding zou wat menselijker mogen zijn.
    Klopt broer, het zou mooier zijn als ze het niet op heeft, het geeft iets menselijks, natuurlijks mee. Een beetje makeup kan, dan is het een imperfectie maar op een manier dat het haar schoonheid uitdagender maakt. Maar geen overdrevenheid of neppe dingen.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Ik krijg zware zware afknappers van vrouwen met make up….. ik vind zelfs een beetje aan de vieze kant …..

    En dan heb ik het over de hedendaagse make up …

    Zelf vind ik oogpotlood mooi en een hele hele hele lichte liptift …. En verder GEEN PLAMUUR !!!!!geen poeders NIKS ……

    Soms zie ik een vrouw met een top figuur en top gezicht .. en als ik dan die 20 kilo make up zie … dan krijg ik spontaan een afknapper van haar ….

    BEGRIJP me NIET verkeerd !!!! Ik zou MAKKEIIJK de nacht door kunnen brengen met zo een vrouw !!!!!!! Maar voor een serieuze RELATIE??? Never !!!!!!!

    Voor een paar keer kan ik zo een PLAMUURKOP wel accepteren … maar mee trouwen ?NEVER …

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Stucadoors porem!!!!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Een gestucte kop… niks voor mij

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Vreouen zonder make up daar voel ik me zwaar tot aangetrokken .. de natuurlijke mens….