1. #16
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    Een gestucte kop… niks voor mij
    Het lijkt lij gevaarlijk om dagelijks te gaan gebruiken, want voor je het weet weten die vrouwen niet meer wie ze echt zijn

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Wel of geen make-up, tsjah. Voor sommige vrouwen is het het dragen van make-up een manier om zich voor de omgeving te verbergen vanuit onzekerheid (medische huid/probleem huid) bescheidenheid of omdat ze zich anders voor willen doen dan ze zijn. Ze willen graag graag tot een groep behoren en ontlenen daar hun zekerheid en identiteit aan ten koste van hun individualiteit.

    Andere vrouwen dragen make-up om bepaalde karakteristieken te accentueren. Ze kunnen zich daarmee sterker profileren. Ik vind dit soms heel mooi bij vrouwen, maar dan gewoon subtiel en met de juiste make-up dat bij de huid past.

    Je hebt ook weer een groep vrouwen die helemaal geen make-up dragen (bijv. uit geloofsoverweging of omdat ze vinden dat het niet hoeft of vanwege hygiëne) of heel sporadisch bij bepaalde gelegenheden.

    Bij de laatste twee kan er sprake zijn van zelfvertrouwen, trots en zelfbewustzijn, zeker als je daarmee afwijkt van het groepsgedrag.

    Wanneer het dragen van make-up een obsessie wordt of wanneer je je niet goed gaat voelen zonder indien je er niet goed uitziet volgens bepaalde opgedrongen normen, dan is het dragen van make-up geen vrije wil meer.

    Ik denk dat een gezonde levenstyle en slaaphygiëne de beste manier is om 'netjes voor de dag komen'.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    56
    09-06-2020

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Wel of geen make-up, tsjah. Voor sommige vrouwen is het het dragen van make-up een manier om zich voor de omgeving te verbergen vanuit onzekerheid (medische huid/probleem huid) bescheidenheid of omdat ze zich anders voor willen doen dan ze zijn. Ze willen graag graag tot een groep behoren en ontlenen daar hun zekerheid en identiteit aan ten koste van hun individualiteit.

    Andere vrouwen dragen make-up om bepaalde karakteristieken te accentueren. Ze kunnen zich daarmee sterker profileren.

    Je hebt ook weer een groep vrouwen die helemaal geen make-up dragen (bijv. uit geloofsoverweging of omdat ze vinden dat het niet hoeft of vanwege hygiëne) of heel sporadisch bij bepaalde gelegenheden.

    Bij de laatste twee kan er sprake zijn van zelfvertrouwen, trots en zelfbewustzijn, zeker als je daarmee afwijkt van het groepsgedrag.

    Wanneer het dragen van make-up een obsessie wordt of wanneer je je niet goed gaat voelen zonder indien je er niet goed uitziet volgens bepaalde opgedrongen normen, dan is het dragen van make-up geen vrije wil meer.

    Ik denk dat een gezonde levenstyle en slaaphygiëne de beste manier is om 'netjes voor de dag komen'.
    Dat dikgrdrukte

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    248
    04-01-2021

    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    De echte strijders! Ga hem zeker bekijken
    Jullie zijn grappig! Van makeup naar helden van de Islam: Al Ayoubi.

  5. #20
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Swiss889 Bekijk reactie
    Sommige vrouwen dragen zo overdreven veel makeup. Vroeger bleef het alleen bij die makeup tegenwoordig is heel dat gezichtje fake.
    Dat was vroeger ook al zo, maar net wie je treft.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  6. #21
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Dat was vroeger ook al zo, maar net wie je treft.
    Vroeger had je al die neppe dingen niet. Make-up wel ja

  7. #22
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Flower32 Bekijk reactie
    Wel of geen make-up, tsjah. Voor sommige vrouwen is het het dragen van make-up een manier om zich voor de omgeving te verbergen vanuit onzekerheid (medische huid/probleem huid) bescheidenheid of omdat ze zich anders voor willen doen dan ze zijn. Ze willen graag graag tot een groep behoren en ontlenen daar hun zekerheid en identiteit aan ten koste van hun individualiteit.

    Andere vrouwen dragen make-up om bepaalde karakteristieken te accentueren. Ze kunnen zich daarmee sterker profileren. Ik vind dit soms heel mooi bij vrouwen, maar dan gewoon subtiel en met de juiste make-up dat bij de huid past.

    Je hebt ook weer een groep vrouwen die helemaal geen make-up dragen (bijv. uit geloofsoverweging of omdat ze vinden dat het niet hoeft of vanwege hygiëne) of heel sporadisch bij bepaalde gelegenheden.

    Bij de laatste twee kan er sprake zijn van zelfvertrouwen, trots en zelfbewustzijn, zeker als je daarmee afwijkt van het groepsgedrag.

    Wanneer het dragen van make-up een obsessie wordt of wanneer je je niet goed gaat voelen zonder indien je er niet goed uitziet volgens bepaalde opgedrongen normen, dan is het dragen van make-up geen vrije wil meer.

    Ik denk dat een gezonde levenstyle en slaaphygiëne de beste manier is om 'netjes voor de dag komen'.
    De dagen dat ze geen makeup gebruiken, ziet hun gezicht er gerimpeld en afstotend uit. Daarom zijn ze genoodzaakt om iedere ochtend urenlang voor de spiegel hun make-up te doen. De schoonheid van vrouwen vervaagt ook naarmqte ze ouder worden. Vooral de huid van vrouwen die poeder, lippenstift enzo gebruiken ondergaat barsten waardoor ze er nog sneller lelijk gaan uitzien.

  8. #23
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Man010 Bekijk reactie
    Sommige gebruiken spuitbussen van ome Ali
    die heb je ook

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    37
    08-08-2021

    Klopt wel
    Mijn Face ID herkent me niet zonder make-up

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    151
    20-08-2021

    Citaat Geplaatst door Loes_ Bekijk reactie
    Klopt wel
    Mijn Face ID herkent me niet zonder make-up
    Hahahah. Te triest gewoon als je erbij stilstaat.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    37
    08-08-2021

    Citaat Geplaatst door MevrNerd Bekijk reactie
    Hahahah. Te triest gewoon als je erbij stilstaat.
    Realtalk

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    2
    03-05-2021

    Er bestaan écht nog vrouwen die geen of tot nauwelijks make up dragen en ze zijn mashaallah!
    Alhamdoulillah

  13. #28
    weg

    Reacties
    572
    23-06-2021

    Citaat Geplaatst door Noornora Bekijk reactie
    Er bestaan écht nog vrouwen die geen of tot nauwelijks make up dragen en ze zijn mashaallah!
    dat hoor ik graag

  14. #29
    one of the people.

    Reacties
    417
    10-10-2012

    Citaat Geplaatst door Loes_ Bekijk reactie
    Klopt wel
    Mijn Face ID herkent me niet zonder make-up
    Haha, leuk die zelfspot.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Zou je sowieso adviseren om de dame in kwestie zonder makeup n te zien soms is verschil zo groot en ontstaat een ander persoon