1. #166
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie


    Je hebt AIDS … dus je hebt je kont niet geschaduwd
    Aanval is gemakkelijk..

    Voorbereiden is moelijk

    Schaduwen heb je geen benul van..

    Welkom in je zwakte

  2. #167
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Aanval is gemakkelijk..

    Voorbereiden is moelijk

    Schaduwen heb je geen benul van..

    Welkom in je zwakte
    vrede is mijn zwakte. Oorlog is mijn sterke kant. Ga de aidskliniek schaduwen. Daar zal je vaak zijn

  3. #168
    MVC Lid

    Reacties
    1.572
    21-04-2019

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    heb je bewijs dat jouw favoriete pres erdog corrupt is?

    Hou je bek gewoon dicht ezel
    "heb je bewijs dat jouw favoriete pres erdog corrupt is"
    Erdogan is niet mijn president, en hij is zeker niet mijn favoriet!.
    En er is bewijs dat hij corrupt is. Denk dat tassie van 40k maar.
    Denk maar aan dat kanaal wat ze nu gaan graven, en van wie al
    die bossen zijn. Denk maar aan die geluidsopnames waar hij spreekt
    met zijn zoon over cash geld in huis.

    Guilty as sin!

  4. #169
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door sagar-barigela Bekijk reactie
    "heb je bewijs dat jouw favoriete pres erdog corrupt is"
    Erdogan is niet mijn president, en hij is zeker niet mijn favoriet!.
    En er is bewijs dat hij corrupt is. Denk dat tassie van 40k maar.
    Denk maar aan dat kanaal wat ze nu gaan graven, en van wie al
    die bossen zijn. Denk maar aan die geluidsopnames waar hij spreekt
    met zijn zoon over cash geld in huis.

    Guilty as sin!
    aannames hebben we niks

    Horen van ook. Het was een neppe tas van een paar lira

  5. #170
    MVC Lid

    Reacties
    1.572
    21-04-2019

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    aannames hebben we niks

    Horen van ook. Het was een neppe tas van een paar lira
    Een tas van 75%... Djengiz/MIT361 snapt die grap wel.

    Maar die geluids opnames zijn gewoon te beluisteren,
    die eigendom aktes van die bossen waar dat kanaal komt zijn gewoon op te zoeken.

    Maar geloof wat je wilt geloven. Daar geef ik niets om.

    En ondertussen heb jij totaal geen bewijzen voor je uitspraken.

  6. #171
    Verbannen

    Reacties
    631
    27-10-2020

    Citaat Geplaatst door sagar-barigela Bekijk reactie
    "heb je bewijs dat jouw favoriete pres erdog corrupt is"
    Erdogan is niet mijn president, en hij is zeker niet mijn favoriet!.
    En er is bewijs dat hij corrupt is. Denk dat tassie van 40k maar.
    Denk maar aan dat kanaal wat ze nu gaan graven, en van wie al
    die bossen zijn. Denk maar aan die geluidsopnames waar hij spreekt
    met zijn zoon over cash geld in huis.

    Guilty as sin!
    Nee, Erdogan heeft ook geen domme honden van geert wilders als jij nodig en ondertussen praat je weer alleen maar onzin zonder bewijs.

  7. #172
    Verbannen

    Reacties
    1.105
    01-05-2018

    Citaat Geplaatst door sagar-barigela Bekijk reactie
    1. Inderdaad die drones. Die zullen wel meer tegen het vertouwen van de Amerikanen hebben gewerkt dan wat vaccinatie rondes.

    2. Het is leuk dat je wat linkjes plaatst maar lees deze ook eens!
    benefited indirectly from the CIA's funding. Allemaal indirect.
    "want het zou wel erg naïef geweest zin van bin laden om zich in te laten enten door de CIA"
    Dat wisten ze toch niet! Als Bin Laden wist dat die doktor door de CIA was gestuurd, dan was hij
    snel gevlucht daar. Want dan wist hij, dat de CIA wist dat hij daar woonde. Denk AUB eens wat
    meer logisch na.

    3. "Daar hebben we een heel mooi lijstje van alle dictators die aan de macht zijn gekomen met hulp van US"
    Mooi plaats die lijst dan ook! Je plaatst nu weer een link naar een wiki pagina en duidelijk heb je die ook
    weer niet gelezen...
    Want in Zuid Korea, Belgie, Griekenland, Italie zitten allemaal geen Amerikaans geplaatste dicators.

    4. "Sinds de laatste aardbeving in 2010 is er niet echt concrete verandering geweest in Haïti. Ben benieuwd waarom."
    Inderdaad heel vreemd, daar is toen heel veel geld naar toe gegaan. Ja corruptie in landen als Haiti en Afghanistan
    is natuurlijk heel hoog. Want daar ontbreekt het aan een deugdelijk democraties controle systeem.

    5. Je snapt nog steeds niet wat een drogreden is en wat een vergelijking is. Maar goed. Aan dat gebrek aan
    kennis heb jij meer last van dan ik dat zal hebben. Succes daar dus mee.
    En ik trek daar geen coclusies uit. Ik laat de orde van grote zien. Maar dat ontgaat jou duidelijk te zien.

    6. Pro zionisme? Dat moet je toch wat meer uitleggen. Ik ben niet zo goed thuis in de complotten wereld.
    Irak 1990/1991 was een nodige oorlog.
    Irak 2003 was een grote fout
    Syrië daar moest dat godeloze ISIS khalifaat worden opgeruimd! En maar goed ook!
    Libanon in de jaren 80 was een zware burger oorlog. Mensen helpen staat altijd hoog op de westerse agenda.

    7. Welk land heb je het hier over?

    "Wanneer ga jij Rutte en co omver werpen"|
    Nooit, ik ben niet zo rebels ingesteld. En als ik kijk hoe de toeslage affaire wordt afgehandeld,
    zeg ik dat ze het netjes afronden.

    "Ik zou zeggen begin alvast de mars op Den Haag"
    Ga je gang, ik zal je zeker niet volgen!

    1. Nee als ik kijk naar alles bij elkaar opgeteld: martelkampen, bombardementen op burgers, steun aan regimes die mensen kapot onderdrukken terwijl zij zich als de voorvechter van mensenrechten presenteren dan is de haat tegen de VS inderdaad verklaarbaar



    2. Indirect, heel vreemd. Dus als de CIA je inzet en betaalt is dat allemaal indirect? Heel vreemd

    3. Inderdaad mooi want het laat alle interventies zien in de loop van de geschiedenis. Feit blijft dat die door de VS geïnstalleerde dictaturen verantwoordelijk zijn voor de vermissing, marteling en dood van duizenden burgers en die burgers komen niet terug of het regime er nu is of niet. Grappig om te zien dat zonder de ‘voorvechter van de mensenrechten’ er heel wat levens bespaard hadden kunnen blijven. En er zijn nog steeds veel dictaturen die er dankzij hulp van de Vs nog steeds zijn maar die negeer je blijkbaar

    4. De VS heeft corruptie in de hand gewerkt in Afghanistan en ook moet gezegd worden dat 80-90% van al dat geïnvesteerde geld gewoon via ondernemingen terug is gestroomd naar de VS

    https://www.google.nl/amp/s/www.nbcn...mp/ncna1277327


    6. Wel ironisch dat zodra een pro-Amerikaans oliestaatje overlopen wordt dat de VS direct in actie komt maar als pro-Amerikaans Oekraïne (de Krim) overlopen wordt dat het qua interventie stil blijft in Washington

    Je kent de geschiedenis niet goed blijkbaar want er was ook een interventie in Libanon in 1958 misschien moet je die even doorlezen. En nogmaals mensen worden alleen geholpen als dat in belang voor het westen is wat verklaard waarom Venezuela nog steeds zonder Amerikaanse vaccins zit

    7. Tunesië, blijkbaar ben je niet heel bekend met wie die president is ik zou nogmaals onderzoek doen


    8. Jij prijst het Tunesische “volk” omdat zij het parlement naar huis sturen en een dictator installeren. Ben benieuwd of dat zelfde gaat gelden voor Nederland waar er ook talloze mensen zonder gebit of erger rondlopen omdat de belastingdienst ze financieel van dr kaart heeft geveegd maar dezelfde politieke verantwoordelijken straks weer in een kabinet komen

  8. #173
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Kijk hem die lap tekst schrijven Hahaha

  9. #174
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    vrede is mijn zwakte. Oorlog is mijn sterke kant. Ga de aidskliniek schaduwen. Daar zal je vaak zijn
    Is dat de reden waarom je zoveel tegenwind krijgt?

    En wat heb je met Aids..Tegenslagen??

    Geen vooroordelen.


    Het valt gwn op

  10. #175
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    Kijk hem die lap tekst schrijven Hahaha
    Jij hebt hebt door..(!)
    Jeey(!)
    Ofcourse..tuurlijk..

    Eheum?

    Hoe zit het met je Aids verklaringen??

  11. #176
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door al-filastini Bekijk reactie
    1. Nee als ik kijk naar alles bij elkaar opgeteld: martelkampen, bombardementen op burgers, steun aan regimes die mensen kapot onderdrukken terwijl zij zich als de voorvechter van mensenrechten presenteren dan is de haat tegen de VS inderdaad verklaarbaar



    2. Indirect, heel vreemd. Dus als de CIA je inzet en betaalt is dat allemaal indirect? Heel vreemd

    3. Inderdaad mooi want het laat alle interventies zien in de loop van de geschiedenis. Feit blijft dat die door de VS geïnstalleerde dictaturen verantwoordelijk zijn voor de vermissing, marteling en dood van duizenden burgers en die burgers komen niet terug of het regime er nu is of niet. Grappig om te zien dat zonder de ‘voorvechter van de mensenrechten’ er heel wat levens bespaard hadden kunnen blijven. En er zijn nog steeds veel dictaturen die er dankzij hulp van de Vs nog steeds zijn maar die negeer je blijkbaar

    4. De VS heeft corruptie in de hand gewerkt in Afghanistan en ook moet gezegd worden dat 80-90% van al dat geïnvesteerde geld gewoon via ondernemingen terug is gestroomd naar de VS

    https://www.google.nl/amp/s/www.nbcn...mp/ncna1277327


    6. Wel ironisch dat zodra een pro-Amerikaans oliestaatje overlopen wordt dat de VS direct in actie komt maar als pro-Amerikaans Oekraïne (de Krim) overlopen wordt dat het qua interventie stil blijft in Washington

    Je kent de geschiedenis niet goed blijkbaar want er was ook een interventie in Libanon in 1958 misschien moet je die even doorlezen. En nogmaals mensen worden alleen geholpen als dat in belang voor het westen is wat verklaard waarom Venezuela nog steeds zonder Amerikaanse vaccins zit

    7. Tunesië, blijkbaar ben je niet heel bekend met wie die president is ik zou nogmaals onderzoek doen


    8. Jij prijst het Tunesische “volk” omdat zij het parlement naar huis sturen en een dictator installeren. Ben benieuwd of dat zelfde gaat gelden voor Nederland waar er ook talloze mensen zonder gebit of erger rondlopen omdat de belastingdienst ze financieel van dr kaart heeft geveegd maar dezelfde politieke verantwoordelijken straks weer in een kabinet komen
    Graaf dieper..

    Kijk achter de schermen..

    Ik zie enorm naar uit..

    Vroeg of laat ben ik niet de enigste..



    De US haar imperialisme die na de Trump beweging een enorme kaakslag heeft gekregen..haast inkrimpen en Europa enorm teleurgesteld..

    Er is een reden waarom Europa Biden supporter

    En er is een reden waarom onrust is..

    JE MOET DOOR HET DONKER GAAN VOORDAT HET LICHT ZIET!!

    Ze hadden van het Midden-Oosten moeten wegblijven en had zichzelf kunnen oplossen..

    Maar wat als ik zeg America is zelf in het zak gestoken..
    Immers hun vrije Wereld is berust op Washington die op zijn beurt een coporatie beweging is van het Vaticaan die op zijn beurt totaal onafhankelijk is van de Rome..

    Follow the Money en je hebt nog geen flauw benul(!)

    Wat als ik zeg jullie leven in een parallel wereld met valse verklaringen..

    Wat als ik zeg

    Word wakker (!)

  12. #177
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Is dat de reden waarom je zoveel tegenwind krijgt?

    En wat heb je met Aids..Tegenslagen??

    Geen vooroordelen.


    Het valt gwn op
    aids is een gevolg op westers lifestyle

  13. #178
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door BenKamal Bekijk reactie
    Jij hebt hebt door..(!)
    Jeey(!)
    Ofcourse..tuurlijk..

    Eheum?

    Hoe zit het met je Aids verklaringen??
    zie hoekje

  14. #179
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    zie hoekje
    Bam Boem..

    Ik zou haast medelijden krijgen met je..

    Rood / Groen maakt me niet uit..

    Had je door moeten hebben omdat ik geen reactie erin had..

    Dat je me er vooralsnog er op terechtwijst maakt je nog zwakker en dommer dan ik dacht..

    In het beste je leefwereld is het Dammen..
    Beste als je kan stoer doen is het Poker..

    Mijn wereld is Schaken..iets dat je niet kent

    Enorm teleurgesteld..

    Had je nochtans een kans gegeven..


    Hoekje

    Omg prutser

  15. #180
    Verbannen

    Reacties
    1.105
    01-05-2018

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    zie hoekje
    Ewa zinapleger hoeveel vrouwen heb je vandaag al lastigvallen