1. #181
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door al-filastini Bekijk reactie
    Ewa zinapleger hoeveel vrouwen heb je vandaag al lastigvallen
    alleen je zusje

  2. #182
    Verbannen

    Reacties
    1.105
    01-05-2018

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    alleen je zusje
    Daar val je wel op inderdaad paleisbaviaan

  3. #183
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    alleen je zusje
    Moet je met toestemming verdienen..

    Je gescheld heeft geen impact

  4. #184
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door al-filastini Bekijk reactie
    Daar val je wel op inderdaad paleisbaviaan
    Puntje bij paaltje..

    Hij verdien het niet..

    Immers

    Zou jij die bij je zusje & famely verwelkomen?
    Crazy gwn

  5. #185
    MVC Lid

    Reacties
    1.570
    21-04-2019

    Citaat Geplaatst door al-filastini Bekijk reactie
    1. Nee als ik kijk naar alles bij elkaar opgeteld: martelkampen, bombardementen op burgers, steun aan regimes die mensen kapot onderdrukken terwijl zij zich als de voorvechter van mensenrechten presenteren dan is de haat tegen de VS inderdaad verklaarbaar



    2. Indirect, heel vreemd. Dus als de CIA je inzet en betaalt is dat allemaal indirect? Heel vreemd

    3. Inderdaad mooi want het laat alle interventies zien in de loop van de geschiedenis. Feit blijft dat die door de VS geïnstalleerde dictaturen verantwoordelijk zijn voor de vermissing, marteling en dood van duizenden burgers en die burgers komen niet terug of het regime er nu is of niet. Grappig om te zien dat zonder de ‘voorvechter van de mensenrechten’ er heel wat levens bespaard hadden kunnen blijven. En er zijn nog steeds veel dictaturen die er dankzij hulp van de Vs nog steeds zijn maar die negeer je blijkbaar

    4. De VS heeft corruptie in de hand gewerkt in Afghanistan en ook moet gezegd worden dat 80-90% van al dat geïnvesteerde geld gewoon via ondernemingen terug is gestroomd naar de VS

    https://www.google.nl/amp/s/www.nbcn...mp/ncna1277327


    6. Wel ironisch dat zodra een pro-Amerikaans oliestaatje overlopen wordt dat de VS direct in actie komt maar als pro-Amerikaans Oekraïne (de Krim) overlopen wordt dat het qua interventie stil blijft in Washington

    Je kent de geschiedenis niet goed blijkbaar want er was ook een interventie in Libanon in 1958 misschien moet je die even doorlezen. En nogmaals mensen worden alleen geholpen als dat in belang voor het westen is wat verklaard waarom Venezuela nog steeds zonder Amerikaanse vaccins zit

    7. Tunesië, blijkbaar ben je niet heel bekend met wie die president is ik zou nogmaals onderzoek doen


    8. Jij prijst het Tunesische “volk” omdat zij het parlement naar huis sturen en een dictator installeren. Ben benieuwd of dat zelfde gaat gelden voor Nederland waar er ook talloze mensen zonder gebit of erger rondlopen omdat de belastingdienst ze financieel van dr kaart heeft geveegd maar dezelfde politieke verantwoordelijken straks weer in een kabinet komen
    1. Ok prima dat mag jij allemaal vinden.

    2. Nee als je niet direct wapens en geld aan bin laden geeft, is de steun die bij de moejaheddin terecht komt een indirecte steun aan Bin Laden. Want die stonden aan dezelfde kant.

    3. Nogmaals welk lijstje? Welke dicaturen? Je kunt wel vanalles roepen, maar dan moeten we wel weten over welke landen en welke dicators we het hebben.
    En ik zeg kei-hard dat door Amerikaanse interventies er nog steeds meer mensenlevens gered zijn dan mensen vermoord zijn. Wie greep in in Somalie in 1993? Wie greep in in kosovo in 1999? Wie greep in in Vietnam in de jaren 60, wie in Korea in de jaren 50? Wie in Europa in 1940? wie in de Filipijnen in 1945? wie in China in de jaren 40?
    Wie stopte de nazi moordfabrieken in Europa?
    En nogmaals waar is je lijstje? Zodat we land per land, dictator per dicator kunnen bespreken. .

    4. Ja omdat men veiligheid belangerijker vond dat corruptie. Zeg eens, wat vind jij meer van belang? Geld of mensenlevens?
    En over Haiti niets te zeggen?

    5. Dit sla je zo te zien nu over. Budget van USAID is ongeveer 27 miljard. Marokkaanse staatsbegroting ongeveer 24 miljard.

    6. Ja vechten tegen Saddam is gemakkelijker te winnen dat vechten tegen Rusland, wat stel jij dan voor WW3 vanwege de Krim? Ik zeg dan nee dat is het niet waard.
    Verder was het niet stil in washington, ben je de sancties vergeten? De wapens die naar de oekranie werden gestuurd? Dit zijn allemaal zaken waar Trump nog voor geimpeached is geweest. Dus stil was het zeker niet.

    “was ook een interventie in Libanon in 1958 “
    ja en die kwamen ze gemakkelijker te boven dat die burgeroorlog. Wat is je punt nu?
    “mensen worden alleen geholpen als dat in belang voor het westen”
    Feitelijk onjuist. Zie Haiti maar, zie Venezuela in 2019 maar, zie COVAX programma maar wereldwijd.
    Zie Hulp aan Indonesie in 2002 maar. Ik snap dat jij graag deze zaken niet wilt zien, maar ze zijn wel degelijk gebeurd. En dit staat dan nog steeds allemaal los van het feit dat geen een ander land wat doet
    van betekenis. Waar zijn de moslims uit Myanmar nu? Die verdrinken nu in Bangladesh. We horen er niet eens meer wat van hier. Schande! En waarom? Omdat de daders niet wit zijn, en dan geeft er niemnand wat om ☹ Ben maar gewoon eerlijk zo zit het.

    7. Ben Ali is opmoeten rotten. Nu is er wat aan de hand. En nog steeds is het een lichtend voorbeeld voor de arabische wereld!

    “Jij prijst het Tunesische “volk” omdat zij het parlement naar huis sturen en een dictator installeren.”
    Het ging precies anders om daar. Ben Ali die zat er al hoe lang?


    In nederland mag jij stemmen op wie je wilt, dus wat let je daarin? Er zijn genoeg partijen die Rutte liever zien gaan. Dus dan weet je waar je op moet stemmen.

    Verder zijn die mensen in de toeslage affaire behoorlijk de pineut geweest. En nu worden ze ook allemaal schadeloos gesteld. Dus wat is je punt daarmee?
    Verder was het gebit niet het probleem, maar de toeslages voor kinder opvang.
    Mensen met jonge kinderen hebben meestal nog geen kuntsgebit.

    In spanning wacht ik op je lijst met de dictators!

  6. #186
    Verbannen

    Reacties
    631
    27-10-2020

    sagar barigela heeft een zeer groot probleem in Afghanistan, ze kunnen hem niet pleitte samen met de Amerikanen.
    Want dat zou te veel reputatie schade opleveren, dus zullen ze nu vriendjes moeten maken met de Taliban.
    Maar dat ligt wel in de lijn met sagar barigela. Hij was ook zeer close met ISIS.
    Verder heeft sagar barigela zijn kaarten uitgespeeld met Europa.
    Gisteren wilde ze nog samenwerking aangaan met de EU.
    Maar die hebben geen zin in een onbetrouwbare partner als sagar barigela.

  7. #187
    Verbannen

    Reacties
    1.105
    01-05-2018

    Citaat Geplaatst door sagar-barigela Bekijk reactie
    1. Ok prima dat mag jij allemaal vinden.

    2. Nee als je niet direct wapens en geld aan bin laden geeft, is de steun die bij de moejaheddin terecht komt een indirecte steun aan Bin Laden. Want die stonden aan dezelfde kant.

    3. Nogmaals welk lijstje? Welke dicaturen? Je kunt wel vanalles roepen, maar dan moeten we wel weten over welke landen en welke dicators we het hebben.
    En ik zeg kei-hard dat door Amerikaanse interventies er nog steeds meer mensenlevens gered zijn dan mensen vermoord zijn. Wie greep in in Somalie in 1993? Wie greep in in kosovo in 1999? Wie greep in in Vietnam in de jaren 60, wie in Korea in de jaren 50? Wie in Europa in 1940? wie in de Filipijnen in 1945? wie in China in de jaren 40?
    Wie stopte de nazi moordfabrieken in Europa?
    En nogmaals waar is je lijstje? Zodat we land per land, dictator per dicator kunnen bespreken. .

    4. Ja omdat men veiligheid belangerijker vond dat corruptie. Zeg eens, wat vind jij meer van belang? Geld of mensenlevens?
    En over Haiti niets te zeggen?

    5. Dit sla je zo te zien nu over. Budget van USAID is ongeveer 27 miljard. Marokkaanse staatsbegroting ongeveer 24 miljard.

    6. Ja vechten tegen Saddam is gemakkelijker te winnen dat vechten tegen Rusland, wat stel jij dan voor WW3 vanwege de Krim? Ik zeg dan nee dat is het niet waard.
    Verder was het niet stil in washington, ben je de sancties vergeten? De wapens die naar de oekranie werden gestuurd? Dit zijn allemaal zaken waar Trump nog voor geimpeached is geweest. Dus stil was het zeker niet.

    “was ook een interventie in Libanon in 1958 “
    ja en die kwamen ze gemakkelijker te boven dat die burgeroorlog. Wat is je punt nu?
    “mensen worden alleen geholpen als dat in belang voor het westen”
    Feitelijk onjuist. Zie Haiti maar, zie Venezuela in 2019 maar, zie COVAX programma maar wereldwijd.
    Zie Hulp aan Indonesie in 2002 maar. Ik snap dat jij graag deze zaken niet wilt zien, maar ze zijn wel degelijk gebeurd. En dit staat dan nog steeds allemaal los van het feit dat geen een ander land wat doet
    van betekenis. Waar zijn de moslims uit Myanmar nu? Die verdrinken nu in Bangladesh. We horen er niet eens meer wat van hier. Schande! En waarom? Omdat de daders niet wit zijn, en dan geeft er niemnand wat om ☹ Ben maar gewoon eerlijk zo zit het.

    7. Ben Ali is opmoeten rotten. Nu is er wat aan de hand. En nog steeds is het een lichtend voorbeeld voor de arabische wereld!

    “Jij prijst het Tunesische “volk” omdat zij het parlement naar huis sturen en een dictator installeren.”
    Het ging precies anders om daar. Ben Ali die zat er al hoe lang?


    In nederland mag jij stemmen op wie je wilt, dus wat let je daarin? Er zijn genoeg partijen die Rutte liever zien gaan. Dus dan weet je waar je op moet stemmen.

    Verder zijn die mensen in de toeslage affaire behoorlijk de pineut geweest. En nu worden ze ook allemaal schadeloos gesteld. Dus wat is je punt daarmee?
    Verder was het gebit niet het probleem, maar de toeslages voor kinder opvang.
    Mensen met jonge kinderen hebben meestal nog geen kuntsgebit.

    In spanning wacht ik op je lijst met de dictators!


    1. Ok


    2. Als je meerdere malen contact onderhoudt met bin laden die de mujahideen coördineert dan is dat niet wapens geven aan een onbekende maar aan een bekende

    https://publicintegrity.org/accounta...e-a-terrorist/


    En die linkjes ook daadwerkelijk lezen wat ik denk niet dat jij een of andere beroemde academicus bent om Wikipedia te weigeren als bron


    3.


    Junta in argetinie geleid door Videla gesteund door de VS ondanks talloze mensenrechtenschendingen waaronder het WEGHALEN van pasgeboren babies bij hun ouders

    Brazilië- Gen. Castelo Branco

    Chili- Pinochet


    Cuba- steun aan Batista’s


    Ghana- coup tegen http://en.wikipedia.org/wiki/Kwame_Nkrumah


    Iran- Reza Pahlavi. Democratisch gekozen Mossadegh omver geworpen door de CIA om pro-Amerikaanse en zionistische dictator aan de macht te helpen


    Panama- Manuel Noriega

    Je hoeft niet in spanning te wachten er staat een hele lijst voor je klaar.

    https://www.salon.com/2014/03/08/35_...crime_partner/

    4. Subjectief begrip, geen argument


    5. Als we alle mensenrechtenschendingen van de VS in de Vietnam zouden optellen dan zij wij nog een lange tijd bezig dat kan de gemiddelde My Lai overlevende beamen. En Korea kan ook niet als een geslaagd voorvechter van mensenrechten gezien worden als je kijkt tot de jaren 2000. En natuurlijk niet vergeten hoe de voorvechter van de mensenrechten illegaal duizenden burgers heeft vermoord in Laos door de neutraliteit van een 3e land te schenden



    6. Amerika is de grootste economie ter wereld in de top 3 van meeste inwoners in terwijl Marokko een ontwikkelingsland is. In absolute waarden is het daarom makkelijk vergelijken. Nog steeds: drogreden



    7. Venezuela heeft nog steeds geen Amerikaanse vaccins, dacht dat de vs zich als baken van het Corona beleid in de westerse wereld wouden zien? Er gaan nog steeds Amerikaanse vaccins naar ontransparante landen maar blijkbaar niet relevant dus


    7. Ok



    8. ‘En nu worden ze allemaal schadeloos gesteld’

    Ik weet niet voor jou maar de belastingdienst walst nog steeds over alles en iedereen heen als het ze goed uitkomt


    https://www.volkskrant.nl/kijkverder...-heet~v446877/

  8. #188
    MVC Lid

    Reacties
    1.570
    21-04-2019

    Citaat Geplaatst door al-filastini Bekijk reactie
    1. Ok

    ==Edit==

    Ik weet niet voor jou maar de belastingdienst walst nog steeds over alles en iedereen heen als het ze goed uitkomt


    https://www.volkskrant.nl/kijkverder...-heet~v446877/

    2.
    Leuke link, maar nog steeds alleen maar indirecte steun. Nu kun je zeggen door die indirecte steun, hebben ze Bin Laden geholpen. En dan zou je ook nog eens gelijk hebben. Maar het is en blijft indirect.

    3. Fijn eindelijk een soort lijst!
    En mooie en duidelijke gevallen van dictators.

    Even kijken de meest huidige is Noriega. En volgens mij is de man ook al dood.
    Weet je ook waar die dood is gegaan? In een Amerikaanse gevangenis…
    Verder als 1 in het midden oosten, en volgens mij hadden de mensen het beter onder Pahlavi dan ze het nu hebben…
    Cuba… Tja ik wist niet dat communisten hier zo populair waren bij jou.

    Erg interessant allemaal. En dus om iets minimaal 30 jaar geleden is geweest, daar probeer jij nu je hele argument aan op te hangen? Mag ik dan ook in het verleden duiken? Kijken om mijn gelijk daar
    ergens te halen?

    4.
    Niets subjectief. Poen is van minder belang dan mensen levens.
    En dat weet ik omdat we na een klein auto ongeluk allemaal zeggen, gelukkig was alleen de auto beschadigd.

    5. Wat heeft dit te maken met het USAID?
    Maar ik zal netjes reageren op je stellingen?
    Wie zou daar meer mensen hebben vermoord? De VC? De NVA of SVA of de Amerikanen?
    Ik zie je lijstje graag voorbij komen. My Lai was een verschrikking. Die lui werden ook allemaal
    berecht. Dat zien we niet vaak tijdens of na een oorlog. Die Amerikanen deden dat wel.
    En vergeet cambodia er niet bij te vermelden. Of denk je liever niet na over Pol Pot?
    Maar dit staat nog allemaal los van het feit dat de Amerikanen nog steeds de meeste hulp van waar ook ter wereld bieden, aan ieder land ter wereld.
    Korea een lichtend voorbeeld voor de wereld nu. Wat die kunnen zijn zeer veel landen stront jalours op. En ben eens eerlijk. Jij zult ook vast wat van Samsung in huis hebben.
    “voorvechter van de mensenrechten illegaal duizenden burgers heeft vermoord in Laos door de neutraliteit van een 3e land te schenden”
    Hier zul je wat meer tekst en uitleg moeten geven.


    6.
    Nee dit geeft duidelijk aan hoeveel die Amerikanen wel niet doen aan hulp in de wereld.
    Die geven zelfs meer weg als een middel groot arm land heeft als staatsbudget voor een heel jaar.

    7.
    “ Venezuela heeft nog steeds geen Amerikaanse vaccins,”
    https://www.reuters.com/world/americ...ys-2021-05-31/

    Hier ga je toch de mist in. En waarom alleen Amerikaanse vaccins? Zijn ze dat verplicht?
    En waarom zou Amerika dat moeten doen?

    Venezuela is een vazalstaat van Rusland en van China en vriend van Turkije.
    Of moeten de Amerikanen maar iedereen en alles wat sturen? Hoe kom je daar toch bij?

    Toen de Amerikanen voedsel en tandpasta en pleepapier stuurde in 2019, kwam dat ook niet de grens over.
    Daar wilde Maduro niets van weten. En sta jij dat hier nu goed te keuren?

    “Ik weet niet voor jou maar de belastingdienst walst nog steeds over alles en iedereen heen als het ze goed uitkomt
    Ik ben de laatste die belasting dienst ooit zal verdedigen. Wat die gedaan hebben met die mensen in gewoon crimineel.

    Maar ontken jij dan dat die mensen van de toeslage affaire schadeloos zijn gesteld. Ze hebben zelf 30k per familie gehad als een kleine genoegdoening.
    Voor die mensen die hun huis kwijt zijn geraakt of het hun relatie heeft gekost, zal een een zeer kleine pleister zijn. Maar iets is altijd nog beter dan niets. Je moet de bedragen wat die toeslage affaire de overheid kost eens optellen en dan naast het Marokkaanse overheids budget zetten. Dat geeft ook een aardig beeld.

  9. #189
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door sagar-barigela Bekijk reactie
    2.
    Leuke link, maar nog steeds alleen maar indirecte steun. Nu kun je zeggen door die indirecte steun, hebben ze Bin Laden geholpen. En dan zou je ook nog eens gelijk hebben. Maar het is en blijft indirect.

    3. Fijn eindelijk een soort lijst!
    En mooie en duidelijke gevallen van dictators.

    Even kijken de meest huidige is Noriega. En volgens mij is de man ook al dood.
    Weet je ook waar die dood is gegaan? In een Amerikaanse gevangenis…
    Verder als 1 in het midden oosten, en volgens mij hadden de mensen het beter onder Pahlavi dan ze het nu hebben…
    Cuba… Tja ik wist niet dat communisten hier zo populair waren bij jou.

    Erg interessant allemaal. En dus om iets minimaal 30 jaar geleden is geweest, daar probeer jij nu je hele argument aan op te hangen? Mag ik dan ook in het verleden duiken? Kijken om mijn gelijk daar
    ergens te halen?

    4.
    Niets subjectief. Poen is van minder belang dan mensen levens.
    En dat weet ik omdat we na een klein auto ongeluk allemaal zeggen, gelukkig was alleen de auto beschadigd.

    5. Wat heeft dit te maken met het USAID?
    Maar ik zal netjes reageren op je stellingen?
    Wie zou daar meer mensen hebben vermoord? De VC? De NVA of SVA of de Amerikanen?
    Ik zie je lijstje graag voorbij komen. My Lai was een verschrikking. Die lui werden ook allemaal
    berecht. Dat zien we niet vaak tijdens of na een oorlog. Die Amerikanen deden dat wel.
    En vergeet cambodia er niet bij te vermelden. Of denk je liever niet na over Pol Pot?
    Maar dit staat nog allemaal los van het feit dat de Amerikanen nog steeds de meeste hulp van waar ook ter wereld bieden, aan ieder land ter wereld.
    Korea een lichtend voorbeeld voor de wereld nu. Wat die kunnen zijn zeer veel landen stront jalours op. En ben eens eerlijk. Jij zult ook vast wat van Samsung in huis hebben.
    “voorvechter van de mensenrechten illegaal duizenden burgers heeft vermoord in Laos door de neutraliteit van een 3e land te schenden”
    Hier zul je wat meer tekst en uitleg moeten geven.


    6.
    Nee dit geeft duidelijk aan hoeveel die Amerikanen wel niet doen aan hulp in de wereld.
    Die geven zelfs meer weg als een middel groot arm land heeft als staatsbudget voor een heel jaar.

    7.
    “ Venezuela heeft nog steeds geen Amerikaanse vaccins,”
    https://www.reuters.com/world/americ...ys-2021-05-31/

    Hier ga je toch de mist in. En waarom alleen Amerikaanse vaccins? Zijn ze dat verplicht?
    En waarom zou Amerika dat moeten doen?

    Venezuela is een vazalstaat van Rusland en van China en vriend van Turkije.
    Of moeten de Amerikanen maar iedereen en alles wat sturen? Hoe kom je daar toch bij?

    Toen de Amerikanen voedsel en tandpasta en pleepapier stuurde in 2019, kwam dat ook niet de grens over.
    Daar wilde Maduro niets van weten. En sta jij dat hier nu goed te keuren?

    “Ik weet niet voor jou maar de belastingdienst walst nog steeds over alles en iedereen heen als het ze goed uitkomt
    Ik ben de laatste die belasting dienst ooit zal verdedigen. Wat die gedaan hebben met die mensen in gewoon crimineel.

    Maar ontken jij dan dat die mensen van de toeslage affaire schadeloos zijn gesteld. Ze hebben zelf 30k per familie gehad als een kleine genoegdoening.
    Voor die mensen die hun huis kwijt zijn geraakt of het hun relatie heeft gekost, zal een een zeer kleine pleister zijn. Maar iets is altijd nog beter dan niets. Je moet de bedragen wat die toeslage affaire de overheid kost eens optellen en dan naast het Marokkaanse overheids budget zetten. Dat geeft ook een aardig beeld.
    Niet zo voorbarig in je antwoorden. Families hebben nog niks gehad. Ze moeten eerst nog door een administratieve rompslomp heen. Sterker nog, de Bld gaat eerst beoordelen per dossier of er recht bestaat op compensatie.

    Leuk zeg, eerst weer weken, als het geen maanden worden, de Bld kennende, moeten die gezinnen weer door een onzinperiode heen.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  10. #190
    MVC Lid

    Reacties
    1.570
    21-04-2019

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Niet zo voorbarig in je antwoorden. Families hebben nog niks gehad. Ze moeten eerst nog door een administratieve rompslomp heen. Sterker nog, de Bld gaat eerst beoordelen per dossier of er recht bestaat op compensatie.

    Leuk zeg, eerst weer weken, als het geen maanden worden, de Bld kennende, moeten die gezinnen weer door een onzinperiode heen.
    Ik weet het allemaal niet. Ik heb dit gelezen.


    Het gaat om ouders die zich vóór 15 februari hebben gemeld. Ruim 11.000 ouders hebben het bedrag vóór zaterdag op hun rekening, wat een belofte was van het kabinet

    De ouders die getroffen zijn door een fout, krijgen het bedrag op 12 mei uitbetaald.

    https://www.parool.nl/nederland/toes...gers~ba04f01b/

  11. #191
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door sagar-barigela Bekijk reactie
    Ik weet het allemaal niet. Ik heb dit gelezen.


    Het gaat om ouders die zich vóór 15 februari hebben gemeld. Ruim 11.000 ouders hebben het bedrag vóór zaterdag op hun rekening, wat een belofte was van het kabinet

    De ouders die getroffen zijn door een fout, krijgen het bedrag op 12 mei uitbetaald.

    https://www.parool.nl/nederland/toes...gers~ba04f01b/
    Paarse krokodil.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  12. #192
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Paarse krokodil.
    tet!!!!

    Mijn favoriete blogster

    Doe ze niet teveel pijn. Demo is al op schuimbek stand geweest ahahaha

  13. #193
    MVC Lid

    Reacties
    1.570
    21-04-2019

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Paarse krokodil.


    Mooie inhoudelijke reactie.


  14. #194
    MVC Lid

    Reacties
    1.570
    21-04-2019

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    tet!!!!

    Mijn favoriete blogster

    Doe ze niet teveel pijn. Demo is al op schuimbek stand geweest ahahaha

    Doe jij eens even rustig met DEMO!!!!

    Hij zit al schuimbekkend in zijn racisme stand.

    Hij wilt echt niet zijn eigen uitspraken terug zien


  15. #195
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door sagar-barigela Bekijk reactie
    Doe jij eens even rustig met DEMO!!!!

    Hij zit al schuimbekkend in zijn racisme stand.

    Hij wilt echt niet zijn eigen uitspraken terug zien

    demo is maar een mongooltje. Jij ook hoor