1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    379
    16-01-2021

    dordles

  2. #32
    J'adore.

    Reacties
    1.477
    13-03-2016

    Zucht.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    54
    09-06-2020

    Citaat Geplaatst door GUnit Bekijk reactie
    Kifesh geblokkeerd? Hadden jullie contact
    Moet je echt in ieder z'n zaak snuffelen?

  4. #34
    J'adore.

    Reacties
    1.477
    13-03-2016

    Jeetje, wat een gedoe.
    Zucht.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    379
    16-01-2021

    Citaat Geplaatst door Novastar Bekijk reactie
    Hahaha slijm slijm lik lik.Ga zo door en je hebt zeker over 5 minuten haar nummer.Beetje appen en van het weekend date.Heb je al een afwerkplek in gedachten?
    Je moet bewondering voor hem hebben aangezien hij opkomt voor degene in een zwakkere positie.
    dordles

  6. #36
    ondertitel?

    Reacties
    19.142
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door nmeisje Bekijk reactie
    Salam melikoum broeders en zusters, Er is mijn een ding heel erg opgevallen. Mannen die zeggen dat ze serieus zijn willen trouwen etc. Eindstand ze willen gelijk 1ste date met jou in bed duiken en daarna niks meer van hun laten horen. Of je bent hun vaste speeltje. Maar liefde of trouwen etc zit er niet in. Mannen moeten er echt mee stoppen om te zeggen dat ze serieus zijn zerma ze hebben serieuze intenties etc. Terwijl ze dat totaal niet hebben. Ze maken echt misbruik ervan. Ik wil dit onze zusters ermee waarschuwen. Er zijn vast en zeker meisjes die erin trappen vergist je niet. Het heeft heel veel impact op een meisje om zo behandeld te worden. Stoppen zal het nooit zijn er lopen genoeg gekke rond, maar beter voorkomen dan genezen.
    Mensen zeggen wat ze denken dat je wilt horen, en het werkt blijkbaar, anders zou niet iedereen het over serieus hebben, het nodigt niet echt uit om eerlijk te zijn als het zo vaak gezegd word.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  7. #37
    J'adore.

    Reacties
    1.477
    13-03-2016

    Citaat Geplaatst door Novastar Bekijk reactie
    Ik heb relatie gehad met misschien wel 25 Marokkaanse vrouwen.Soms met 3 tegelijk.Ja ik spreek uit ervaring.Na de eerste date proberen ze je er al in te zuigen.Als je niet om hun hand gaat vragen dan ben je ern player.Wa er ook geen 1 waar van ik dacht dat word er.Allemaal te makkelijk en te goedkoop.Zaten zelfs een paar bij met hoofddoek.Het is gewoon niks.
    Je spreekt jezelf heel erg tegen; jij bent hier namelijk de goedkope. Niet de meiden die bespeeld werden door jou.
    Zucht.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    127
    02-06-2021

    Pot verwijt de ketel inderdaad. Beetje schandalig hoe je uit de hoogte een moraalridder probeert te zijn novastar.

  9. #39
    J'adore.

    Reacties
    1.477
    13-03-2016

    Citaat Geplaatst door Novastar Bekijk reactie
    Pijnlijk he?, Als ik hier bepaalde apjes zou plaatsen van ze,je gaat stuk.
    Stuk gaan om iets wat uitermate triest is? Mij nie belle.
    Zucht.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    8
    01-06-2021

    Hahahaha

    Die mannen doen al die dingen toch niet met mannen? Vrouwen doen net zo hard mee!!!



    Hou toch jullie bek dicht en stop met zielig een slachtofferrol aan te nemen!




    Man vrouw 1potnat!

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    636
    22-06-2010

    Citaat Geplaatst door Novastar Bekijk reactie
    Komt omdat Marokkaanse meisjes een reputatie hebben.Alles gaat makkelijk bij jullie.Trouwen doe je met een vrouw die zelfrespect heeft.Iets wat Marokkaanse niet hebben.
    Dan is de man zelf toch ook makkelijk, of geldt de regels alleen voor vrouwen?

    En de ts geeft aan mannen die zixh anders voor doen dan ze zijn dus zogenaamd serieus maar eigenlijk wolven in schaapskleding

    Maar gelukkig is er nog de afrekening

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    1
    19-08-2021

    Citaat Geplaatst door Bigups Bekijk reactie
    Oke ik zeg julie eerlijk de manne van tegewoordig zijn egt ziek ik ben daar zelf niet een van maar je hebt veel zieke manne maar realgay is andere geval hij wou homo worde door de vrouwe die hem bijna homo maakte maar hij is geen homo.
    Huh?

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    37
    08-08-2021

    Ik begrijp het wel
    Ik neem Marokkanen ook niet meer serieus

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    66
    15-03-2021

    iedereen noemt zich zelf ben serieus je leert iemand kennen als je samen woont getrouwd bent dan weetje hoe persoon in echt is

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    257
    29-08-2021

    Laatse die ik nog serieus neem in het leven zijn Marokkaanse vrouwen.Denk dat een valse hond nog betrouwbaarder is.