MVC Lid

Reacties
    1
    28-07-2018

Iligale oversteek van Hoceima naar spanje

Wie kan mij helpen aan de volgende vragen.

Mijn lieve Neef heeft een poging gewaagd om over te steken naar Spanje oktober 2020.
    Het schijnt dat hij vast zit in een gevangenis in Spanje.
    In welke deel van Spanje belanden mensen van Hoceima als ze oversteken?

Kan ik ook in contact komen met 1 van de gevangenissen? Waar moet ik beginnen

MVC Lid

Reacties
    184
    09-10-2017

Upje

MVC Lid

Reacties
    520
    15-04-2016

Hij word over paar dagen weer teruggestuurd naar Marokko waar hij nog een dag vast gaat zitten. Met geluk gelijk op vrije voeten.

MVC Lid

Reacties
    71
    25-01-2018

Ik zou het niet weten als je neef minderjarig is dan zou het kunnen dat hij asiel krijgt

MVC Lid

Reacties
    141
    31-10-2013

Meestal in het gebied rondom Motril. Moge Allah swt hem beschermen!
    Alhamdoulilah.

Just me!

Reacties
    40
    12-08-2004

Ik heb een paar van die jongens gesproken afgelopen zomer. Deze waren opgepakt door de Marokkanen. Dat is een ander verhaal. Maar zij vertelden mij dat als je in Spanje wordt gepakt en je kan bewijzen dat je een riffi bent uit alhoceima en omgeving, dat er dan een grote kans is dat je asiel krijgt. Dus ik hoop voor je neef dat hij daar mag blijven Insha Allah
    Just Do'nt lose the faith
    Spreek Alleen Wanneer Je De Kwaliteit Van De Stilte Kunt Verbeteren.......

MVC Lid

Reacties
    141
    31-10-2013

Citaat Geplaatst door amagrabi18 Bekijk reactie
    Ik heb een paar van die jongens gesproken afgelopen zomer. Deze waren opgepakt door de Marokkanen. Dat is een ander verhaal. Maar zij vertelden mij dat als je in Spanje wordt gepakt en je kan bewijzen dat je een riffi bent uit alhoceima en omgeving, dat er dan een grote kans is dat je asiel krijgt. Dus ik hoop voor je neef dat hij daar mag blijven Insha Allah
    Ja dat heb ik ook begrepen inderdaad! Een familielid van mij die heeft ook asiel gekregen toen ze als groep werden opgepakt door Spanjaarden.
    Alhamdoulilah.

MVC Lid

Reacties
    2
    29-06-2016

Salaam,

ik las 2020 dat is al een jaar geleden ?
    Die had al mogen bellen of je had wel wat vernomen van een bekende.

Kan je wat meer info geven welke dag dat hij vertrokken is en hoe groot de groep is.
    Wij hebben een aantal contacten in spanje zitten die mensen, hun helpen dakloze en illigale marokkannen.
    Oktober 2020 waren niet heeel veel die nog per boot kwamen. Was toen al veel controle.

Ik kan voor je na vragen maar heb meer info nodig.
    Want er zijn echt te veel jongeren

ik zal op mijn buurt weer een berichtje doen naar alle mensen die ik ken in spanje.