1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.817
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Marokko tekent overeenkomst met Pfizer/BioNTech

    Marokko heeft een overeenkomst getekend met farmaceuten Pfizer en BioNTech SE over de levering van coronavaccins aan Marokko.





    Dat hebben de twee vaccinboeren vandaag gemeld in een gezamenlijke verklaring.


    In de verklaring wordt niet bekend gemaakt hoeveel vaccins het Marokkaanse Ministerie van Volksgezondheid heeft besteld of wanneer deze geleverd zullen worden.


    "We zijn zeer vereerd om samen te werken met de Marokkaanse regering.", luidt de verklaring van Ali Besri, regionaal directeur voor Noord-Afrika en Chief Executive Officer van Pfizer SA Laboratories in Marokko. "We mobiliseren onze wetenschappelijke en productiemiddelen ten gunste van onze gemeenschappelijke doelstelling, namelijk het brengen van het Pfizer BioNTech-vaccin tegen COVID-19 voor de Marokkaanse bevolking".


    "Ik wil de Marokkaanse regering bedanken voor haar steun en vertrouwen in ons vaccin dat, naar we hopen, zal helpen bij het aanpakken van deze wereldwijde pandemische dreiging.", leest de verklaring van Sean Marett, commercieel directeur van BioNTech.

    Het vaccin, dat is gebaseerd op de eigen mRNA-technologie (Messenger Ribonucleic Acid) van BioNTech, is ontwikkeld door BioNTech en Pfizer.

    Het is de eerste keer dat Marokko een mRNA-gebaseerd vaccin gaat inzetten. Tot dusver werden vector-vaccins van het Chinese Sinopharm en het Brits/Zweedse AstraZeneca gebruikt.

    BioNTech en Pfizer streven ernaar om tegen eind 2021 in totaal meer dan 3 miljard doses van hun coronavaccin te produceren. Om dit te bereiken gaan de twee laboratoria het aantal productielocaties uitbreiden en samenwerkingen aan met nieuwe leveranciers en fabrikanten.

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Wajo geen dua gewoon


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Ja de eerste was een vaccine in Marokko de volgende is haram

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Weer een deal met de duivel

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Eerst het vertrouwen van de bevolking winnen dan de duivel loslaten

    Zo werkt de duivel

    Ik heb me heel stil gehouden over deze onderwerp maar voor degene die nadenkt weet hoe het zit

    Het is haram om je DNA te veranderen zoals de HEER je geschapen heeft (gallaq)

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door touzi2 Bekijk reactie
    Eerst het vertrouwen van de bevolking winnen dan de duivel loslaten

    Zo werkt de duivel

    Ik heb me heel stil gehouden over deze onderwerp maar voor degene die nadenkt weet hoe het zit

    Het is haram om je DNA te veranderen zoals de HEER je geschapen heeft (gallaq)
    Sterk

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Hoe verander je je dna?
    Valt op dat iedereen opeens wetenschapper is geworden

    Laten we dua doen Thierry

    PAF

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door touzi2 Bekijk reactie
    simpel en logisch lijkt me
    Niet voor iedereen helaas..... maar ze zoeken het verder maar uit, alles is onderhand wel gezegd

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    881
    14-05-2020

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Niet voor iedereen helaas..... maar ze zoeken het verder maar uit, alles is onderhand wel gezegd
    ik heb veel gezien en niks gezegd het verraad erachter is duizelingwekkend

  10. #10
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013


  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Over Arubaanse chica’s