1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Cool Covid-19 is een intelligent virus

    Zoals al bekend is kan het virus klokkijken en kwam het vorig jaar pas na 22h als een mammoettanker uit de bosjes..
    Het kon overal toeslaan vandaar dat vorig jaar en komend najaar zowat alles was gesloten, behalve de supermarkt want het virus weet dat we voedsel en pleepapier nodig hebben.. hij is solidair.
    Als dat nog niet genoeg is weten we nu ook dat het mega protesten waar 100 duizenden mensen op af komen expres ontwijkt zodat mensen massaal hun stem kunnen laten horen



    https://twitter.com/MattTheKing/stat...64724580012037


    Wat een super virus , ongelofelijk!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    De super besmettelijke deltavariantverzinsel is niet zo besmettelijk als ze ons willen laten geloven...?
    Wat is de verklaring hiervoor? Als je al de angstberichten van de laatste 2 jaar uit de media moet geloven zouden de ziekenhuizen moeten volstromen na dit soort mega demos


    Very vreemd

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    379
    16-01-2021

    Was me ook opgevallen hoe intelligent het virus is. Heeft gekke streken en tactieken je wordt er gewoon bang van.
    dordles

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    726
    23-08-2020

    Tot je familielid op de IC ligt en doodgaat…

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Post

    Wanneer je klem bent geluld of geen verklaring hebt kan je nog nooit altijd de "emotionele chantage" kaart inzetten..

    WACHT MAAR TOT EEN FAMILIELID OP DE IC LIGT !!!!11!!!



    Vreemd antwoord op een terechte vraag/opmerking waarvan ik al 2 dagen wakker lig

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Wanneer je klem bent geluld of geen verklaring hebt kan je nog nooit altijd de "emotionele chantage" kaart inzetten..

    WACHT MAAR TOT EEN FAMILIELID OP DE IC LIGT !!!!11!!!



    Vreemd antwoord op een terechte vraag/opmerking waarvan ik al 2 dagen wakker lig
    Omdat niets anders werkt bij complot Wappies.

    Die moeten eerst met hun kop kei hard tegen de Muur knallen voordat ze echt snappen dat er een muur staat.

    Dus snel weer kop in het zand steken, en nee roepen.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Omdat niets anders werkt bij complot Wappies.

    Die moeten eerst met hun kop kei hard tegen de Muur knallen voordat ze echt snappen dat er een muur staat.

    Dus snel weer kop in het zand steken, en nee roepen.

    Haha, deze reactie is nog vreemder dan die van overthinking. Best knap op zich.

    Waarom schieten jullie altijd in een corona-reflex naar aanleiding van vragen die de logica van het coronasprookje niet lijken te ondersteunen?
    Zover gehersenspoeld dat je de realiteit bent verloren.... daarom moet je dus geen MSM troep kijken, is junkfood voor je brein (ziel)

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Ik ben ook kritisch tegen de maatregelen die door Nederlandse staat zijn genomen..

    Groepsimmuniteit
    Reactie snelheid/traagheid
    Maatregelen te zwak/te streng
    Etc etc


    Je hebt een virus maar je hebt ook te maken met een samenleving..
    We hebben een Neoliberale regering daarin speelt geld een grote rol
    Daarin speelt economie dus een grote rol.


    Virus is niet slim..
    Staat is te afwachtend..
    Staat heeft andere belangen..
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    26.511
    27-01-2012

    Als je tijd hebt lees dit

    https://www.c19redteam.nl/adviezen/

    Redteam is kritisch..
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    @RL

    Ik ben bekend met het red team, die willen een onmenselijke zero-covid beleid zoals in Aussie land.
    Knettergek dat soort lui. Een gevaar voor de mensheid (het leven)

    De covid versie van Willem Stengel

    Citaat Geplaatst door Saba7_ Bekijk reactie
    Vind je het overdreven, en de maatregelen te ver gaan of geloof je helemaal niet in Corona?
    Weet ik niet, wat ik wel weet is dat maatregelen (die in knipperlicht fases blijven terugkomen) in verhouding met het gevaar van corona fucking scheef zijn, ze voeren beleid alsof we met ebola te maken hebben.
    Bijvoorbeeld in Australië waar het nu winter is hebben ze opnieuw de grote steden op het slot gegooid op basis van nog geen 100 besmettingen(positief getest). ..het leger die op straat patrouilleert , mensen mogen hun huis alleen uit voor essentiële bezigheden als boodschappen en sport verlaten en niet verder dan een aantal kilometer...

    Heeft allemaal niks meer met virusbestrijding te maken. Zijn andere krachten die spelen.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    726
    23-08-2020

    Emotionele chantage? Pff blijf lekker veilig en knus achter je scherm zitten tikken. Met wat je nu doet gaan de maatregelen echt niet weg of zo.

  13. #13
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door overthinkingg Bekijk reactie
    Tot je familielid op de IC ligt en doodgaat…
    Zolang je het niet van dichtbij hebt meegemaakt, kan je het inderdaad afdoen met "het is maar een griepje".

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    860
    30-08-2009

    Zwaar overdreven allemaal.
    The People

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.570
    21-04-2019

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Zolang je het niet van dichtbij hebt meegemaakt, kan je het inderdaad afdoen met "het is maar een griepje".
    En zo zie ik het ook.

    Helaas zijn sommige mensen gewoon imuun voor goed advies.
    En dan doen ze dat goed advies af als een of ander complot.
    Gewoon van de gekken.