Atlasleeuwin.

Reacties
    8.218
    08-12-2013

Citaat Geplaatst door Reallover Bekijk reactie
    Keuzevrijheid moet er zeker zijn

Maar het is wel belangrijk om het virus serieus te nemen en niet te bagatelliseren
    En ja de overheid maakt er een zooitje van dat is wat zeker is..teveel fouten waardoor er nu een splitsing is in samenleving.

"Vaccinatie heeft vele ziekten al teruggedrongen, en in sommige gevallen volledig uitgeroeid. Ziekten die een paar generaties terug nog vele doden maakten of tot ernstige handicaps leidden. Zo heeft vaccinatie tegen pokken de ziekte volledig doen verdwijnen. Vandaag krijgen kinderen geen pokkenvaccinatie meer omdat de ziekte niet langer in omloop is. Als we goed blijven vaccineren, zullen sommige ziekten in de toekomst niet meer bestaan en zullen ouders na verloop van tijd hun kinderen er dan ook niet meer tegen moeten vaccineren."
    Het bagatelliseren is sowieso fout, het is meer dan een griepje. Het sloopt je lichaam letterlijk.

mathematician

Reacties
    402
    25-07-2013

Citaat Geplaatst door LaMarizocco Bekijk reactie
    meerderheid bepaald in nl. ik zeg niet dat je zich MOET vaccineren , das je eigen keuze
    Maar je zegt dat er een muur omheen moet. Dus diegene die ervoor kiezen om niet te vaccineren moeten in principe buiten de maatschappij gezet worden.
    Anti Sandalistan S.S.R.

فاس العتيقة

MVC Lid

Reacties
    20.476
    18-12-2015

Stand your ground

Niet toegeven aan die satanisten

Atlasleeuwin.

Reacties
    8.218
    08-12-2013

Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Stand your ground

Niet toegeven aan die satanisten
    Wat zou je doen als je echt helemaal niets meer kan? Geen werk, geen uitkering, niets.. ;o

MVC Lid

Reacties
    20.476
    18-12-2015

Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Wat zou je doen als je echt helemaal niets meer kan? Geen werk, geen uitkering, niets.. ;o
    Tegenwoordig heb je veel mogelijkheden om online geld te maken.. mocht dat op een of andere manier onmogelijk worden gemaakt, of niet genoeg om rond te komen dan wordt het strijden en overleven..
    Heb makkelijk praten ben solo, je zou maar een gezin hebben en niet mee willen werken aan deze shitshow.

Snap je vraag maar je moet teveel denken aan wat mogelijk gaat komen, is niet gezond. Hoe moeilijk het ook is.
    Voorlopig is het sowieso nog wel te doen allemaal, ..de horeca en theater kwamen we sowieso al niet.

MVC Lid

Reacties
    2.642
    14-07-2019

Tegenwoordig heb je veel mogelijkheden om online geld te maken.. mocht dat op een of andere manier onmogelijk worden gemaakt, of niet genoeg om rond te komen dan wordt het strijden en overleven..
    Heb makkelijk praten ben solo, je zou maar een gezin hebben en niet mee willen werken aan deze shitshow.

Snap je vraag maar je moet teveel denken aan wat mogelijk gaat komen, is niet gezond. Hoe moeilijk het ook is.
    Voorlopig is het sowieso nog wel te doen allemaal, ..de horeca en theater kwamen we sowieso al niet.
    Ga je nooit naar het theater of horeca?

Nooit ergens een kopje koffie met een broodje? Of een pizza ergens?
    Eet je al je maaltijden thuis of bij vrienden en familie?
    Echt waar?

MVC Lid

Reacties
    20.476
    18-12-2015

Citaat Geplaatst door Uitroepteken Bekijk reactie
    Ga je nooit naar het theater of horeca?

Nooit ergens een kopje koffie met een broodje? Of een pizza ergens?
    Eet je al je maaltijden thuis of bij vrienden en familie?
    Echt waar?
    Nee
    Zelden
    Ja
    Ja

Voor afhaalrestaurants is een trouwens een uitzondering gemaakt.

Atlasleeuwin.

Reacties
    8.218
    08-12-2013

Ik denk ook niet dat het zo ver gaat komen, eens moeten we leren leven met dit virus. Het gaat niet meer weg en elk jaar heel de bevolking vaccineren schiet ook niet op.

Maar ik zeg je eerlijk, ik zou het lastig vinden hoor. Horeca en theater vind ik ook niet boeiend, je kunt het prima naar je zin maken thuis met familie en vrienden, maar sporten (voor mij heel belangrijk), het reizen.. Man, moet er niet aan denken. ;o

MVC Lid

Reacties
    20.476
    18-12-2015

Ik denk ook niet dat het zo ver gaat komen, eens moeten we leren leven met dit virus. Het gaat niet meer weg en elk jaar heel de bevolking vaccineren schiet ook niet op.

Maar ik zeg je eerlijk, ik zou het lastig vinden hoor. Horeca en theater vind ik ook niet boeiend, je kunt het prima naar je zin maken thuis met familie en vrienden, maar sporten (voor mij heel belangrijk), het reizen.. Man, moet er niet aan denken. ;o
    De griep is idd altijd onder ons geweest

Als je nu al moeite hebt dan denk ik dat je uiteindelijk wel overstag gaat.. want het gaat de komende tijd niet makkelijk worden.

Atlasleeuwin.

Reacties
    8.218
    08-12-2013

De griep is idd altijd onder ons geweest

Als je nu al moeite hebt dan denk ik dat je uiteindelijk wel overstag gaat.. want het gaat de komende tijd niet makkelijk worden.
    Nee FCE, dit keer hap ik niet. Bekijk het met je griep.

Uiteindelijk gaat iedereen overstag, ook jij. Ik heb het overigens voorlopig niet nodig. ;o

MVC Lid

Reacties
    246
    21-12-2020

Ik denk niet dat iedereen uiteindelijk overstag zal gaan.

MVC Lid

Reacties
    20.476
    18-12-2015

Nee FCE, dit keer hap ik niet. Bekijk het met je griep.

Uiteindelijk gaat iedereen overstag, ook jij. Ik heb het overigens voorlopig niet nodig. ;o
    Nooit

mathematician

Reacties
    402
    25-07-2013

Ik heb tot nu toe ook geen vaccin genomen, kijk wat het verder gaat geven.
    Anti Sandalistan S.S.R.

فاس العتيقة

MVC Lid

Reacties
    26.527
    27-01-2012

Het bagatelliseren is sowieso fout, het is meer dan een griepje. Het sloopt je lichaam letterlijk.
    En ja kritiek is belangrijk
    Nederlandse overheid heeft zeker veel fouten gemaakt

Nederland heeft geen helder Coronabeleid. Dat is al erg genoeg, maar er wijst ook maar weinig op dat Nederland echt het virus helemaal uit de maatschappij wil hebben. Onze analyse toont aan dat alle actoren zich tegenstrijdig gedragen en uiten. Terwijl het OMT sinds juni 'maximaal controleren' uitlegt als het 'zoveel mogelijk indammen' van de verspreiding 'tot (bijna) nul', definieert het RIVM datzelfde begrip als het 'uitsmeren' van de verspreiding.

Onze analyse toont aan dat momenteel het RIVM en GGD-GHOR nog op toegestane verspreiding zitten, het OMT daar in meegaat ondanks het feit dat het sinds 23 juni lippendienst bewijst aan het begrip 'indammen', en media en kabinet het grote verschil tussen 'een beetje virus' en 'geen virus' niet begrijpen.

Bij een warrige strategie 'wint' echter de strategie die het minst stringent het virus indamt: het virus verspreidt zich en blijft de economie en levens beschadigen. En misleiding is een ingebakken onderdeel van het griepdraaiboek, dus is de verwarring op zich al een sterk signaal dat het kabinet niet aan indammen wil doen. Het kabinet wil dus tamelijk snelle verspreiding van het virus, of dat is het gevolg van de warrigheid, maar het effect is in beide gevallen hetzelfde.

De majeure verschillen in strategieën verdienen daarom opheldering.

Ik volg hun ze zijn kritisch
    https://www.containmentnu.nl/article...ty-on-strategy
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''

MVC Lid

Reacties
    26.527
    27-01-2012

https://www.containmentnu.nl/article...the-population

In dit dossier houden wij de stand der wetenschap bij van de eventuele gezondheidsschade die het nieuwe coronavirus oplevert. De wetenschap leert steeds meer over het virus en de ziekte. Helaas wordt met de tijd de lijst syndromen en schade die (een minderheid van?) de geïnfecteerden oploopt langer. Daarom schetsen wij ook een worst-case scenario.

Hoe gevaarlijk is het virus?

Er komen dagelijks nieuwe onderzoeken binnen, maar de conclusie is al dat een fors percentage (meer dan de helft) van de mensen die naar het ziekenhuis moeten langdurige of permanente schade aan longen, hart, hersens en andere organen oploopt. Van de mensen die thuis op de bank uitzieken lijkt een significant percentage langdurig beschadigd, niet 1 op de 100 maar eerder 1 op de 2. Ook jeugdige mensen met beperkte symptomen en zelfs geen symptomen.

De conclusie:*u wilt dit virus niet tegenkomen, en de overheid moet het onderdrukken. De beste inschatting is dat 10% of misschien wel 50% van de geïnfecteerde mensen langdurige of permanente schade oploopt. Dit geldt ook voor mensen die initieel weinig klachten ervaren en/of jonge mensen. Stop het virus!
    ''Niet de integratie is mislukt, maar de acceptatie is mislukt.''