1. #16
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Maquis zal zo de Imazighan en Arabs ter sprake brengen om dit te rechtvaardigen

    Tevens zal hij de vluchtelingen de schuld geven

  2. #17
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    Ja maar nu krijg je de mededeling dat dit soort bedrijven hele landen mogen uitmelken want anders produceren ze niks meer (ontmoedigen).

    Je hebt gelijk, zo zal het waarschijnlijk ook gaan.

    Zoals je al zei, “zo rolt de wereld”.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  3. #18
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    Maquis zal zo de Imazighan en Arabs ter sprake brengen om dit te rechtvaardigen

    Tevens zal hij de vluchtelingen de schuld geven
    Hahahahahaha.

    !
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Je hebt gelijk, zo zal het waarschijnlijk ook gaan.

    Zoals je al zei, “zo rolt de wereld”.
    Er mag best een plafond gesteld worden aan de verkoop van medicatie.

    Plus moet er gewoon kennis gedeeld worden, bloedzuigers

    Als ze dit toelaten moeten ze ook niet meer zeiken over mensenrechten en dergelijke.

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    You ma pima pang pang denk ik dan
    idd

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Je hebt gelijk, zo zal het waarschijnlijk ook gaan.

    Zoals je al zei, “zo rolt de wereld”.
    ik vraag me af of het ook zo zijn als het toevallig een islamitisch land zou zijn die dit zou doen.


  7. #22
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    Er mag best een plafond gesteld worden aan de verkoop van medicatie.

    Plus moet er gewoon kennis gedeeld worden, bloedzuigers

    Als ze dit toelaten moeten ze ook niet meer zeiken over mensenrechten en dergelijke.
    Eens. Voor wat betreft dat tweede, haha dat is een utopie.

    Als in de praktijk alleen de welgestelden zich bepaalde medicatie kunnen veroorloven en minderbedeelden niet, komen juridische waakhonden om de hoek kijken. Het recht dient juist om dit soort taferelen een bepaalde halt toe te roepen. (Al denk ikzelf dat dat op mondiaal niveau nimmer te realiseren valt).
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  8. #23
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    ik vraag me af of het ook zo zijn als het toevallig een islamitisch land zou zijn die dit zou doen.

    Ik denk dat er niet veel verschil zal zijn; geld stinkt niet. Ook niet in islamitische landen.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Eens. Voor wat betreft dat tweede, haha dat is een utopie.

    Als in de praktijk alleen de welgestelden zich bepaalde medicatie kunnen veroorloven en minderbedeelden niet, komen juridische waakhonden om de hoek kijken. Het recht dient juist om dit soort taferelen een bepaalde halt toe te roepen. (Al denk ikzelf dat dat op mondiaal niveau nimmer te realiseren valt).
    klopt, ik deed gewoon een tdm’tje. Mijn excuses, ook ik soms aan naieve opmerkingen.

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Ik denk dat er niet veel verschil zal zijn; geld stinkt niet. Ook niet in islamitische landen.
    nee niet zo, dat geloof ik best.

    Maar ik heb het meer dat als een islamitische wetenschapper (ja ik weet Slaoui maar hij werkt voor Amerika) een vaccin produceert die effectief is en de ingrediënten NIET wil delen met de andere landen en de boel gaat uitmelken.

  11. #26
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    dit is heel westers overigens.

    Situaties uitmelken tot een immoreel niveau.

    Dit soort bedrijven mogen genationaliseerd worden
    het is duidelijk dat je niet alles hebt onderzocht..

    Nog volgens de Financial Times levert Pfizer de vaccins aan landen met een midden-inkomen tegen de helft van de prijs, terwijl de armste landen het vaccin tegen kostprijs krijgen.

    en vergeet m6 en zijn mafffia niet hoe zij marokko uitmelken.
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  12. #27
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    klopt, ik deed gewoon een tdm’tje. Mijn excuses, ook ik soms aan naieve opmerkingen.
    Ik was eerlijk gezegd wel benieuwd naar jouw visie hierop, vanuit jouw expertise.

    Citaat Geplaatst door LaMarzocco Bekijk reactie
    nee niet zo, dat geloof ik best.

    Maar ik heb het meer dat als een islamitische wetenschapper (ja ik weet Slaoui maar hij werkt voor Amerika) een vaccin produceert die effectief is en de ingrediënten NIET wil delen met de andere landen en de boel gaat uitmelken.
    De mens is van nature egoïstisch en ook Arabieren en hun ego. Er zijn uitzonderingen wellicht.

    Ik vind dat trouwens altijd zo raar en vooral als het gaat om medische uitvindingen. Maar ja, je krijgt dan gedoe met patenten enz.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  13. #28
    Normaal.

    Reacties
    1.844
    10-08-2015

    tetouzient_ inou, ik kon je niet berichten en kan ook geen groen geven blijkbaar.
    Wilde nog zeggen ameen op je dua en bedankt voor je lieve woorden zine inou. Allahie hafdak.

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    het is duidelijk dat je niet alles hebt onderzocht..

    Nog volgens de Financial Times levert Pfizer de vaccins aan landen met een midden-inkomen tegen de helft van de prijs, terwijl de armste landen het vaccin tegen kostprijs krijgen.

    en vergeet m6 en zijn mafffia niet hoe zij marokko uitmelken.
    Liever m6 dan jouw labiele kliek. Jouw moet gewoon je mond houden voordat je hier weer vernederd wordt

    Over labiele personen gesproken, insha Allah dat premier Othmani wordt vervangen … smerige turkse kk slaaf dat het is



    Kk ezels, landsbelang kennen ze niet alleen bukken voor een ander. Yallah binnenkort oprotten. Ga maar ergens anders janken om Turkije en Sheikh Jarra7, in je vrije tijd

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    2.393
    19-07-2021

    Citaat Geplaatst door tetouzient_ Bekijk reactie
    Ik was eerlijk gezegd wel benieuwd naar jouw visie hierop, vanuit jouw expertise.



    De mens is van nature egoïstisch en ook Arabieren en hun ego. Er zijn uitzonderingen wellicht.

    Ik vind dat trouwens altijd zo raar en vooral als het gaat om medische uitvindingen. Maar ja, je krijgt dan gedoe met patenten enz.
    Mijn visie: geld verdienen mag, maar de maatschappelijke belang telt zwaarder en dat moet je alle ondernemers gewoon onderwijzen van jongs af aan. Rijk worden is geen misdaad. Het is immoreel en vooral gevaarlijk om een precedent te scheppen. (Gebeurt al)

    Dat is mijn mening erover.

    Begin niet over Arabs. Ik heb vaak met ze te maken. Meest achterlijke volk op aarde. Ze lijken allemaal op elkaar en denken slim te zijn maar het is altijd korte termijn successen behalen en op de lange termijn worden ze gebuldozerd door een ander vanwege de denkwijze

    Ik begrijp TDM enzo wel maar wanneer het tot geld komt kent niemand je. Je beste vriend in deze wereld is je bankrekening.