1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    4
    14-07-2014

    Marokkaans aardewerk omg. Rotterdam

    Salam aleikum, Mijn zusje wil graag een mooie Marokkaanse aardewerken schaal voor haar verjaardag. We zijn zelf niet
    Marokkaans, en kom uut Drenthe dus heb geen idee. Ben voor een paar dagen in omg. Rotterdam en daar moet vast wel iets
    te vinden zijn? Hebben jullie tips? Ik heb niet zoveel zin om teveel rond te sjouwen op zoek naar een winkeltje, dus vandaar!
    Het mag bijv. ook iets zijn buiten de stad waar je makkelijk kan parkeren en even langs kan gaan. Alvast bedankt!

  2. #2
    Storyteller ❤

    Reacties
    4.786
    11-01-2011

    Citaat Geplaatst door GeduldL Bekijk reactie
    Salam aleikum, Mijn zusje wil graag een mooie Marokkaanse aardewerken schaal voor haar verjaardag. We zijn zelf niet
    Marokkaans, en kom uut Drenthe dus heb geen idee. Ben voor een paar dagen in omg. Rotterdam en daar moet vast wel iets
    te vinden zijn? Hebben jullie tips? Ik heb niet zoveel zin om teveel rond te sjouwen op zoek naar een winkeltje, dus vandaar!
    Het mag bijv. ook iets zijn buiten de stad waar je makkelijk kan parkeren en even langs kan gaan. Alvast bedankt!
    Probeer Zwart Janstraat in Rotterdam. Lange straat met diverse multiculturele winkels. Ik denk dat je daar wel slaagt

    “We are, as a species, addicted to story. Even when the body goes to sleep, the mind stays up all night, telling itself stories.”
    - Jonathan Gottschall -