Alhamdulilah

Reacties
    59
    21-08-2009

Werk

Holaaaa

Is er iemand die werk voor mij heeft? Wel een nette baan aub. Geen baan waarvoor ik mijn ziel of eer moet verkopen.

Graag een baan waar ik om 09:00 uur begin en om 17:00 klaar ben. Ik ken mezelf ik kan echt GEEN onregelmatige diensten draaien. Heb ik een tijdje gedaan vervolgens belandde ik in de ziektewet met een burn-out en oververmoeidheid

Graag ergens op kantoor, waar een diploma niet relevant is maar werkervaring wel.

Baan omgeving Den Haag, Rotterdam of Delft.

Alhamdulilah

Reacties
    59
    21-08-2009

Up

MVC Lid

Reacties
    76
    30-01-2019

nationalevacaturebank.nl
    indeed.nl

Banken zoeken nu heel veel KYC medewerkers, check hun websites.

MVC Lid

Reacties
    173
    15-01-2021

Erg dat er zoveel feministen zijn

MVC Lid

Reacties
    658
    09-05-2016

Ik heb een geweldige baan voor je,

Je hoeft noch je eer noch iets anders te verkopen,
    Werktijden mag jezelf bepalen. Je hebt genoeg tijd om uit te slapen.
    Het liefst tussen 12 uur en 14 uur. Je wordt absoluut niet moe en zul je niet ziek worden.
    Je hoeft niet naar een kantoor. Je kan het gewoon in je bed uitvoeren.
    Voor die 2 uur krijg je 2000 euro. Je mag elke dag werken. Op maand basis is het zo een 60000 euro.
    Elke maand mag je een week op werkgeverskosten op reis. En je mag iemand meenemen.
    Op feest dagen krijg je 50% bonus. Je krijgt een dertiende en viertiende maand. Als je te lang in bed blijft krijg je ook matras kosten.
    Als je trouwt betaalt de werkgever je bruiloft. Als je een jaar werkt mag je op werkgeverskosten een auto en een huis uitzoeken.

Nu is het de hoogste tijd om wakker te worden,

Alhamdulilah

Reacties
    59
    21-08-2009

Citaat Geplaatst door Vaccin Bekijk reactie
    Erg dat er zoveel feministen zijn
    Wie moet anders opdraaien voor mijn kosten? Ik heb geen man thuis die mij verteld dat ik niet hoef te werken en dat ik op hem kan rekenen.

Wat een oordeel…

Alhamdulilah

Reacties
    59
    21-08-2009

Citaat Geplaatst door Turkbey Bekijk reactie
    Ik heb een geweldige baan voor je,

Je hoeft noch je eer noch iets anders te verkopen,
    Werktijden mag jezelf bepalen. Je hebt genoeg tijd om uit te slapen.
    Het liefst tussen 12 uur en 14 uur. Je wordt absoluut niet moe en zul je niet ziek worden.
    Je hoeft niet naar een kantoor. Je kan het gewoon in je bed uitvoeren.
    Voor die 2 uur krijg je 2000 euro. Je mag elke dag werken. Op maand basis is het zo een 60000 euro.
    Elke maand mag je een week op werkgeverskosten op reis. En je mag iemand meenemen.
    Op feest dagen krijg je 50% bonus. Je krijgt een dertiende en viertiende maand. Als je te lang in bed blijft krijg je ook matras kosten.
    Als je trouwt betaalt de werkgever je bruiloft. Als je een jaar werkt mag je op werkgeverskosten een auto en een huis uitzoeken.

Nu is het de hoogste tijd om wakker te worden,

Zonde van al die letters, but tell me… wat is precies je punt?

Alhamdulilah

Reacties
    59
    21-08-2009

Citaat Geplaatst door Hershel Bekijk reactie
    nationalevacaturebank.nl
    indeed.nl

Banken zoeken nu heel veel KYC medewerkers, check hun websites.
    Dankjewel voor jouw waardevolle reactie. Ga ik meteen doen.

MVC Lid

Reacties
    173
    15-01-2021

Citaat Geplaatst door Mevrouwtje..S Bekijk reactie
    Wie moet anders opdraaien voor mijn kosten? Ik heb geen man thuis die mij verteld dat ik niet hoef te werken en dat ik op hem kan rekenen.

Wat een oordeel…
    De vraag is wil je wel zo'n man en ga je ermee kunnen leven?

MVC Lid

Reacties
    2.523
    25-01-2019

Lekker snel trouwen en huisvrouw
    Kindjes baren

Waarom weer risico nemen op de werkvloer
    Straks een beroerte

Kappen met werkshit en ga settlen
    Sim sala bim ewa kim

Limited Edition

Reacties
    411
    19-03-2014

GGD heeft vanwege covid een aantal vacatures. Je zou daar even kunnen kijken.
    The meaning of beauty in short is: The goodness of a soul, self respect and purity of the heart.

MVC Lid

Reacties
    173
    15-01-2021

Zoek een echte man zodat je een huisvrouw kan zijn en kindjes opvoedt. Niet intrappen in de feminbullshit

Alhamdulilah

Reacties
    59
    21-08-2009

De vraag is wil je wel zo'n man en ga je ermee kunnen leven?
    Ik zou echt wel zo een man willen hebben die wat dat betreft nog oldschool is en graag alle kosten op zich neemt.

Maar ja in sommige gevallen moeten vrouwen juist werken om de kosten te dekken en zitten mannen thuis, i know very confusing.

Alhamdulilah

Reacties
    59
    21-08-2009

Zoek een echte man zodat je een huisvrouw kan zijn en kindjes opvoedt. Niet intrappen in de feminbullshit

Breng mij die echte man dan die dat allemaal wil doen, mij hoor je dan echt niet klagen hoor

Alhamdulilah

Reacties
    59
    21-08-2009

Citaat Geplaatst door diklippekes Bekijk reactie
    GGD heeft vanwege covid een aantal vacatures. Je zou daar even kunnen kijken.
    Met alle respect maar dat is echt hersendood werk, dat is iets waar ik niet naar op zoek ben op het moment. Er moet wel wat uitdaging in zitten