1. #31
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Sorry ma, zal het nooit meer doen...


    Je weet waarom ik zo nu en dan een bommetje plaatst, heb ik je eerder vertelt
    Zuig het ook niet zomaar uit mn duim he, er zijn een aantal (wetenschappers) die hetzelfde beweren.

    Of het waar is weet ik niet, daar kan over gediscussieerd worden , is alleen maar goed.
    Voor bommetjes heb je geen desinformatie nodig. Jij bent beter dan dat. ;o

    Een virus muteert continu, daar heeft een vaccin weinig mee te maken.. Iemand die gevaccineerd is kan nog steeds een ander besmetten, dus ja, dan spelen zij ook een rol bij het ontstaan van nieuwe varianten. In die zin heb je gelijk, maar dat de Deltavariant is ontstaan door het vaccin, is onzin joh.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Hierom "Overigens zegt hij later dat hij zich had versproken''

    Vreemd dat die profs en beleidsbepalers zich zo vaak "verspreken'' sinds het corona tijdperk. De "blunders", met opzet, kan je ondertussen wel een boek over schrijven zo dik als 'the great reset' van Klaus Schwab.

    Het zijn geen versprekingen en blunders maar 'Truth in plain sight'.. ze draaien de waarheid om, zo doen ze dat in occultiste kringen
    Dat is niet vreemd.
    Mensen verspreken zich heel vaak alleen normaal let je er niet op of geef je er geen waarde aan.
    Omdat je hier psychologisch heel graag een bepaald narratief zoekt, treedt er een soort vorm van cognitieve dissonantie op.
    En het jammere is dat het niet uitmaakt wie dit tegen je zegt, je psyche kan niet anders dan zich er tegen verzetten.

    Of je bent aan t het trollen, dat kan uiteraard ook.

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Coronavaccinaties slopen je natuurlijke afweersysteem waardoor je vatbaar wordt voor gewone ziekten, als een griepje.

    Vanaf het begin werd gewaarschuwd, dat dit geen traditionele vaccinatie is, maar een vorm van gentherapie, welke de nodige testfase nog niet heeft doorlopen.

    Wat stelt je gezondheid nog voor als je natuurlijke immuunsysteem ondermijnd is? Coronavaccinaties is een weg zonder terugkeer. Eenmaal begonnen, zal je de rest van je leven hiermee door moeten gaan.

    Degenen die dit promoten en rechtvaardigen zijn overheidsmensen die dit uit zakelijke overwegingen doen.

    Hoe kun je jezelf nog in de spiegel aankijken, als je dit soort praktijken steunt? Waar is je eer en menselijkheid? Ver te zoeken blijkbaar.
    Er is precies 0 bewijs voor wat je zegt en heel veel bewijs voor dat het onzin is.

  3. #33
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Waarom heeft je moeder dit gedaan? Pffff? Heeft ze 1 of 2 prikken gehad?

    Als het maar 1 is, ja oke, niet de 2e nemen.

    Maar je moeder moet wel bidden. Vaccinatie nemen is een zonde, net als drugs nemen. Je pleegt een zonde tegen het lichaam dat God je gegeven heeft.

    Bid voor je moeder. Bid mijn broeder.

    Sterkte man!!!!

    Binnenkort gaan er nog meer dingen gebeuren. Wereldoorlog III is ook in voorbereiding. Verricht goede daden en ontwikkel je relatie met God, nu je nog leeft. Ik meen het echt.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Er is precies 0 bewijs voor wat je zegt en heel veel bewijs voor dat het onzin is.
    Voor jou is alles wat vaccinaties tegenspreekt niet geldig. Letter makkelijk zo.

    Je steunt een biologisch wapen om de mensheid uit te roeien. Wat ga je straks tegen je Schepper zeggen in het hiernamaals. Nog twee, drie ademhalingen en het is voorbij.
    Sterker door Strijd

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Jij weet ook niet waar je mee bezig bent. Je bent blind.
    Sterker door Strijd

  6. #36
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Jij weet ook niet waar je mee bezig bent. Je bent blind.
    Ik wilde echt serieus op je ingaan, totdat ik die reactie zag.. Jij bent dingen aan het classificeren als zonde zonder kennis. Liever blind dan dit soort gevaarlijke uitspraken doen.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Voor jou is alles wat vaccinaties tegenspreekt niet geldig. Letter makkelijk zo.

    Je steunt een biologisch wapen om de mensheid uit te roeien. Wat ga je straks tegen je Schepper zeggen in het hiernamaals. Nog twee, drie ademhalingen en het is voorbij.
    Nee voor mij is alles wat de feiten tegenspreekt niet geldig.
    Er is geen enkele aanleiding om te denken dat de vaccins een biologisch wapen zijn.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door Frozen Bekijk reactie
    Ik wilde echt serieus op je ingaan, totdat ik die reactie zag.. Jij bent dingen aan het classificeren als zonde zonder kennis. Liever blind dan dit soort gevaarlijke uitspraken doen.
    Naïviteit is ook een grote zonder. Want daaruit vloeien andere zondes voort.

    Ik heb echt medelijden met je. Succes..
    Sterker door Strijd

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Naïviteit is ook een grote zonder. Want daaruit vloeien andere zondes voort.

    Ik heb echt medelijden met je. Succes..
    Is domheid ook een zonde?

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Nee voor mij is alles wat de feiten tegenspreekt niet geldig.
    Er is geen enkele aanleiding om te denken dat de vaccins een biologisch wapen zijn.
    Als je je ogen opent, dan kun je wel tot die informatie komen.

    Blijkbaar kan het je niet schelen.
    Sterker door Strijd

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    3.788
    13-08-2005

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Is domheid ook een zonde?
    Ja dat zei ik toch. Naïviteit is gekoppeld aan domheid.
    Sterker door Strijd

  12. #42

  13. #43
    Atlasleeuwin.

    Reacties
    10.840
    08-12-2013

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Naïviteit is ook een grote zonder. Want daaruit vloeien andere zondes voort.

    Ik heb echt medelijden met je. Succes..
    Met mij hoef je geen medelijden te hebben, echt niet. Ik red me prima.

  14. #44
    Lekker belangrijk.

    Reacties
    9.254
    23-01-2008



    De m.nl scientists.
    Legum omnes servi sumus ut liberi esse possimus.

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    9.754
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Als je je ogen opent, dan kun je wel tot die informatie komen.

    Blijkbaar kan het je niet schelen.
    Geloven in sprookjes en complotten is niet hetzelfde als je ogen open doen.

    Citaat Geplaatst door SDS Bekijk reactie
    Ja dat zei ik toch. Naïviteit is gekoppeld aan domheid.
    Dan heb je toch een probleem vrees ik.